Forwarded from حسین قتیب
در زمانی که دشمن خارجی برای سلطه به منابع کشور و تحت نفوذ لابی رژیم متخاصم به دنبال جنگ با ایران است، پهلوی در پیامی گفته: «برای ایجاد توازن قوا، مداخله بشردوستانه بینالمللی ضروریست. اکنون که احتمال چنین مداخلهای از همیشه بیشتر است، برای فرماندهان نظامی و انتظامی،… فرصتی محدود باقی مانده است . انتخاب با شماست: با پیوستن به مردم جان خود و خانوادهتان را حفظ کنید!»
مردک نابکار، سخنگوی فارسیزبان آن قشون جرار خونخوار!
خود نظامی و خانوادهی کسی را که از کشورش دفاع خواهد کرد را تهدید میکنی؟
پدر بزرگت حداقل فقط فرار کرد روبروی دشمن خارجی در شهریور ۲۰. تو همدست و عروسک سیاهبازی آنهایی.
مردک نابکار، سخنگوی فارسیزبان آن قشون جرار خونخوار!
خود نظامی و خانوادهی کسی را که از کشورش دفاع خواهد کرد را تهدید میکنی؟
پدر بزرگت حداقل فقط فرار کرد روبروی دشمن خارجی در شهریور ۲۰. تو همدست و عروسک سیاهبازی آنهایی.
Forwarded from Saved Messages
اسلام نه آن چهرهی بزک شدهی اماراتیست و نه آن چهرهی خشن داعش. حتی همین چهرهی رنگ و رو رفتهی جمهوری اسلامی هم نیست. اسلام؛ جایی میان تاریخ، در کنار گلهی گوسفندان، نظارهگر تاریخ است که تا کجا باد اغنای خدا بوزد و تا کجا انسان نفهمد که لفی خسر و ظلوما جهولاست؟
Forwarded from Bardia Pars
مردانِ هستهای و آفندی-پدافندیِ میهن، هماینک با یک آپارِش (عملیاتِ) روانی-اقتصادی-امنیتیِ سراسری پنجه با انیران، با کلّهاي عِبری، جیبي عربی، بازواني غربی و زباني پارسی افکندهاند. این سربازان دستِ تهی به لشگر زدهاند. پشتیبانی از پهلوانانِ خاموش و بیسدایِ ایران را فریاد زنید.
خسروی ایرانزمین
همچون اجداد خوشبخت پرافتخار شهیدش و همچون پیشینیان فرهمند ایرانیاش در خاک مقدس ایران، در میدان نبرد و برای ایران جان داد و به شهادت رسید.
رویشان سیاه باد آنان که روزی با نیرنگ و بردگی بر تخت خسروانی این سرزمین اهورایی تکیه زدند اما عاقبت با ذلت از این خاک یا گریختند و یا اخراج شدند و حتی جنازهشان در این خاک جای نداشت، تا بار دیگر ثابت شود این سرزمین کسی را درون خودش جای خواهد داد که محبوب خدا باشد.
رویشان سیاه باد آنان که برای ایرانیترین ایرانیان مرگ طلب کردند و خود در دوردستهای ذلت و غربت با فضاحت میمیرند و کسی برایشان نمیگرید.
همچون اجداد خوشبخت پرافتخار شهیدش و همچون پیشینیان فرهمند ایرانیاش در خاک مقدس ایران، در میدان نبرد و برای ایران جان داد و به شهادت رسید.
رویشان سیاه باد آنان که روزی با نیرنگ و بردگی بر تخت خسروانی این سرزمین اهورایی تکیه زدند اما عاقبت با ذلت از این خاک یا گریختند و یا اخراج شدند و حتی جنازهشان در این خاک جای نداشت، تا بار دیگر ثابت شود این سرزمین کسی را درون خودش جای خواهد داد که محبوب خدا باشد.
رویشان سیاه باد آنان که برای ایرانیترین ایرانیان مرگ طلب کردند و خود در دوردستهای ذلت و غربت با فضاحت میمیرند و کسی برایشان نمیگرید.
با توجه به شرایط از این به بعد در "بله" در خدمتتون هستم:
https://ble.ir/Asfall2
زمانی که اتصالات اینترنت برقرار بشه تلگرام رو مجددا فعال میکنم.
https://ble.ir/Asfall2
زمانی که اتصالات اینترنت برقرار بشه تلگرام رو مجددا فعال میکنم.
Forwarded from اخبار رهبر شهید انقلاب 🇮🇷
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Forwarded from شهید خامنهای به روایت خودش
#ماجرای_روز؛ #روز_فردوسی
من با شاهنامه مأنوسم
من با شاهنامه مأنوسم. حکمت شاهنامهی حکیم ابوالقاسم فردوسی، حکمت اوستایی نیست؛ حکمت قرآنی است. اگر کسی به شاهنامه دقت کند، خواهد دید فرودسی ایران را سروده، اما با دید یک مسلمان؛ آن هم یک مسلمان شیعه. بیان زندگی قهرمانها و پهلوانها و شخصیتهای مثبت مثل رستم و اسفندیار در شاهنامه، در اندیشههای اسلامی ریشه و ظهور و بروز دارد. عکس آن، شخصیتهای منفی مثل تورانیها یا بعضی از سلاطین، مثل کیکاووس شخصیتهایی هستند که در تفکر اسلامی بوضوح کوبیده شدهاند. اما تفکر اوستایی چیست و چیزی که میتواند حکمت اوستایی را به ما نشان دهد، کجاست؟ زمان فردوسی هم بیش از الان نبوده. اینطور نیست که ما خیال کنیم زمان فردوسی تفکر اوستایی آشکارتر بوده؛ خیر، آنوقت هم بیش از آنچه الان ما در اختیار داریم، نبوده است. لذا حکمت قرآنی، همان حکمت ملی بومی و ایرانی ماست.
شهید خامنهای به روایت خودش
@Ayatollaah_ir بله | ایتا | سروش روبیکا | اینستاگرام
من با شاهنامه مأنوسم
من با شاهنامه مأنوسم. حکمت شاهنامهی حکیم ابوالقاسم فردوسی، حکمت اوستایی نیست؛ حکمت قرآنی است. اگر کسی به شاهنامه دقت کند، خواهد دید فرودسی ایران را سروده، اما با دید یک مسلمان؛ آن هم یک مسلمان شیعه. بیان زندگی قهرمانها و پهلوانها و شخصیتهای مثبت مثل رستم و اسفندیار در شاهنامه، در اندیشههای اسلامی ریشه و ظهور و بروز دارد. عکس آن، شخصیتهای منفی مثل تورانیها یا بعضی از سلاطین، مثل کیکاووس شخصیتهایی هستند که در تفکر اسلامی بوضوح کوبیده شدهاند. اما تفکر اوستایی چیست و چیزی که میتواند حکمت اوستایی را به ما نشان دهد، کجاست؟ زمان فردوسی هم بیش از الان نبوده. اینطور نیست که ما خیال کنیم زمان فردوسی تفکر اوستایی آشکارتر بوده؛ خیر، آنوقت هم بیش از آنچه الان ما در اختیار داریم، نبوده است. لذا حکمت قرآنی، همان حکمت ملی بومی و ایرانی ماست.
شهید خامنهای به روایت خودش
@Ayatollaah_ir بله | ایتا | سروش روبیکا | اینستاگرام
Forwarded from اخبار رهبر شهید انقلاب 🇮🇷
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Forwarded from اخبار رهبر شهید انقلاب 🇮🇷
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Forwarded from اخبار رهبر شهید انقلاب 🇮🇷
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Forwarded from رسانه رهبر انقلاب اسلامی
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
رسانه رهبر انقلاب اسلامی
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
شهید خامنهای به روایت خودش
#ماجرای_روز؛ #روز_فردوسی من با شاهنامه مأنوسم من با شاهنامه مأنوسم. حکمت شاهنامهی حکیم ابوالقاسم فردوسی، حکمت اوستایی نیست؛ حکمت قرآنی است. اگر کسی به شاهنامه دقت کند، خواهد دید فرودسی ایران را سروده، اما با دید یک مسلمان؛ آن هم یک مسلمان شیعه. بیان زندگی…
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Forwarded from 🇮🇷 [هـــادی] 🇵🇸
از اسماعیل های خوب ایران، اسماعیل بقایی نوشته که:
در اندیشه رومیان، روم مرکز بلامنازع دنیا بود. با این حال، ایرانیان این توهم را در هم شکستند. هنگامی که مارکوس جولیوس فیلیپ (فیلیپ عرب) به شرق علیه ایران لشکرکشی کرد، این لشکرکشی منجر به پیروزی روم نشد، بلکه به صلحی بر اساس شرایط ساسانیان منجر شد: امپراتور باید تسلیم میشد!
در اندیشه رومیان، روم مرکز بلامنازع دنیا بود. با این حال، ایرانیان این توهم را در هم شکستند. هنگامی که مارکوس جولیوس فیلیپ (فیلیپ عرب) به شرق علیه ایران لشکرکشی کرد، این لشکرکشی منجر به پیروزی روم نشد، بلکه به صلحی بر اساس شرایط ساسانیان منجر شد: امپراتور باید تسلیم میشد!
گره خورده مهر تو با هستیام
سرافرازیات فرّ و جاه من است
عقاب توام ای کهن بوم و بر
بلند آسمان جایگاه من است
👍 @Asfall
سرافرازیات فرّ و جاه من است
عقاب توام ای کهن بوم و بر
بلند آسمان جایگاه من است
به یاد حماسه آفرینی خلبانان جان بر کف نیروی هوایی ارتش در جنگ رمضان
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM