Forwarded from محمدرضا حدادپور جهرمی
🔹حضرت آقا: در هیچ جای دنیا سیاست وزارت خارجه در وزارت خارجه تعیین نمیشود و تابع اسناد و مقامات بالا دستی آن هستند.
...برخی مسئولین حرفهای دشمن شاد کن زدند که تکرار ادعاهای آمریکا است و از رسانه های دشمن پخش شد.
👈 پایان عمر ننگین سیاسی ظریف
...برخی مسئولین حرفهای دشمن شاد کن زدند که تکرار ادعاهای آمریکا است و از رسانه های دشمن پخش شد.
👈 پایان عمر ننگین سیاسی ظریف
Forwarded from امیرالکلام علی علیه السلام
🔳 از وصیت حضرت امیرالمومنین، به امام حسن علیه السلام ...
🌷 ... اگر او را بلند بخوانی، صدایت را می شنود و اگر با او آهسته نجوا کنی، راز و نیازت را می فهمد.
پس نیازهایت را از او بخواه، رازهایت را با او در میان بگذار، گلایه ها و شکوه هایت را نزد او ببر، برطرف شدن غم ها و غصه هایت را از او طلب کن و در کارهایت از او مدد بگیر، و هر چه می خواهی از خزائن رحمت او بخواه، چیزهایی که هیچکس جز او توان بخشیدنش را ندارد؛ از افزایش طول عمر تا سلامتی و تندرستی، تا وسعت و گشایش در روزی.
او کلیدهای گنجینه هایش را در دو دست تو نهاده وقتی که درخواست از خودش را به تو رخصت داده. پس هرگاه اراده کردی، درهای نعمتش را با دعا باز کن و نزول باران رحمتش را از او بخواه...
📚 نهج البلاغه/ نامه ۳۱ / ترجمه سید مهدی شجاعی
@amirolkalam
🌷 ... اگر او را بلند بخوانی، صدایت را می شنود و اگر با او آهسته نجوا کنی، راز و نیازت را می فهمد.
پس نیازهایت را از او بخواه، رازهایت را با او در میان بگذار، گلایه ها و شکوه هایت را نزد او ببر، برطرف شدن غم ها و غصه هایت را از او طلب کن و در کارهایت از او مدد بگیر، و هر چه می خواهی از خزائن رحمت او بخواه، چیزهایی که هیچکس جز او توان بخشیدنش را ندارد؛ از افزایش طول عمر تا سلامتی و تندرستی، تا وسعت و گشایش در روزی.
او کلیدهای گنجینه هایش را در دو دست تو نهاده وقتی که درخواست از خودش را به تو رخصت داده. پس هرگاه اراده کردی، درهای نعمتش را با دعا باز کن و نزول باران رحمتش را از او بخواه...
📚 نهج البلاغه/ نامه ۳۱ / ترجمه سید مهدی شجاعی
@amirolkalam
اَسفَل 🇮🇷
| ای مرورِ تمام خاطرههات، چون دِهینِ ابوعلی شیرین... | #خانه_پدری #سید_حمیدرضا_برقعی 🩸@Asfall
غریبم؛
دعایم کن آقایِ من...
دعایم کن آقایِ من...
Forwarded from خانهی طراحان انقلاب اسلامی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#موشن_پوستر | طلوع دوباره
◽️ستم سوز است این خونهای پر اجر
سلام فیه حتی مطلع الفجر
▫️کامپوزیت: علی مولوی
#دیوارنگاره | #قدس_خونبهایت
●خانهی طراحان انقلاب اسلامی
@KHATTMEDIA
◽️ستم سوز است این خونهای پر اجر
سلام فیه حتی مطلع الفجر
▫️کامپوزیت: علی مولوی
#دیوارنگاره | #قدس_خونبهایت
●خانهی طراحان انقلاب اسلامی
@KHATTMEDIA
Forwarded from توابین | سيد مصطفی موسوی (Tavabin)
هر قدم مرده ای از خویش سپردیم به خاک
ریگ افتاده به ره، سنگِ مزار است اینجا
شکلِ کارند همه کار از این قوم مخواه!
کرسیِ درس همه میزِ قمار است اینجا
کارگردانیِ هر خوب و بد و زشت یکی است
چشم تا کار کند جلوه یار است اینجا
#استاد_محمد_سهرابی
🆔 @Asfall
ریگ افتاده به ره، سنگِ مزار است اینجا
شکلِ کارند همه کار از این قوم مخواه!
کرسیِ درس همه میزِ قمار است اینجا
کارگردانیِ هر خوب و بد و زشت یکی است
چشم تا کار کند جلوه یار است اینجا
#استاد_محمد_سهرابی
🆔 @Asfall
Forwarded from || ناصر فرجی ||
جلسه جشن را به عزاداری تبدیل نکنید!
[#حضرت_آقا]: خیلی اوقات به برادران مداح که اینجا میخواندند، این اعتراض را میکردم که جلسهی جشن و مولود را تبدیل میکردند به مجلس عزاداری؛ مفصّل روضه خواندند و اشک گرفتند! هر چیزی به جای خودش. به شما میگویند مداح. مداح یعنی چه؟ شاخصهی اصلی شما مداحی است، نه روضهخوانی. روضه بخوانید، بنده طرفدار روضهخوانیام، خودم هم روضهخوانم. اینجور نیست که در مجلس مولودیخوانی ائمه (علیهمالسّلام) هم حتماً باید یک روضهای خوانده شود، یک دمی داده شود، یک اشکی گرفته شود؛ هیچ لزومی ندارد. بگذارید عواطفی که مردم نسبت به ائمه (علیهمالسّلام) دارند، در خارج اینجور وانمود نشود که منحصر است در قضیهی گریه و سینهزنی و عزاداری؛ نه، عزاداری به جای خود، مدیحه و مولودیخوانی و شادی هم به جای خود؛ اینها را نباید با هم مخلوط کرد. ۹۲/۲/۱۱
#هیئت ۳
@ya_shahid1818
[#حضرت_آقا]: خیلی اوقات به برادران مداح که اینجا میخواندند، این اعتراض را میکردم که جلسهی جشن و مولود را تبدیل میکردند به مجلس عزاداری؛ مفصّل روضه خواندند و اشک گرفتند! هر چیزی به جای خودش. به شما میگویند مداح. مداح یعنی چه؟ شاخصهی اصلی شما مداحی است، نه روضهخوانی. روضه بخوانید، بنده طرفدار روضهخوانیام، خودم هم روضهخوانم. اینجور نیست که در مجلس مولودیخوانی ائمه (علیهمالسّلام) هم حتماً باید یک روضهای خوانده شود، یک دمی داده شود، یک اشکی گرفته شود؛ هیچ لزومی ندارد. بگذارید عواطفی که مردم نسبت به ائمه (علیهمالسّلام) دارند، در خارج اینجور وانمود نشود که منحصر است در قضیهی گریه و سینهزنی و عزاداری؛ نه، عزاداری به جای خود، مدیحه و مولودیخوانی و شادی هم به جای خود؛ اینها را نباید با هم مخلوط کرد. ۹۲/۲/۱۱
#هیئت ۳
@ya_shahid1818
Forwarded from اَسفَل 🇮🇷 (soroush.110)
سلام بر موشکهای سرگردانی که بیمنظور در خیابان های تلآویو فرود آمدند..!