Miss Her
Jurrivh
محبوبم؛
اگر روزی از تو دربارهٔ من پرسیدند
زیاد فکر نکن.
با غرور به ایشان بگو:
دوستم دارد،
بسیار دوستم دارد.
@ir_tavabin
اگر روزی از تو دربارهٔ من پرسیدند
زیاد فکر نکن.
با غرور به ایشان بگو:
دوستم دارد،
بسیار دوستم دارد.
@ir_tavabin
یک وقت فکر من نباشی، مـن
خو کرده ام با درد و غم هایم
ای به فدای غمزه ی چشمت
من با تمام آرزو هایم... 囧
#سیدتقی_سیدی
🩸@Asfall
خو کرده ام با درد و غم هایم
ای به فدای غمزه ی چشمت
من با تمام آرزو هایم... 囧
#سیدتقی_سیدی
🩸@Asfall
اَسفَل 🇮🇷
خدایا ازین حال کردنا قسمتمون کن... ازین بخور و بخوابا... واسه تو قشنگه...
مارا بکش و مُثله کن و خوب بسوزان...
از تو بعید نیست جهان عاشقت شود
شیطان رانده، سجده کنان عاشقت شود
از تو بعید نیست میان دو خنده ات
تاریخ گنگی از خفقان، عاشقت شود
توران به خاک خاطره هایت بیافتد و
آرش، بدون تیر و کمان، عاشقت شود
چشمان تو، که رنگ پشیمانی خداست
درآینه، بدون گمان، عاشقت شود
از تو بعید نیست ،قیامت کنی و بعد
خاکستر جهنمیان عاشقت شود
وقتی نوازش تو شبیخون زندگیست
هر قلب مات بی ضربان، عاشقت شود
از من بعید بود ولی عاشقت شدم...
از تو بعید نیست جهان عاشقت شود
#افشین_یداللهی
🩸@Asfall
شیطان رانده، سجده کنان عاشقت شود
از تو بعید نیست میان دو خنده ات
تاریخ گنگی از خفقان، عاشقت شود
توران به خاک خاطره هایت بیافتد و
آرش، بدون تیر و کمان، عاشقت شود
چشمان تو، که رنگ پشیمانی خداست
درآینه، بدون گمان، عاشقت شود
از تو بعید نیست ،قیامت کنی و بعد
خاکستر جهنمیان عاشقت شود
وقتی نوازش تو شبیخون زندگیست
هر قلب مات بی ضربان، عاشقت شود
از من بعید بود ولی عاشقت شدم...
از تو بعید نیست جهان عاشقت شود
#افشین_یداللهی
🩸@Asfall
Forwarded from • اَݪــعَبـد • (Fateme Sherafati)
Forwarded from توابین | سيد مصطفی موسوی (Tavabin)
+ یعنی بهشت فقط حوری و میوه و ایناست!؟
- بحثِ نعمتهای بهشت فقط خوردن حوری و گلابی نیست. این نعمتها رو چه بسا الان تو کانادا و سوییس کفار از ما بیشتر دارن! اگه سطح بهشت و نعمتهاش رو تا این موارد پایین ببینی اشتباه کردی. بزرگترین نعمتِ بهشت نزدیک بودن به خداست! و دردناکترین عذابِ جهنم دوریِ از خداست! بخوام مثال بزنم - نعوذباالله بدون مقایسه- شما عاشق یکی هستی تو این دنیا و ازش دوری، این فراق چقدر دردناکه؟ و وقتی دستِ او رو میگیری و به قلبِ خودت میذاری انگار که بهشت رو به تو دادن..
#استفتائات_خیابانی
@ir_tavabin
- بحثِ نعمتهای بهشت فقط خوردن حوری و گلابی نیست. این نعمتها رو چه بسا الان تو کانادا و سوییس کفار از ما بیشتر دارن! اگه سطح بهشت و نعمتهاش رو تا این موارد پایین ببینی اشتباه کردی. بزرگترین نعمتِ بهشت نزدیک بودن به خداست! و دردناکترین عذابِ جهنم دوریِ از خداست! بخوام مثال بزنم - نعوذباالله بدون مقایسه- شما عاشق یکی هستی تو این دنیا و ازش دوری، این فراق چقدر دردناکه؟ و وقتی دستِ او رو میگیری و به قلبِ خودت میذاری انگار که بهشت رو به تو دادن..
#استفتائات_خیابانی
@ir_tavabin
اَسفَل 🇮🇷
Photo
به این زیبایی که تو شهید شدهای
ما حتی نمیتوانیم بخوابیم...
ما حتی نمیتوانیم بخوابیم...
اَسفَل 🇮🇷
بیا نگارِ آشنا... به امیدِ اون روز... پ.ن: به مناسبت تولد شهید... 🩸@Asfall
تا جوانیم دعا کن به شهادت برسیم...
آقا محمدحسین!
شما دعا کن...
آقا محمدحسین!
شما دعا کن...
Forwarded from • اَݪــعَبـد • (Fateme Sherafati)
Forwarded from Pouria Vali
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
..
..
توی یک ساعت مشخص ،
توی خیلی روزها و اوقات ،
چشم ها خیره میشن به جایی و چیزی!
.
به رسم عادت همیشگی ، که اون اتفاق
می افتاد ، منتظر افتادن اون اتفاقن !
.
سخت است باور اون چیزی که نیست ،
ولی چشم ها ، به عادتشون وفادارن !
.
چشم ها باید ببینند ، ولی به ندیده ها ،
هنوز وفادارند ، چون روز دیدن میرسه!
.
آره ، بازم میرسه !
.
خوش آن ساعت که یار از در آیو
شو هجران و روز غم سر آیو
زدل بیرون کنم جانرا بصد شوق
همی واجم که جایش دلبر آیو
.
#باباطاهر
#دوبیتی_ها
.
__
@pouriavalii
..
توی یک ساعت مشخص ،
توی خیلی روزها و اوقات ،
چشم ها خیره میشن به جایی و چیزی!
.
به رسم عادت همیشگی ، که اون اتفاق
می افتاد ، منتظر افتادن اون اتفاقن !
.
سخت است باور اون چیزی که نیست ،
ولی چشم ها ، به عادتشون وفادارن !
.
چشم ها باید ببینند ، ولی به ندیده ها ،
هنوز وفادارند ، چون روز دیدن میرسه!
.
آره ، بازم میرسه !
.
خوش آن ساعت که یار از در آیو
شو هجران و روز غم سر آیو
زدل بیرون کنم جانرا بصد شوق
همی واجم که جایش دلبر آیو
.
#باباطاهر
#دوبیتی_ها
.
__
@pouriavalii