اَسفَل 🇮🇷
388 subscribers
901 photos
163 videos
35 files
113 links
مطالبی که می‌نویسم یا می‌پسندم.

[و خوابم ، وقتی بمیرم بیدار خواهم شد.]

لینک ناشناس:
https://t.me/BiChatBot?start=sc-050ed59659
Download Telegram
من پیشِ خدا وجهه ندارم، تو دعا کن...

🩸@Asfall
اَللّهُمُ العَن قَتَلَهَ اَمِیرِالمُومِنِینَ...

🩸@Asfall
🔹حضرت آقا: در هیچ جای دنیا سیاست وزارت خارجه در وزارت خارجه تعیین نمیشود و تابع اسناد و مقامات بالا دستی آن هستند.
...برخی مسئولین حرفهای دشمن شاد کن زدند که تکرار ادعاهای آمریکا است و از رسانه های دشمن پخش شد.

👈 پایان عمر ننگین سیاسی ظریف
صلّی الله علیک یا امیرالمومنین(ع)

افـلاک را مـهـار کُــنــَـد بـا نـظـاره‌ای
بی‌مِهرِ او بـه چـرخ نـتـابـَـد ستـاره‌ای
نَبـْوَد به دَهـر مَـنـقَـبَـتَـش را شماره‌ای
ابـلـیـس را بـه بند کِـشــَـد با اشاره‌ای
یک لحظه گر اشاره به قنبر کُـنـَـد علی...

🩸@Asfall
🔳 از وصیت حضرت امیرالمومنین، به امام حسن علیه السلام ...

🌷 ... اگر او را بلند بخوانی، صدایت را می شنود و اگر با او آهسته نجوا کنی، راز و نیازت را می فهمد.
پس نیازهایت را از او بخواه، رازهایت را با او در میان بگذار، گلایه ها و شکوه هایت را نزد او ببر، برطرف شدن غم ها و غصه هایت را از او طلب کن و در کارهایت از او مدد بگیر، و هر چه می خواهی از خزائن رحمت او بخواه، چیزهایی که هیچکس جز او توان بخشیدنش را ندارد؛ از افزایش طول عمر تا سلامتی و تندرستی، تا وسعت و گشایش در روزی.
او کلیدهای گنجینه هایش را در دو دست تو نهاده وقتی که درخواست از خودش را به تو رخصت داده. پس هرگاه اراده کردی، درهای نعمتش را با دعا باز کن و نزول باران رحمتش را از او بخواه...

📚 نهج البلاغه/ نامه ۳۱ / ترجمه سید مهدی شجاعی
@amirolkalam
صلّی الله علیک یا امیرالمومنین(ع)

[ شـبِ مــعــــراج،
طٰـه، مـرتـضـی را
در فلک می‌جُست
ندا آمد حبیبِ ما،
بـــیــــا بـــــــــالا..
علی بـــا ماسـت... ]

🩸@Asfall
Forwarded from اَسفَل 🇮🇷 (soroush.110)
صلی الله علیک یا امیرالمومنین

ای که گفتی: "وَ مَن یَمُت یَرَنی"
جان فدای کلام دلجویت
کاش روزی هزار مرتبه من
مردمی تا بدیدمی رویت...

🆔 @Asfall
عَلَی الدُّنیا بَعدِکَ‌ العَفا...

🩸@Asfall
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
| ای مرورِ تمام خاطره‌هات،
چون دِهینِ ابوعلی شیرین... |

#خانه_پدری
#سید_حمیدرضا_برقعی

🩸@Asfall
غم‌ها را نمی‌توان کم کرد،
باید خودت را زیاد کنی...

#استاد_علی_صفایی_حائری

🩸@Asfall
Forwarded from اَسفَل 🇮🇷 (soroush.110)
ما قتلمان به دستِ جنابِ فراق بود...
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#موشن_پوستر | طلوع دوباره

◽️ستم سوز است این خون‌های پر اجر
سلام فیه حتی مطلع الفجر

‌‌▫️کامپوزیت: علی مولوی

#دیوارنگاره | #قدس_خونبهایت
●خانه‌ی طراحان انقلاب اسلامی
@KHATTMEDIA
خبرنگار: آیا وارد قدس خواهیم شد؟
سیدحسن نصرالله: من در این باره یقین دارم..

@ir_tavabin
هر قدم مرده ای از خویش سپردیم به خاک
ریگ افتاده به ره، سنگِ مزار است اینجا

شکلِ کارند همه کار از این قوم مخواه!
کرسیِ درس همه میزِ قمار است اینجا

کارگردانیِ هر خوب و بد و زشت یکی است
چشم تا کار کند جلوه یار است اینجا

#استاد_محمد_سهرابی

🆔 @Asfall
داغداریم...
حالیمون نیست!
حواسمون پرتِ دنیاست...
Forwarded from || ناصر فرجی ||
جلسه جشن را به عزاداری تبدیل نکنید!

[#حضرت‌_آقا]: خیلی اوقات به برادران مداح که اینجا میخواندند، این اعتراض را میکردم که جلسه‌ی جشن و مولود را تبدیل میکردند به مجلس عزاداری؛ مفصّل روضه خواندند و اشک گرفتند! هر چیزی به جای خودش. به شما میگویند مداح. مداح یعنی چه؟ شاخصه‌ی اصلی شما مداحی است، نه روضه‌خوانی. روضه بخوانید، بنده طرفدار روضه‌خوانیام، خودم هم روضه‌خوانم. اینجور نیست که در مجلس مولودیخوانی ائمه (علیهم‌السّلام) هم حتماً باید یک روضه‌ای خوانده شود، یک دمی داده شود، یک اشکی گرفته شود؛ هیچ لزومی ندارد. بگذارید عواطفی که مردم نسبت به ائمه (علیهم‌السّلام) دارند، در خارج اینجور وانمود نشود که منحصر است در قضیه‌ی گریه و سینه‌زنی و عزاداری؛ نه، عزاداری به جای خود، مدیحه و مولودیخوانی و شادی هم به جای خود؛ اینها را نباید با هم مخلوط کرد. ۹۲/۲/۱۱

#هیئت ۳
@ya_shahid1818
Forwarded from اَسفَل 🇮🇷 (soroush.110)
باید خلیل بود و به یار اعتماد کرد
گاهی بهشت در دل آتش میسّر است...

#مصطفی_فهری

🆔 @Asfall
سلام بر موشک‌های سرگردانی که بی‌منظور در خیابان های تل‌آویو فرود آمدند..!
سلام بر شلوارهای خیسِ اسرائیلی...