اَسفَل 🇮🇷
سیدامیرحسینی – کاشکی نسیم که دختربهاره
چند شب بی بوسه خوابیدم، دهانم تلخ شد
نیستی دختر؛
مرنج از من،
نمیدانی مرا...
نیستی دختر؛
مرنج از من،
نمیدانی مرا...
نقل کردهاند:
هنگامی که حضرت حسين بن على را شهيد كردند، تا هفت روز هرگاه جماعت نماز مغرب میخواندند میديدند آفتابی كه بر ديوارهاى خانهها میتابد به حدی قرمز است که گويا چادرهای سرخ است که بر آن کشيدهاند. و میديدند گروهی از ستارگان با يکديگر برخورد میکردند
- لما قتل الحسين بن علي علیه السلام كسفت الشمس كسفة بدت الكواكب نصف النهار حتى ظننا أنها هي! انتهى، أي أنها القيامة
- پس از شهادت سیدالشهدا در روز عاشورا، خورشید به قدری گرفت که در نیمهی روز، ستارهها در آسمان پدیدار شدند؛ آنسان که حتی ستاره «جوزا» که شبهنگام و در میانه آسمان ظاهر میشود، در آسمان دیده شد و این حال سه روز ادامه یافت و از این اتفاق چنان برداشت شد که قیامت برپا شده
🩸@Asfall
هنگامی که حضرت حسين بن على را شهيد كردند، تا هفت روز هرگاه جماعت نماز مغرب میخواندند میديدند آفتابی كه بر ديوارهاى خانهها میتابد به حدی قرمز است که گويا چادرهای سرخ است که بر آن کشيدهاند. و میديدند گروهی از ستارگان با يکديگر برخورد میکردند
- لما قتل الحسين بن علي علیه السلام كسفت الشمس كسفة بدت الكواكب نصف النهار حتى ظننا أنها هي! انتهى، أي أنها القيامة
- پس از شهادت سیدالشهدا در روز عاشورا، خورشید به قدری گرفت که در نیمهی روز، ستارهها در آسمان پدیدار شدند؛ آنسان که حتی ستاره «جوزا» که شبهنگام و در میانه آسمان ظاهر میشود، در آسمان دیده شد و این حال سه روز ادامه یافت و از این اتفاق چنان برداشت شد که قیامت برپا شده
🩸@Asfall
اَسفَل 🇮🇷
السلام علیک یا عبدالله بن الحسن میانِ مقتلِ مظلوم یاریاش کردم به این مقامِ شریفم پِیَمبری نرسد... 🩸@Asfall
وَلله لا اُفارِقُ عَمِّی...
Forwarded from توابین | سيد مصطفی موسوی (Tavabin)
ما هم که مردیم
جنازهمان را
زیر آفتاب بگذارید
تا اگر در حیات نه
در ممات لااقل کمی
شبیه او بشویم..
#سید_مصطفی_موسوی
@ir_tavabin
جنازهمان را
زیر آفتاب بگذارید
تا اگر در حیات نه
در ممات لااقل کمی
شبیه او بشویم..
#سید_مصطفی_موسوی
@ir_tavabin
Forwarded from اَسفَل 🇮🇷 (soroush.110)
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
اَسفَل 🇮🇷
بخواب کبوترِ امیدِ من آخه چشمات دیگه نیمه جونه... 🩸 @Asfall
اَلا یا قَوم!
اِن لَم تَرحَمونِی، فَارحَموا هذا...
اِن لَم تَرحَمونِی، فَارحَموا هذا...
تیر حس کردی اگر سویِ پدر میآید
کار از دستِ تو، از حلقِ تو برمیآید...
کار از دستِ تو، از حلقِ تو برمیآید...
اَسفَل 🇮🇷
تیر حس کردی اگر سویِ پدر میآید کار از دستِ تو، از حلقِ تو برمیآید...
تن پیشِ شاه ماند و
سرش نی سوار شد...
سرش نی سوار شد...
پس از قتلِ من و تو میشود آزاد آب امشب
سزد سوزد دلِ آب از غمِ بیبی رباب امشب...
سزد سوزد دلِ آب از غمِ بیبی رباب امشب...
اَسفَل 🇮🇷
@leva_heidar_karar – سیدامیرحسینی-خرامان خرامان
آنکه رفت از برم جوانم بود
اینکه برگشته است، بختِ من است...
اینکه برگشته است، بختِ من است...
اَسفَل 🇮🇷
پناهِ عالَم و آدم منم به هنگامه بر آبِ علقمه آورده ام اماننامه... 🩸@Asfall
یاعباس! جیب المای لسکینه...
Forwarded from توابین | سيد مصطفی موسوی (Tavabin)
نقل کردهاند: برای مدتی پس از قتل حسین بن علی (ع) زمین تاریک و خورشید و نور آن، در هر صبح وُ شام، به رنگ سرخ بر زمین ظاهر میشد [ تا روزها، خورشید با سرخی، طلوع و غروب میکرد و این گریه او بود برای سیدالشهدا ]
- اَلَم تر اَنّ الشمسَ اضحت مَریضة، لفقدِ حُسین بن عَلی
- نمیبینی که خورشید از فقدان حسین بن علی مریض شده؟
🩸@Asfall
- اَلَم تر اَنّ الشمسَ اضحت مَریضة، لفقدِ حُسین بن عَلی
- نمیبینی که خورشید از فقدان حسین بن علی مریض شده؟
🩸@Asfall