خیلی طبیعیه که آدم یه تایمی در روز واقعا حوصله نداشته باشه، بخواد تو خلوت خودش باشه، بخواد سکوت کنه، اصلا زل بزنه به دیوار؛ انقدر پیله نکنید چیشده؟ یعنی من غریبهم که بهم نمیگی؟ یوقتایی واقعاً هیچ دلیلی نداره، آدم خودشم نمیدونه چیشده، فقط نیاز داره که با خودش خلوت کنه.
@BitaDd
@BitaDd
👍8