Forwarded from توابین | سيد مصطفی موسوی (Tavabin)
حاجآقای عالی میگفتن که
چهار ذکری که امام صادق (ع) به ما یاد داده است؛
کسی که به هر دلیلی میترسد، بگوید: حَسبُنا الله و نِعم الوکیل
کسی که به هر دلیلی غم و غصه دارد، بگوید: لا اله الا انت سُبحانک اِنّی کُنتُ مِنَ الظالمین
کسی که دچار مکر و فریب و حیلهای میشود که دیگران بخواهند دورش بزنند؛ بگوید: وَ اُفَوِّضُ امری اِلی الله اِنّ الله بَصیر بالعباد
کسی که دنیا و حلال دنیا را میخواهد؛ بگوید: ماشاء الله لا قوه الا بالله
آیا اگر کسی باور داشته باشد چنین خدایی در ترس و غم و هر شرایطی پشت سرش است، در زندگی کم می آورد؟ به بنبست میرسد؟ دچار افسردگی میشود؟
@ir_tavabin
چهار ذکری که امام صادق (ع) به ما یاد داده است؛
کسی که به هر دلیلی میترسد، بگوید: حَسبُنا الله و نِعم الوکیل
کسی که به هر دلیلی غم و غصه دارد، بگوید: لا اله الا انت سُبحانک اِنّی کُنتُ مِنَ الظالمین
کسی که دچار مکر و فریب و حیلهای میشود که دیگران بخواهند دورش بزنند؛ بگوید: وَ اُفَوِّضُ امری اِلی الله اِنّ الله بَصیر بالعباد
کسی که دنیا و حلال دنیا را میخواهد؛ بگوید: ماشاء الله لا قوه الا بالله
آیا اگر کسی باور داشته باشد چنین خدایی در ترس و غم و هر شرایطی پشت سرش است، در زندگی کم می آورد؟ به بنبست میرسد؟ دچار افسردگی میشود؟
@ir_tavabin
NAVAYE-HARAM.ir*09213723131
Seied Amir Hoseini
تو خواب دیدم که دریا،
تو دامنم نشسته،
داره بهم میخنده،
ولی چشاشو بسته...
#سیدتی_رقیه
#نوستالژی
🔊 #سید_امیر_حسینی
🩸 @Asfall
تو دامنم نشسته،
داره بهم میخنده،
ولی چشاشو بسته...
#سیدتی_رقیه
#نوستالژی
🔊 #سید_امیر_حسینی
🩸 @Asfall
اَسفَل 🇮🇷
سیدامیرحسینی – کاشکی نسیم که دختربهاره
چند شب بی بوسه خوابیدم، دهانم تلخ شد
نیستی دختر؛
مرنج از من،
نمیدانی مرا...
نیستی دختر؛
مرنج از من،
نمیدانی مرا...
نقل کردهاند:
هنگامی که حضرت حسين بن على را شهيد كردند، تا هفت روز هرگاه جماعت نماز مغرب میخواندند میديدند آفتابی كه بر ديوارهاى خانهها میتابد به حدی قرمز است که گويا چادرهای سرخ است که بر آن کشيدهاند. و میديدند گروهی از ستارگان با يکديگر برخورد میکردند
- لما قتل الحسين بن علي علیه السلام كسفت الشمس كسفة بدت الكواكب نصف النهار حتى ظننا أنها هي! انتهى، أي أنها القيامة
- پس از شهادت سیدالشهدا در روز عاشورا، خورشید به قدری گرفت که در نیمهی روز، ستارهها در آسمان پدیدار شدند؛ آنسان که حتی ستاره «جوزا» که شبهنگام و در میانه آسمان ظاهر میشود، در آسمان دیده شد و این حال سه روز ادامه یافت و از این اتفاق چنان برداشت شد که قیامت برپا شده
🩸@Asfall
هنگامی که حضرت حسين بن على را شهيد كردند، تا هفت روز هرگاه جماعت نماز مغرب میخواندند میديدند آفتابی كه بر ديوارهاى خانهها میتابد به حدی قرمز است که گويا چادرهای سرخ است که بر آن کشيدهاند. و میديدند گروهی از ستارگان با يکديگر برخورد میکردند
- لما قتل الحسين بن علي علیه السلام كسفت الشمس كسفة بدت الكواكب نصف النهار حتى ظننا أنها هي! انتهى، أي أنها القيامة
- پس از شهادت سیدالشهدا در روز عاشورا، خورشید به قدری گرفت که در نیمهی روز، ستارهها در آسمان پدیدار شدند؛ آنسان که حتی ستاره «جوزا» که شبهنگام و در میانه آسمان ظاهر میشود، در آسمان دیده شد و این حال سه روز ادامه یافت و از این اتفاق چنان برداشت شد که قیامت برپا شده
🩸@Asfall
اَسفَل 🇮🇷
السلام علیک یا عبدالله بن الحسن میانِ مقتلِ مظلوم یاریاش کردم به این مقامِ شریفم پِیَمبری نرسد... 🩸@Asfall
وَلله لا اُفارِقُ عَمِّی...
Forwarded from توابین | سيد مصطفی موسوی (Tavabin)
ما هم که مردیم
جنازهمان را
زیر آفتاب بگذارید
تا اگر در حیات نه
در ممات لااقل کمی
شبیه او بشویم..
#سید_مصطفی_موسوی
@ir_tavabin
جنازهمان را
زیر آفتاب بگذارید
تا اگر در حیات نه
در ممات لااقل کمی
شبیه او بشویم..
#سید_مصطفی_موسوی
@ir_tavabin
Forwarded from اَسفَل 🇮🇷 (soroush.110)
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM