Bir Bekleyenin Olmali
Sen Kendinden Vazgeçsen De Senden Vazgeçmeyen
لازمه که یکی منتظرت باشه
یکی که حتی وقتی خودتم بیخیال خودت شدی اون بیخیالت نشه...♥️
@BioTurkii 🇹🇷
Sen Kendinden Vazgeçsen De Senden Vazgeçmeyen
لازمه که یکی منتظرت باشه
یکی که حتی وقتی خودتم بیخیال خودت شدی اون بیخیالت نشه...♥️
@BioTurkii 🇹🇷
Kadın Eğer Derinden Bir Çığlık Atıyorsa Ya Bir Can Gelmiştir Ya Da Bir Can Gitmiştir.
Ya Bir Çift Göz Dünyada Açılmıştır Yada Bir Çift Göz Ebediyete Kapanmıştır.
زن اگر از ته وجود جیغ بکشد
یا یک جان بدنیا آمده یا یک جان از دنیا رفته
یا یک جفت چشم به دنیا باز کرده
یا یک جفت چشم به دنیای ابدی بسته شده....
@BioTurkii 🇹🇷
Ya Bir Çift Göz Dünyada Açılmıştır Yada Bir Çift Göz Ebediyete Kapanmıştır.
زن اگر از ته وجود جیغ بکشد
یا یک جان بدنیا آمده یا یک جان از دنیا رفته
یا یک جفت چشم به دنیا باز کرده
یا یک جفت چشم به دنیای ابدی بسته شده....
@BioTurkii 🇹🇷
Dünyaya Bir Defa Geliyoruz
Ve Sana Bir Defa Bile Sarılamıyorum.
یک بار به دنیا می آییم
و برای یک بار هم نمیتوانم بغلت کنم...💔
@BioTurkii 🇹🇷
Ve Sana Bir Defa Bile Sarılamıyorum.
یک بار به دنیا می آییم
و برای یک بار هم نمیتوانم بغلت کنم...💔
@BioTurkii 🇹🇷
İyi Bir İnsan Değilsiniz Eğer En Azından Tripini De Yapmayın
اگر آدمای خوبی نیستین اشکال نداره
حداقل ادا شو هم در نیارید !
@BioTurkii 🇹🇷
اگر آدمای خوبی نیستین اشکال نداره
حداقل ادا شو هم در نیارید !
@BioTurkii 🇹🇷
Bırak Hevesi, Nefesim Bile Kursağımda Kalıyor Bazen...
هوس رو ول کن،
نفسم حتی در ششهایم بعضی وقتها گیر می کند...💔
@BioTurkii 🇹🇷
هوس رو ول کن،
نفسم حتی در ششهایم بعضی وقتها گیر می کند...💔
@BioTurkii 🇹🇷
Biz Geceleri Seviyoruz Diye
Kimse Kendini Yildiz Sanmasin
"İyigeceler"
چون ما شبو دوست داریم,کسی خودشو ستاره فرض نکنه...😏
"شب بخیر" 🌚
@BioTurkii 🇹🇷
Kimse Kendini Yildiz Sanmasin
"İyigeceler"
چون ما شبو دوست داریم,کسی خودشو ستاره فرض نکنه...😏
"شب بخیر" 🌚
@BioTurkii 🇹🇷
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ALLAH'ım Sen Varsın......
Ve Sen En Güzel Yarsın.....
"Günaydın"
خدایا تو هستی ...
و تو زیباترین دوستی...♥️
"صبح بخیر"🌷
@BioTurkii 🇹🇷
Ve Sen En Güzel Yarsın.....
"Günaydın"
خدایا تو هستی ...
و تو زیباترین دوستی...♥️
"صبح بخیر"🌷
@BioTurkii 🇹🇷
Sen Kendisini Koparan Elde, Kokusunu Bırakan Çiçek Gibi Ol...🌼
تو مثل گلی باش که عطرش را در دستهایت جا گذاشته است...🌼
@BioTurkii 🇹🇷
تو مثل گلی باش که عطرش را در دستهایت جا گذاشته است...🌼
@BioTurkii 🇹🇷
Dünyada Bana "Ne İstiyorsun?" Diye Sorsalar Hiç Düşünmeden Vereceğim Cevap Şudur; "Anlaşılmak İstiyorum."
در دنیا اگر بپرسند "چه میخواهی؟"
بدون تفکر این جواب را خواهم داد
"درک شدن میخواهم"💔
@BioTurkii 🇹🇷
در دنیا اگر بپرسند "چه میخواهی؟"
بدون تفکر این جواب را خواهم داد
"درک شدن میخواهم"💔
@BioTurkii 🇹🇷
Derdini Sev
Allahtan İkramdır.
Sakın Of Bile Deme,
Bil Ki İmtihân'dır.
دردت را دوست بدار
از خداوند اکرامه
مبادا آه بگی
بدان امتحان پس میدهی...
@BioTurkii 🇹🇷
Allahtan İkramdır.
Sakın Of Bile Deme,
Bil Ki İmtihân'dır.
دردت را دوست بدار
از خداوند اکرامه
مبادا آه بگی
بدان امتحان پس میدهی...
@BioTurkii 🇹🇷
Bazı Şeyleri Offedersem Kendime Olan Saygımı Kaybederim...
بخشیدن بعضی چیزا بی احترامی به خودمه...!
@BioTurkii 🇹🇷
بخشیدن بعضی چیزا بی احترامی به خودمه...!
@BioTurkii 🇹🇷
En Zor Zamanlarını Tek Başına Otlatan İnsanı, Kimse Yokluğuyla Korkutamaz, Çünkü O Hayatı Tek Başına Öğrenmiştir.
Düşe Kalka.
Düşe Kalka...
فردی را که روزهای سخت زندگی اش را به تنهایی سپری کرده
هیچ کس نمیتواند با نبودش بترساند،
چون زندگی را به تنهایی یاد گرفته
زمین خورده و ایستاده
زمین خورده و ایستاده...👌
@BioTurkii 🇹🇷
Düşe Kalka.
Düşe Kalka...
فردی را که روزهای سخت زندگی اش را به تنهایی سپری کرده
هیچ کس نمیتواند با نبودش بترساند،
چون زندگی را به تنهایی یاد گرفته
زمین خورده و ایستاده
زمین خورده و ایستاده...👌
@BioTurkii 🇹🇷
Hayattan Aldaığm Tüm Dersi Üç Kelime İle Özetleyebilirim " Hayat Devam Ediyor "
همه درسی که تو زندگی یاد گرفتمو میتونم تو سه کلمه خلاصه کنم " زندگی ادامه داره "
@BioTurkii 🇹🇷
همه درسی که تو زندگی یاد گرفتمو میتونم تو سه کلمه خلاصه کنم " زندگی ادامه داره "
@BioTurkii 🇹🇷