بیچارگیِ ما در این است که
میخواهیم از استدلال و اشراق و عرفان و شریعت و طریقت ، به خدا برسیم.
اینها شما را جز به خودشان نمیرسانند!
و این است که پس از یک عمر جز خستگی ، جز غرور ، جز نِخوَت و نمایش حاصلی نداریم.
《آنچه ما را به او میرساند عبودیت است و اطاعت.》
#استاد_صفایی🍃
میخواهیم از استدلال و اشراق و عرفان و شریعت و طریقت ، به خدا برسیم.
اینها شما را جز به خودشان نمیرسانند!
و این است که پس از یک عمر جز خستگی ، جز غرور ، جز نِخوَت و نمایش حاصلی نداریم.
《آنچه ما را به او میرساند عبودیت است و اطاعت.》
#استاد_صفایی🍃
در بومِ او که از فِیض ، هر آه یک قلم موست
من تا به یاد دارم ، مِنّت کشیده بودم...
#محمد_سهرابی
🆔 @Asfall
من تا به یاد دارم ، مِنّت کشیده بودم...
#محمد_سهرابی
🆔 @Asfall
عجیبه که یادم اومد دقیقا ۶ ماه پیش این موقع برای چی بیدار بودم؟!
با این تفاوت که اون موقع حواسم به ساعت نبود و یه لحظه میدیدم ۴ یا ۵ صبحه
اما الان متوجه گذر زمان هستم ، دقیقِ دقیق
آن کجا و این کجا...
با این تفاوت که اون موقع حواسم به ساعت نبود و یه لحظه میدیدم ۴ یا ۵ صبحه
اما الان متوجه گذر زمان هستم ، دقیقِ دقیق
آن کجا و این کجا...
اَسفَل 🇮🇷
کی میدونه شاید امسال – @Haram88 کبوتر حرم
کویرِ خشکِ دلِ من
بی تو آقا شوره زاره
کافیه اسمِ تو باشه
هر روزش مثلِ بهاره...🍃
بی تو آقا شوره زاره
کافیه اسمِ تو باشه
هر روزش مثلِ بهاره...🍃
سگِ شَهَشَنهِ طوسم ، نه کلبِ آواره
چنین سگی به همه شهر استخوان بدهد...
چنین سگی به همه شهر استخوان بدهد...
بعضی وقتا آدم یه چیزایی میبینه بدجوری به خودش امیدوار میشه!!
دهنِ روزگار سرویس😂😂
دهنِ روزگار سرویس😂😂