Forwarded from محمدرضا حدادپور جهرمی
ما از مسئولین بیت حضرت آقا انتظار بیشتری داریم. حیفه که این همه دیدار جذاب و مباحث مهم و حیاتی نخبگان با روحیه فوق العاده رهبر فرزانه انقلاب سالها در آرشیو خاک بخوره و یا هر سال پوشش داده نشه.
بنظرم این خیلی جفاست به مردم
جفاست به حضرت آقا
چرا نباید پخش بشه؟
شما نمیدونین همین بخش هایی که امشب از دیدار آقا با هنرمندان و دانشمندان و... پخش شد، در گروه ها چه خبره و دارن چی میگن؟
بنده حداقل از محتوای پنجاه شصت تا گروه بسیار افراطی ضد انقلاب و اپوزیسیون اطلاع دارم که امشب نمیتونستن به بچه هاشون جواب بدن!
چون یک عمر در گوش اون بیچاره ها خونده بودن که کسی جرات حرف زدن در محضر آقا را نداره و رهبری دیکتاتور هست و...
من الان شاهدم که ادمیناشون هر کاری میکنن نمیتونن جواب سرراست بدن.
خب حالا اگر این فیلم ها هر سال پخش میشد
و یا مردم بیشتر میدونستن که نخبه ها جلوی آقا حرفهای تند میزنن
و یا ...
میدونین چقدر اثر داشت و مردم و جوان های بیچاره ما در حرفهای بیارزش و پوچ یه مشت ادمین ضد انقلاب گرفتار نمیشدند؟
به خدا حیفه
به قرآن حیفه
میترسم اینقدر کُند و پر ملاحظه عمل کنند، که مردم گول دیگران بخورند.
اگر واقعا دلسوزید و فکر آبروی اسلام و انقلاب و دفاع از ولایت هستید، بسم الله. لطفا این روند اطلاع رسانی را قوی تر ادامه بدید.
#حدادپور_جهرمی
#دلنوشته_های_یک_طلبه
بنظرم این خیلی جفاست به مردم
جفاست به حضرت آقا
چرا نباید پخش بشه؟
شما نمیدونین همین بخش هایی که امشب از دیدار آقا با هنرمندان و دانشمندان و... پخش شد، در گروه ها چه خبره و دارن چی میگن؟
بنده حداقل از محتوای پنجاه شصت تا گروه بسیار افراطی ضد انقلاب و اپوزیسیون اطلاع دارم که امشب نمیتونستن به بچه هاشون جواب بدن!
چون یک عمر در گوش اون بیچاره ها خونده بودن که کسی جرات حرف زدن در محضر آقا را نداره و رهبری دیکتاتور هست و...
من الان شاهدم که ادمیناشون هر کاری میکنن نمیتونن جواب سرراست بدن.
خب حالا اگر این فیلم ها هر سال پخش میشد
و یا مردم بیشتر میدونستن که نخبه ها جلوی آقا حرفهای تند میزنن
و یا ...
میدونین چقدر اثر داشت و مردم و جوان های بیچاره ما در حرفهای بیارزش و پوچ یه مشت ادمین ضد انقلاب گرفتار نمیشدند؟
به خدا حیفه
به قرآن حیفه
میترسم اینقدر کُند و پر ملاحظه عمل کنند، که مردم گول دیگران بخورند.
اگر واقعا دلسوزید و فکر آبروی اسلام و انقلاب و دفاع از ولایت هستید، بسم الله. لطفا این روند اطلاع رسانی را قوی تر ادامه بدید.
#حدادپور_جهرمی
#دلنوشته_های_یک_طلبه
Forwarded from بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تهران شمال
#مردان_صادق
◾️تشییع و تدفین پیکر شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(سلام الله علیها)
🔹زمان: ساعت ۸:۳۰ صبح روز یکشنبه ۲۸ دی ماه از مسجد پیامبر اعظم(صله الله علیها و آله و سلم) واقع در شهرک شهید بهشتی(حکیمیه) به سمت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال
▪️ضمنا مراسم وداع شنبه مورخ ۲۷ دی ماه مصادف با شب شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال برگزار می گردد.
#ستاد_نحب
#تشییع_و_تدفین_شهدای_گمنام
#بسیج_دانشجویی_تهران_شمال
#حوزه_حضرت_بقیه_الله_الاعظم
📱 @basijutn_ir
🌐 www.basijutn.ir
◾️تشییع و تدفین پیکر شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(سلام الله علیها)
🔹زمان: ساعت ۸:۳۰ صبح روز یکشنبه ۲۸ دی ماه از مسجد پیامبر اعظم(صله الله علیها و آله و سلم) واقع در شهرک شهید بهشتی(حکیمیه) به سمت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال
▪️ضمنا مراسم وداع شنبه مورخ ۲۷ دی ماه مصادف با شب شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال برگزار می گردد.
#ستاد_نحب
#تشییع_و_تدفین_شهدای_گمنام
#بسیج_دانشجویی_تهران_شمال
#حوزه_حضرت_بقیه_الله_الاعظم
📱 @basijutn_ir
🌐 www.basijutn.ir
جمعی به عشق رفتند؛
یک عده را هوس برد
ما بُنجُلِ عدم را؛
آخر خیال برداشت...
#استاد_محمد_سهرابی
🆔 @Asfall
یک عده را هوس برد
ما بُنجُلِ عدم را؛
آخر خیال برداشت...
#استاد_محمد_سهرابی
🆔 @Asfall
به خواب مخمل زلفت کشیدم دست و دانستم
که شب از شش جهت خوب است حتی در پریشانی...
#استاد_محمد_سهرابی
🆔 @Asfall
که شب از شش جهت خوب است حتی در پریشانی...
#استاد_محمد_سهرابی
🆔 @Asfall
Forwarded from توابین | سيد مصطفی موسوی (Tavabin)
گفتم اُمّ البَنین دلم پا شد
گره هایی که داشتم وا شد
مادرِ آب را صدا زدم و
خشکسالم شبیهِ دریا شد...
گره هایی که داشتم وا شد
مادرِ آب را صدا زدم و
خشکسالم شبیهِ دریا شد...
اَسفَل 🇮🇷
گفتم اُمّ البَنین دلم پا شد گره هایی که داشتم وا شد مادرِ آب را صدا زدم و خشکسالم شبیهِ دریا شد...
هرچه مادر هست، قربانِ چنین نامادری...