اَسفَل 🇮🇷
388 subscribers
901 photos
163 videos
35 files
113 links
مطالبی که می‌نویسم یا می‌پسندم.

[و خوابم ، وقتی بمیرم بیدار خواهم شد.]

لینک ناشناس:
https://t.me/BiChatBot?start=sc-050ed59659
Download Telegram
اَسفَل 🇮🇷 pinned «خیلی خوش اومدید. لینک پیام ناشناس: https://t.me/BiChatBot?start=sc-050ed59659»
حاج‌آقای عالی میگفتن که
چهار ذکری که امام صادق (ع) به ما یاد داده است؛

کسی که به هر دلیلی می‌ترسد، بگوید: حَسبُنا الله و نِعم الوکیل

کسی که به هر دلیلی غم و غصه دارد، بگوید: لا اله الا انت سُبحانک اِنّی کُنتُ مِنَ الظالمین

کسی که دچار مکر و فریب و حیله‌ای می‌شود که دیگران بخواهند دورش بزنند؛ بگوید: وَ اُفَوِّضُ امری اِلی الله اِنّ الله بَصیر بالعباد

کسی که دنیا و حلال دنیا را می‌خواهد؛ بگوید: ماشاء الله لا قوه الا بالله

آیا اگر کسی باور داشته باشد چنین خدایی در ترس و غم و هر شرایطی پشت سرش است، در زندگی کم می آورد؟ به بن‌بست می‌رسد؟ دچار افسردگی می‌شود؟

@ir_tavabin
NAVAYE-HARAM.ir*09213723131
Seied Amir Hoseini
با گریه و با ذوق و شوق،
پیرهن سیامو پوشیدم...

🩸@Asfall
نقل کرده‌اند: مٰا بَکَت السَمٰاء عَلی أحَد بَعد یَحییٰ بن زَکریٰا إلا عَلَی الحُسین بنِ عَلی (علیه السلام) فَاِنهٰا بَکَت عَلیه أربعین یوما

- آسمان در شهادت یحیی بن زکریا و حضرت حسین بن علی علیه‌السلام چهل روز گریست و جز بر این دو نفر، بر کسی دیگر نگریست.

🩸@Asfall
- سوختگانِ غمت، با غمِ دل خرّم اند
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
با احتیاط تا که نیافتد ستاره ای
میترسم آنکه گیر کند گوشواره ای...

🩸@Asfall
دیدمت رویِ نیزه خوابیدی
از رهِ دور تورا بوسیدم...
NAVAYE-HARAM.ir*09213723131
Seied Amir Hoseini
تو خواب دیدم که دریا،
تو دامنم نشسته،
داره بهم می‌خنده،
ولی چشاشو بسته...

#سیدتی_رقیه
#نوستالژی

🔊 #سید_امیر_حسینی

🩸 @Asfall
اَسفَل 🇮🇷
سیدامیرحسینی – کاشکی نسیم که دختربهاره
چند شب بی بوسه خوابیدم، دهانم تلخ شد
نیستی دختر؛
مرنج از من،
نمی‌دانی مرا...
سه سال طفلِ تو بودن،
هزار سال گذشت...
نقل کرده‌اند:
هنگامی که حضرت حسين بن على را شهيد كردند، تا هفت روز هرگاه جماعت نماز مغرب می‌خواندند می‌ديدند آفتابی كه بر ديوارهاى خانه‌ها می‌تابد به حدی قرمز است که گويا چادر‌های سرخ است که بر آن کشيده‌اند. و می‌ديدند گروهی از ستارگان با يکديگر برخورد می‌کردند

- لما قتل الحسين بن علي علیه السلام كسفت الشمس كسفة بدت الكواكب نصف النهار حتى ظننا أنها هي! انتهى، أي أنها القيامة

- پس از شهادت سیدالشهدا در روز عاشورا، خورشید به قدری گرفت که در نیمه‌ی روز، ستاره‌ها در آسمان پدیدار شدند؛ آن‌سان که حتی ستاره «جوزا» که شب‌هنگام و در میانه آسمان ظاهر می‌شود، در آسمان دیده شد و این حال سه روز ادامه یافت و از این اتفاق چنان برداشت شد که قیامت برپا شده

🩸@Asfall
السلام علیک یا عبدالله بن الحسن

میانِ مقتلِ مظلوم یاری‌اش کردم
به این مقامِ شریفم پِیَمبری نرسد...

🩸@Asfall
ق‌ا‌س‌م فدایِ تو...

🩸@Asfall
اَلسَّلامُ عَلی الحَسَن
وَ عَلی قاسِم بن الحَسَن
وَ عَلی اولاد الحَسَن
وَ عَلی اَصحاب الحَسَن

🩸 @Asfall
ما هم که مردیم
جنازه‌مان را
زیر آفتاب بگذارید
تا اگر در حیات نه
در ممات لااقل کمی
شبیه او بشویم..

#سید_مصطفی_موسوی
@ir_tavabin
Forwarded from اَسفَل 🇮🇷 (soroush.110)
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
بخواب کبوترِ امیدِ من
آخه چشمات
دیگه نیمه جونه...

🩸 @Asfall
اَسفَل 🇮🇷
بخواب کبوترِ امیدِ من آخه چشمات دیگه نیمه جونه... 🩸 @Asfall
اَلا یا قَوم!
اِن لَم تَرحَمونِی، فَارحَموا هذا...
تیر حس کردی اگر سویِ پدر می‌آید
کار از دستِ تو، از حلقِ تو برمی‌آید...