در بومِ او که از فِیض ، هر آه یک قلم موست
من تا به یاد دارم ، مِنّت کشیده بودم...
#محمد_سهرابی
🆔 @Asfall
من تا به یاد دارم ، مِنّت کشیده بودم...
#محمد_سهرابی
🆔 @Asfall
عجیبه که یادم اومد دقیقا ۶ ماه پیش این موقع برای چی بیدار بودم؟!
با این تفاوت که اون موقع حواسم به ساعت نبود و یه لحظه میدیدم ۴ یا ۵ صبحه
اما الان متوجه گذر زمان هستم ، دقیقِ دقیق
آن کجا و این کجا...
با این تفاوت که اون موقع حواسم به ساعت نبود و یه لحظه میدیدم ۴ یا ۵ صبحه
اما الان متوجه گذر زمان هستم ، دقیقِ دقیق
آن کجا و این کجا...
اَسفَل 🇮🇷
کی میدونه شاید امسال – @Haram88 کبوتر حرم
کویرِ خشکِ دلِ من
بی تو آقا شوره زاره
کافیه اسمِ تو باشه
هر روزش مثلِ بهاره...🍃
بی تو آقا شوره زاره
کافیه اسمِ تو باشه
هر روزش مثلِ بهاره...🍃
سگِ شَهَشَنهِ طوسم ، نه کلبِ آواره
چنین سگی به همه شهر استخوان بدهد...
چنین سگی به همه شهر استخوان بدهد...
بعضی وقتا آدم یه چیزایی میبینه بدجوری به خودش امیدوار میشه!!
دهنِ روزگار سرویس😂😂
دهنِ روزگار سرویس😂😂
از تو سکوت مانده و از من،صدای تو
چیزی بگو که من بنویسم به جای تو
حرفی که خالیام کند از سالها سکوت
حسّی که باز پُر کندم از هوای تو
این روزها عجیب دلم تنگِ رفتن است
تا صبح راه میروم و پا به پای تو...
در خواب...حرف میزنم و گریه میکنم
بیدار میکنند مرا دستهای تو
هی شعر مینویسم و دلتنگ میشوم
حس میکنم و کنارمی و آه...جای تو....
این شعر را رها کن و نشنیدهام بگیر
بگذار در سکوت بمیرم برای تو...!
#اصغر_معاذی
🆔 @Asfall
چیزی بگو که من بنویسم به جای تو
حرفی که خالیام کند از سالها سکوت
حسّی که باز پُر کندم از هوای تو
این روزها عجیب دلم تنگِ رفتن است
تا صبح راه میروم و پا به پای تو...
در خواب...حرف میزنم و گریه میکنم
بیدار میکنند مرا دستهای تو
هی شعر مینویسم و دلتنگ میشوم
حس میکنم و کنارمی و آه...جای تو....
این شعر را رها کن و نشنیدهام بگیر
بگذار در سکوت بمیرم برای تو...!
#اصغر_معاذی
🆔 @Asfall