Forwarded from [طرید] (مجهولالهویة)
شیطان با یک کبر زمین خورد، آدم با یک حرص زمین خورد، پسر آدم با یک بخل ذلیل شد، يونس با یک شتاب ذلیل شد؛ ما که الحمدلله همهی اینها را با هم داریم و احساس ندامتی هم نداریم!
«إن الله عند المنکسرة قلوبهم» به خدا قسم! خدا آن قدر غنى و حمید است که وقتى فقر و انکسار تو را ببیند، سرشارت میکند و اصلا نگاه هم نمیکند که عذر بخواهى؛ از تو نه طاعت و نه عصیان، که انکسار و شکستگى میخرند! خدا در دلهاى شکسته جاى دارد.
[عین صاد]
«إن الله عند المنکسرة قلوبهم» به خدا قسم! خدا آن قدر غنى و حمید است که وقتى فقر و انکسار تو را ببیند، سرشارت میکند و اصلا نگاه هم نمیکند که عذر بخواهى؛ از تو نه طاعت و نه عصیان، که انکسار و شکستگى میخرند! خدا در دلهاى شکسته جاى دارد.
[عین صاد]
Forwarded from گروه جهادی اکبریه شهرری
#مهربانی_سی_ام
🔴 #یلدای_مهربانی 🌹
🔻ان شاالله میخواهیم با دستان مهربان شما عزیزان
تعداد 600 بسته شب یلدا تهیه و در شب یلدا بین نیازمندان توزیع کنیم.
🔸 #سهم_هر_نفر مبلغ 10 هزار تومان
🌹 #یه_بسته_هم_بامن✋
⏰مهلت شرکت در این طرح تا روز شنبه ۲۹ آذرماه
💳 شماره کارت بنامگروه جهادی اکبریه شهرری
5022 2910 7950 1324
📞09395380053
🙏🙏 #دستان_مهربان 🙏🙏
#گروه_جهادی_اکبریه_شهرری
🔸@DASTANEE_MEHRABAN
🔹@AKBARIYYEH
🔴 #یلدای_مهربانی 🌹
🔻ان شاالله میخواهیم با دستان مهربان شما عزیزان
تعداد 600 بسته شب یلدا تهیه و در شب یلدا بین نیازمندان توزیع کنیم.
🔸 #سهم_هر_نفر مبلغ 10 هزار تومان
🌹 #یه_بسته_هم_بامن✋
⏰مهلت شرکت در این طرح تا روز شنبه ۲۹ آذرماه
💳 شماره کارت بنامگروه جهادی اکبریه شهرری
5022 2910 7950 1324
📞09395380053
🙏🙏 #دستان_مهربان 🙏🙏
#گروه_جهادی_اکبریه_شهرری
🔸@DASTANEE_MEHRABAN
🔹@AKBARIYYEH
تفتیش عقایدی که ما با او بدیم و مخالفیم و مبارزه می کنیم این است که یک نفر را بروند دنبالش بگویند تو عقیده ات چیست؟
اگر عقیده اش مخالف عقیده حاکم بود،او را عذاب دهند،اذیت کنند،ناراحت کنند.
به این تفتیش عقاید می گوییم،این را ما می گوییم حرام است.
این را می گوییم ضد انسانی ست.
مبادا جست و جو و تحقیق درباره ی ایمان و اعتقاد و اخلاق و تقوا افراد را که برای کار های خصوصی یا دولتی از آنان دعوت می شود بگویید تفتیش عقاید! و بخواهید با این مغلطه و سفسطه جلوی این حرکت را بگیرید.
این حرکت باید با پشتیبانی همه مردمی که به اسلامی بودن نظام اجتماعی شان عشق می ورزند ادامه داشته باشد.
#شهید_بهشتی
🆔 @Asfall
اگر عقیده اش مخالف عقیده حاکم بود،او را عذاب دهند،اذیت کنند،ناراحت کنند.
به این تفتیش عقاید می گوییم،این را ما می گوییم حرام است.
این را می گوییم ضد انسانی ست.
مبادا جست و جو و تحقیق درباره ی ایمان و اعتقاد و اخلاق و تقوا افراد را که برای کار های خصوصی یا دولتی از آنان دعوت می شود بگویید تفتیش عقاید! و بخواهید با این مغلطه و سفسطه جلوی این حرکت را بگیرید.
این حرکت باید با پشتیبانی همه مردمی که به اسلامی بودن نظام اجتماعی شان عشق می ورزند ادامه داشته باشد.
#شهید_بهشتی
🆔 @Asfall
وقتی بهشت عزوجل اختراع شد
حوا که لب گشود عسل اختراع شد
آهی کشید و آه دلش رفت و رفت و رفت
تا هاله ای به دور زحل اختراع شد
*آدم نشسته بود، ولی واژه ای نداشت*
*نزدیک ظهر بود ... غزل اختراع شد*
آدم که سعی کرد کمی منضبط شود
مفعول و فاعلات و فعل اختراع شد
«یک دست جام باده و یک دست زلف یار»
اینگونه بود ها...! که بغل اختراع شد
#حامد_عسکری
🆔 @Asfall
حوا که لب گشود عسل اختراع شد
آهی کشید و آه دلش رفت و رفت و رفت
تا هاله ای به دور زحل اختراع شد
*آدم نشسته بود، ولی واژه ای نداشت*
*نزدیک ظهر بود ... غزل اختراع شد*
آدم که سعی کرد کمی منضبط شود
مفعول و فاعلات و فعل اختراع شد
«یک دست جام باده و یک دست زلف یار»
اینگونه بود ها...! که بغل اختراع شد
#حامد_عسکری
🆔 @Asfall
صلی الله علیک یا انسیه الحورا
عاشق شده است دانه به دانه هزار بار
دل خون و سینه چاک و برافروخته انار
فریاد بی صداست ترک های پیکرش
از بس که خورده خونِ دل از دست روزگار
پاشیده رنگ سرخ به پیراهنِ خزان
بسته حنا به پینهء دستان شاخسار
در سرزمین گرم،انار آتشین شود
یاقوت را می آورد آتشفشان به بار
با دست خود به حوصله پنهان نموده است
یک دانه از بهشت در او آفریدگار
آن میوه ای که ساخته تسبیحی از خودش
شُکر است بر زبانش، فی الیل و النهار
آن میوه ای که فاطمه آن را طلب نمود
چون باب میل اوست شد این میوه تاجدار
آن بانویی که نام خودش شعر مطلق است
در وصفش استعاره نیاید به هیچ کار
نامی که داده است به زن قیمتی دگر
نامی که داده است به مردان هم اعتبار
آن نام را می آورم ،اما نه بی وضو
دل را به آب میزنم ،اما نه بی گدار
جبر آن زمان که پشت در خانه اش نشست
برخاست آن قیامت عظمی به اختیار
رفت آنچنان که از نفس افتاد جبرئیل
گویی محمد است به معراج رهسپار
شد عرصه گاه تنگ ،ولی ماند پشت در
چون ماندن علی به اُحد ماند، استوار
برگشت زخم خورده ،ولی فاتح نبرد
چون بازگشت حمزه از آشوب کارزار
در خون خضاب شد تن یاران بعد از او
آنها که نام "فاطمه" را میزنند جار
من از کدام یک بنویسم که بوده اند
حجاج ها به ورطه ء تاریخ بی شمار
آنها که با غرور نوشتند ساختیم
دریاچه های احمری از خونِ این تبار
از کربلا به واقعه فَخ رسیده ایم
از عمق ناگوار ترین ها به ناگوار
محمود غزنوی به عداوت مگر نساخت
از استخوان فاطمیان چوبه های دار
بوسهل زوزنی به شرارت هنوز هم
محکوم می کند حسنک را به سنگسار
در لمعه الدمشقیه جاریست همچنان
خون شهید اول و ثانی چون آبشار
اما هنوز هم به تأسی ز فاطمه
نام علیست روی لبِ شیعه آشکار
بیت از هلالی جُغتایی نشسته است
از آن شهید شیعه به ذهنم به یادگار
جان خواهم از خدا نه یکی،بلکه صد هزار
تا صد هزار بار بمیرم برای یار
فرق است ،فرق فاحشی از حرف تا عمل
راه است ،راه بی حدی از شعر تا شعار
اینک مدافعان حرم شعله پرورند
تا در بیاورند از آن دودمان دمار
با تیغ آبدیده ای از نوع اعتقاد
با اعتقاد محکمی از جنس ذوالفقار
زهراست مادر من و من بی قرار او
آن نام را می آورم آری به افتخار
آن بانویی که وقت تشرف به رستخیز
پیغمبران پیاده می آیند و او سوار
فریاد می زنند که سر خم کنید ،هان
تا از صراط بگذرد آیات سجده دار
هرجا نگاه میکنم آنجا مزار اوست
پنهان و آشکار چنان ذات کردگار
اینها که گفته ایم یکی بود از هزار
اما هنوز شیعه مصمم،امیدوار...
#سید_حمیدرضا_برقعی
🆔 @Asfall
عاشق شده است دانه به دانه هزار بار
دل خون و سینه چاک و برافروخته انار
فریاد بی صداست ترک های پیکرش
از بس که خورده خونِ دل از دست روزگار
پاشیده رنگ سرخ به پیراهنِ خزان
بسته حنا به پینهء دستان شاخسار
در سرزمین گرم،انار آتشین شود
یاقوت را می آورد آتشفشان به بار
با دست خود به حوصله پنهان نموده است
یک دانه از بهشت در او آفریدگار
آن میوه ای که ساخته تسبیحی از خودش
شُکر است بر زبانش، فی الیل و النهار
آن میوه ای که فاطمه آن را طلب نمود
چون باب میل اوست شد این میوه تاجدار
آن بانویی که نام خودش شعر مطلق است
در وصفش استعاره نیاید به هیچ کار
نامی که داده است به زن قیمتی دگر
نامی که داده است به مردان هم اعتبار
آن نام را می آورم ،اما نه بی وضو
دل را به آب میزنم ،اما نه بی گدار
جبر آن زمان که پشت در خانه اش نشست
برخاست آن قیامت عظمی به اختیار
رفت آنچنان که از نفس افتاد جبرئیل
گویی محمد است به معراج رهسپار
شد عرصه گاه تنگ ،ولی ماند پشت در
چون ماندن علی به اُحد ماند، استوار
برگشت زخم خورده ،ولی فاتح نبرد
چون بازگشت حمزه از آشوب کارزار
در خون خضاب شد تن یاران بعد از او
آنها که نام "فاطمه" را میزنند جار
من از کدام یک بنویسم که بوده اند
حجاج ها به ورطه ء تاریخ بی شمار
آنها که با غرور نوشتند ساختیم
دریاچه های احمری از خونِ این تبار
از کربلا به واقعه فَخ رسیده ایم
از عمق ناگوار ترین ها به ناگوار
محمود غزنوی به عداوت مگر نساخت
از استخوان فاطمیان چوبه های دار
بوسهل زوزنی به شرارت هنوز هم
محکوم می کند حسنک را به سنگسار
در لمعه الدمشقیه جاریست همچنان
خون شهید اول و ثانی چون آبشار
اما هنوز هم به تأسی ز فاطمه
نام علیست روی لبِ شیعه آشکار
بیت از هلالی جُغتایی نشسته است
از آن شهید شیعه به ذهنم به یادگار
جان خواهم از خدا نه یکی،بلکه صد هزار
تا صد هزار بار بمیرم برای یار
فرق است ،فرق فاحشی از حرف تا عمل
راه است ،راه بی حدی از شعر تا شعار
اینک مدافعان حرم شعله پرورند
تا در بیاورند از آن دودمان دمار
با تیغ آبدیده ای از نوع اعتقاد
با اعتقاد محکمی از جنس ذوالفقار
زهراست مادر من و من بی قرار او
آن نام را می آورم آری به افتخار
آن بانویی که وقت تشرف به رستخیز
پیغمبران پیاده می آیند و او سوار
فریاد می زنند که سر خم کنید ،هان
تا از صراط بگذرد آیات سجده دار
هرجا نگاه میکنم آنجا مزار اوست
پنهان و آشکار چنان ذات کردگار
اینها که گفته ایم یکی بود از هزار
اما هنوز شیعه مصمم،امیدوار...
#سید_حمیدرضا_برقعی
🆔 @Asfall
Forwarded from محمدرضا حدادپور جهرمی
ما از مسئولین بیت حضرت آقا انتظار بیشتری داریم. حیفه که این همه دیدار جذاب و مباحث مهم و حیاتی نخبگان با روحیه فوق العاده رهبر فرزانه انقلاب سالها در آرشیو خاک بخوره و یا هر سال پوشش داده نشه.
بنظرم این خیلی جفاست به مردم
جفاست به حضرت آقا
چرا نباید پخش بشه؟
شما نمیدونین همین بخش هایی که امشب از دیدار آقا با هنرمندان و دانشمندان و... پخش شد، در گروه ها چه خبره و دارن چی میگن؟
بنده حداقل از محتوای پنجاه شصت تا گروه بسیار افراطی ضد انقلاب و اپوزیسیون اطلاع دارم که امشب نمیتونستن به بچه هاشون جواب بدن!
چون یک عمر در گوش اون بیچاره ها خونده بودن که کسی جرات حرف زدن در محضر آقا را نداره و رهبری دیکتاتور هست و...
من الان شاهدم که ادمیناشون هر کاری میکنن نمیتونن جواب سرراست بدن.
خب حالا اگر این فیلم ها هر سال پخش میشد
و یا مردم بیشتر میدونستن که نخبه ها جلوی آقا حرفهای تند میزنن
و یا ...
میدونین چقدر اثر داشت و مردم و جوان های بیچاره ما در حرفهای بیارزش و پوچ یه مشت ادمین ضد انقلاب گرفتار نمیشدند؟
به خدا حیفه
به قرآن حیفه
میترسم اینقدر کُند و پر ملاحظه عمل کنند، که مردم گول دیگران بخورند.
اگر واقعا دلسوزید و فکر آبروی اسلام و انقلاب و دفاع از ولایت هستید، بسم الله. لطفا این روند اطلاع رسانی را قوی تر ادامه بدید.
#حدادپور_جهرمی
#دلنوشته_های_یک_طلبه
بنظرم این خیلی جفاست به مردم
جفاست به حضرت آقا
چرا نباید پخش بشه؟
شما نمیدونین همین بخش هایی که امشب از دیدار آقا با هنرمندان و دانشمندان و... پخش شد، در گروه ها چه خبره و دارن چی میگن؟
بنده حداقل از محتوای پنجاه شصت تا گروه بسیار افراطی ضد انقلاب و اپوزیسیون اطلاع دارم که امشب نمیتونستن به بچه هاشون جواب بدن!
چون یک عمر در گوش اون بیچاره ها خونده بودن که کسی جرات حرف زدن در محضر آقا را نداره و رهبری دیکتاتور هست و...
من الان شاهدم که ادمیناشون هر کاری میکنن نمیتونن جواب سرراست بدن.
خب حالا اگر این فیلم ها هر سال پخش میشد
و یا مردم بیشتر میدونستن که نخبه ها جلوی آقا حرفهای تند میزنن
و یا ...
میدونین چقدر اثر داشت و مردم و جوان های بیچاره ما در حرفهای بیارزش و پوچ یه مشت ادمین ضد انقلاب گرفتار نمیشدند؟
به خدا حیفه
به قرآن حیفه
میترسم اینقدر کُند و پر ملاحظه عمل کنند، که مردم گول دیگران بخورند.
اگر واقعا دلسوزید و فکر آبروی اسلام و انقلاب و دفاع از ولایت هستید، بسم الله. لطفا این روند اطلاع رسانی را قوی تر ادامه بدید.
#حدادپور_جهرمی
#دلنوشته_های_یک_طلبه
Forwarded from بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تهران شمال
#مردان_صادق
◾️تشییع و تدفین پیکر شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(سلام الله علیها)
🔹زمان: ساعت ۸:۳۰ صبح روز یکشنبه ۲۸ دی ماه از مسجد پیامبر اعظم(صله الله علیها و آله و سلم) واقع در شهرک شهید بهشتی(حکیمیه) به سمت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال
▪️ضمنا مراسم وداع شنبه مورخ ۲۷ دی ماه مصادف با شب شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال برگزار می گردد.
#ستاد_نحب
#تشییع_و_تدفین_شهدای_گمنام
#بسیج_دانشجویی_تهران_شمال
#حوزه_حضرت_بقیه_الله_الاعظم
📱 @basijutn_ir
🌐 www.basijutn.ir
◾️تشییع و تدفین پیکر شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(سلام الله علیها)
🔹زمان: ساعت ۸:۳۰ صبح روز یکشنبه ۲۸ دی ماه از مسجد پیامبر اعظم(صله الله علیها و آله و سلم) واقع در شهرک شهید بهشتی(حکیمیه) به سمت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال
▪️ضمنا مراسم وداع شنبه مورخ ۲۷ دی ماه مصادف با شب شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال برگزار می گردد.
#ستاد_نحب
#تشییع_و_تدفین_شهدای_گمنام
#بسیج_دانشجویی_تهران_شمال
#حوزه_حضرت_بقیه_الله_الاعظم
📱 @basijutn_ir
🌐 www.basijutn.ir
جمعی به عشق رفتند؛
یک عده را هوس برد
ما بُنجُلِ عدم را؛
آخر خیال برداشت...
#استاد_محمد_سهرابی
🆔 @Asfall
یک عده را هوس برد
ما بُنجُلِ عدم را؛
آخر خیال برداشت...
#استاد_محمد_سهرابی
🆔 @Asfall
به خواب مخمل زلفت کشیدم دست و دانستم
که شب از شش جهت خوب است حتی در پریشانی...
#استاد_محمد_سهرابی
🆔 @Asfall
که شب از شش جهت خوب است حتی در پریشانی...
#استاد_محمد_سهرابی
🆔 @Asfall
Forwarded from توابین | سيد مصطفی موسوی (Tavabin)