This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 علی فروتن، عمو فیتیلهای:
و پدر، مادرایی که شرمندهان که چرا بچههاشون رو به دنیایی آوردن که ناعادلانه باید بجنگن.
@BadCandom
دختر، پسرایی که تا دیروز تلاش میکردن خونه بخرن، شاید الان بتونن ماشین بخرن.
اونایی که تلاش میکردن ماشین بخرن، شاید الان بتونن موبایل بخرن.
اونایی که تلاش میکردن موبایل بخرن، شاید الان بتونن چند دست لباس بخرن.
اونایی که تلاش میکردن چند دست لباس بخرن، الان فقط تلاش میکنن زنده بمونن.
و پدر، مادرایی که شرمندهان که چرا بچههاشون رو به دنیایی آوردن که ناعادلانه باید بجنگن.
@BadCandom
💔7.66K❤371👍159🤣29🖕29🤯12🔥9😐2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 توی نیشابور یه خانم حماسه آفرید و برای اولین بار در تاریخ، با سرعت ۵ کیلومتر در ساعت چپ کرد☕
@BadCandom
@BadCandom
🤣3.81K🤯166😐95❤36💔30🖕20👍9🔥6
من اصلا دوست ندارم زنم کار کنه و خرجمونو بده، از نظر من کار کردن و پول درآوردن کار مَرده! دوس دارم پدرزنم خرجمونو بده.
@BadCandom
@BadCandom
🤣4.17K🖕136👍103❤34😐26🔥10🤯6💔5
🔴 دیگه هیچی تو این دنیا سورپرایزم نمیکنه، ایلان ماسک به مناسبت شب تاسوعا، یه کلیپ از عزاداری محرم منتشر کرده😐
@BadCandom
@BadCandom
😐4.43K🤣611❤288🖕137🤯18👍10🔥3💔3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 یه دختر: خانم دکتر از بعدِ جنگ، احساس میکنم واژنم گشاد شده!
@BadCandom
دکتر: همش بخاطر استرسه، استرس باعث میشه واژنتون گشاد و خشک بشه!!
@BadCandom
🤣3.88K😐348🖕52❤47💔10👍8🔥2
Forwarded from Hadi👾
خب خداروشکر، مام کوچیکی کیرمون میندازیم گردن جنگ
1🤣4.58K😐35👍28❤22💔6🖕2
رفیقهای عزیز ❤️
سؤالی که مدام از ما تو دایرکت میپرسند اینه: چرا تبلیغات نمیذارید؟
واقعیت اینه که طی پنج سال اخیر، مجموعه ما با هدف ایجاد رسانهای مستقل و بدون سانسور شکل گرفت. هیچوقت هدفمون کسب درآمد نبوده و تنها باورمون ایجاد بستری اَمن برای روشن سازی حقیقت و پوشش اخبار بدون سانسور بوده.
هزینههای مـاهانه کانال (بیش از ۱۰۰۰ دلار) رو از جیب خودمون میدیم تا نکنه تبلیغی انجام بدیم که خدای نکرده باعث آسیب به مخاطبان مون بشه.
به صورت مداوم پیشنهاد از طرف صرافی های ارز دیجیتال/سایت های شرطبندی بهمون داده میشه ، ولی خط قرمز ما استقلاله. ترجیح میدیم کوچیک اما آزاد بمونیم، تا بزرگ اما وابسته 🌱
اگه روزی واقعاً نتونیم از پس هزینهها بربیاییم، اول به خود شماها میگیم، نه اینکه بریم تبلیغات یه مجموعه پرریسک رو بدون اطلاع شما بذاریم. شفافیت برامون از همه چیز مهمتره.
-مجموعه بدکاندوم
@BadCandom
سؤالی که مدام از ما تو دایرکت میپرسند اینه: چرا تبلیغات نمیذارید؟
واقعیت اینه که طی پنج سال اخیر، مجموعه ما با هدف ایجاد رسانهای مستقل و بدون سانسور شکل گرفت. هیچوقت هدفمون کسب درآمد نبوده و تنها باورمون ایجاد بستری اَمن برای روشن سازی حقیقت و پوشش اخبار بدون سانسور بوده.
هزینههای مـاهانه کانال (بیش از ۱۰۰۰ دلار) رو از جیب خودمون میدیم تا نکنه تبلیغی انجام بدیم که خدای نکرده باعث آسیب به مخاطبان مون بشه.
به صورت مداوم پیشنهاد از طرف صرافی های ارز دیجیتال/سایت های شرطبندی بهمون داده میشه ، ولی خط قرمز ما استقلاله. ترجیح میدیم کوچیک اما آزاد بمونیم، تا بزرگ اما وابسته 🌱
اگه روزی واقعاً نتونیم از پس هزینهها بربیاییم، اول به خود شماها میگیم، نه اینکه بریم تبلیغات یه مجموعه پرریسک رو بدون اطلاع شما بذاریم. شفافیت برامون از همه چیز مهمتره.
-مجموعه بدکاندوم
@BadCandom
7❤4.21K🤣191🔥130🖕78👍54😐18🤯1
🤣3.46K❤1K👍60🖕32🔥17😐13🤯11
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 امروز پزشکیان تو پاکستان به نشان دوستی داشت درخت میکاشت، بعد شهباز شریف نخستوزیر پاکستان هر چقدر به مسعود میگفت جان مادرت بیخیال شو این حرکت نمادینه، مسعود توجه نمیکرد و بی وقفه بیل میزد😂😂
@BadCandom
@BadCandom
🤣4.62K❤228🖕26🤯24🔥13😐13👍10💔1
ترامپ قراره بجای پول، سیبزمینی و ذرت به سپاه بده که اون پولو، خرج ساخت بمب و موشک نکنن.
عادیترین استفاده سپاه از سیب زمینی:
@BadCandom
عادیترین استفاده سپاه از سیب زمینی:
@BadCandom
🤣6.13K😐77❤71👍28🖕17💔5🔥4
🔴 چند روز پیش تو کرج، پلیسا یه جوون بدبخت به اسم علی خیراندیش رو، بخاطر موتور سنگین، بهش تیر میزنن و به قتل میرسوننش.
@BadCandom
مردمم میریزن سر پلیسا تا پدرشونو در بیارن، اما فرار میکنن.
@BadCandom
💔7.3K🖕231😐152🤣102❤91🤯61👍23🔥6
🔴 امروز June 24، روز جهانی پری قصههاست.
+ پری به کسی میگن که نقش فرشتهی مهربون رو تو زندگیت داره و نماد زیباییه.
@BadCandom
+ پری به کسی میگن که نقش فرشتهی مهربون رو تو زندگیت داره و نماد زیباییه.
@BadCandom
❤2.61K🖕75🤣48🤯10💔8😐8👍5🔥5