|بیتآیی|
10.4K subscribers
3.95K photos
2.71K videos
10 files
1.45K links
༄ بی تا هستم و اینجا هم کنج منه🦄🦋 :
Download Telegram
Forwarded from B. (Bita🍓)
داستان دست ها.
🔥2
پسرا چرا تو کل عمرشون عاشق یه تیم فوتبالن ولی نمیتونن عاشق یه دختر بمونن؟

@BitaDd
👍151
‏من خواب پرسنم. وقتی وقت آزاد دارم وقتی وقت آزاد ندارم وقتی ناراحتم وقتی خوشحالم وقتی مریضم وقتی حالم خوبه. من عاشق خوابیدنم. تمام زندگیمو برای پنج دقیقه بیشتر خوابیدن قمار میکنم.

@BitaDd
👍121
‏امیدوارم هر دختری که عاشق گل هاس با پسری که عاشق گل خریدن و خوشحال کردنشه دوست بشه.

@BitaDd
26
Forwarded from B. (Bita🍓)
‏وای دیدین بعضی وقتا یه چیزایی میبینید که خودتونم میتونید بخرید ها ولی دلتون میخواد کادو بگیرید و نمیتونید به کسی بگید لطفا اینو برام کادو بگیرید؟ چون ذوقش میپره ، کلهم حس رو مخیه امیدوارم هیچ وقت نبینید.
👍121
Forwarded from B. (Bita🍓)
To
Faramarz Aslani
U sent💕
‏مگه دوست پسراتون چقد پولدارن که 20 تا اسلاید با دسته گل‌های گنده میذارید با کپشنِ «به دیدنم بدون گل نمیاد».

@BitaDd
😁13💔3
من هرچیزی که واقعاً بخوام، از راه خودش بدست میارم، حالا با احساس، با پول، با گریه، با ناز. اگه چیزی مالِ من نشده، یعنی خودم نخواستمش.

@BitaDd
👍101
جهت یادآوری؛
۵ تیر روز دختره
برای گلت، دسته گل بخر آقاپسر..


@BitaDd
❤‍🔥102
‏خیلی طبیعیه که آدم یه‌ تایمی در روز واقعا حوصله نداشته باشه، بخواد تو خلوت خودش باشه، بخواد سکوت کنه، اصلا زل بزنه به دیوار؛ انقدر پیله نکنید چی‌شده؟ یعنی من غریبه‌م که بهم نمیگی؟ یوقتایی واقعاً هیچ دلیلی نداره، آدم خودشم نمیدونه چیشده، فقط نیاز داره که با خودش خلوت کنه.


@BitaDd
👍8
من در حال خاک کردن من قبلی که جوگیر میشد به خیلیا خوبی بیش از حد اندازه میکرد


@BitaDd
👍11
‏فیلم Legend یه دیالوگ داشت که میگفت:
بعضی آدما یه کاری میکنن که دیگه نمیتونی دوسشون داشته باشی ولی دلت خیلی برای اون وقتایی که دوسشون داشتی تنگ میشه


@BitaDd
💔14
‏حالا من همه در هارو بستم
تو که اینهمه باشگاه رفتی یه در رو نمیتونی بشکونی؟

@BitaDd
👍10😁2
Forwarded from B. (Bita🍓)
‏خیلی دوست دارم يكبار بدون اينكه کونم پاره شه بياد يه اتفاق خوب بيوفته.
😢7👌4
خواستم بهت بگم، تو نیای منم نمیرم، تو دوست نداشته باشی آنفالو میکنم، شب بخیر نگی خوابم نمیبره، با دشمنت دشمنم، اگه نخوای منم نمیخوام، دردت درد منه، خنده ات باعث خندمه، به تو بزنم انگار به خودم زدم، چون من و تو تا ابد توی یه تیمیم.

@BitaDd
👍8
زندگیم خیلی یکنواخت شده؛ ممکنه ازدواج کنم🤝


@BitaDd
🤣12
‏پسرا جدیداً بدون هیچ سلامی علیکی صحبتی چیزی یهو ریپلای میکنن ?kudm smti تو اول برو یه آداب معاشرت یاد بگیر بعد بیا من بهت میگم کدوم سمتم.

@BitaDd
👍8
اره ماهی خودمه تو ماهی نداری حسودی کن بدبخت.



@BitaDd
😍8😁3
‏زبان عشق مرد ها
نه گل خریدنه، نه کادو دادن، نه قربون صدقه رفتن
زبان عشق مرد ها فقط و فقط consistency ئه یا همون ادامه دهنده بودن!
هر وقت دیدی توی دوست داشتنت اصرار ورزید و هرگز رها نکرد بدون واقعا دوستت داره
‌‌

@BitaDd
👍6
خیالت راحت شد؟کات کردیم هم من تنها شدم هم تو؟ دیگه نه تو میتونی کسیو پیدا کنی که اندازه من دوستت داشته باشه نه من میتونم کسیو پیدا کنم اندازه تو دوسم داشته باشه خیالت راحت شد؟؟؟

@BitaDd
👍103😢2