اَسفَل 🇮🇷
388 subscribers
901 photos
163 videos
35 files
113 links
مطالبی که می‌نویسم یا می‌پسندم.

[و خوابم ، وقتی بمیرم بیدار خواهم شد.]

لینک ناشناس:
https://t.me/BiChatBot?start=sc-050ed59659
Download Telegram
💠 واقعیت این است که ما هیچ چیز نداریم، جز اینکه بگوییم: خدایا! تو به خودت نگاه کردی و به ما دادی؛ حالا هم به خودت نگاه کن و ادامه بده!
در کلام معصوم است که: خدایا تو هیچ وقت به خاطر استحقاق به ما نداده‌ای که حالا به خاطر بدی ما بخواهی پس بگیری!

#استاد_علی_صفایی_حائری

🆔 @Asfall
📣 صحبت های رهبر انقلاب در ارتباط تصویری با مجموعه‌های تولیدی به‌مناسبت «هفته کارگر»

💠 یکی از نکاتی که در باب کارگران و به مناسبت هفته کارگر خوب است روی آن تکیه بشود، مسئله رعایت حق نیروی کار است.

💠 حقوق طبیعی نیروی کار باید رعایت شود. یعنی دستمزد عادلانه، پرداخت منظم و بدون تأخیر، ثبات اشتغال یعنی امنیت شغلی -که بنده روی این امنیت شغلی هم سالهای قبل تأکید کردم- که این یکی از مسائل بسیار مهم است. بعضی از آقایانی که صحبت کردند اشاره کردند که هیچ نیروی کاری را در این مدت از کار منفک نکردند این بسیار کار خوبی است. بسیار روش خوبی است.

💢 مسئله بیمه، مسئله آموزش، مسئله خدمات رفاهی و مسئله بهداشت و درمان؛ اینها چیزهایی است که جزو حقوق کارگران است و این وظایف طبیعی کارفرماست. 💢

💠 البته اگر اهتمام بیشتری نسبت به کارگر انجام بگیرد مثل این که نیازهای خانواده مورد مراعات قرار بگیرد یا آموزش فرزندان یا ازدواج و امثال این کارها طبعا تأثیر بیشتری در ارتباط و التیام بین کارگر و کارفرما خواهد داشت که کار مبارک و خوبی است.

🆔 @Asfall
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چت شده؟
خدا فوت کرده؟!
نمیبینه تورو؟!
چیشده؟؟

🆔 @Asfall
🔰 در ماه مبارک رمضان چه دعایی بخوانیم بهتر است ؟

▶️ @einsad
🛒 www.zekraa.ir
▶️https://instagram.com/ali.safaeihaeri
ندانم عشق را ملت ولی هر کس که عاشق شد
مسلمان کافرش میخواند و کافر مسلمانش

#بیدل_شيرازى

🆔 @Asfall
چه کسی با جهان موافق بود؟
که جهان را به ریشمان بستند؟

#علیرضا_آذر

🆔 @Asfall
Forwarded from || یا شهید ||
رسیدم تا حرم گویی کسی می‌گفت در گوشم

بیا ای خسته از دنیا که من باز است آغوشم

سلیمانا بیا بردار بار از شانه‌ی موری

مرا باری‌ست از غم‌ها که سنگین است بر دوشم

کجا پیدا کنم دیگر شراب از این طهوراتر؟

بهشت اینجاست اینجایی که دارم چای می‌نوشم

بجز دامان تو دستانم از هر ثروتی خالیست

مکن ای شاه در تنهایی محشر فراموشم

#چایخانه_حضرت_رضا
@ya_shahid18
💠 ارزش محبت به علی علیه السلام

در مناقب خوارزمی از رسول خدا صلی الله علیه و آله مروی است که فرمود: یا علی! اگر بنده ای از بندگانْ عبادت خدا کند به قدر آنچه نوح علیه السلام در قوم خود به عبادت و رسالت مشغول بود و آن بنده را مثل کوه اُحدْ طلا باشد در راه حق تعالی همه آن را به فقرا و مساکین رسانَد و آن قدر عمرش دراز شود که هزار حج پیاده کند و بعد از اینها در میان صفا و مروه مظلوم کشته شود و با این همه، تو را ای علی! دوست نداشته باشد، بوی بهشت به مشام او نخواهد رسید و داخل جَنّت نخواهد شد.

#فضائل_امیرالمومنین

🆔 @Asfall
Forwarded from || یا شهید ||
مرد بقال از من پرسيد: چند مَن خربزه می‌خواهی؟
- من از او پرسيدم: دل خوش سيری چند؟

@ya_shahid18
ملائک با نگاه یأس بر ما سجده می‌کردند
ملائک راست می‌گفتند، اما ساختی ما را

#فاضل_نظری

پ‌ن: سنگر گرفتن عکاس رویترز در اعتراضات آمریکا

🆔 @Asfall
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آه از آن رفتگانِ بی برگشت...

🕜 01:20

بر کدخدا لعنت :)))

🆔 @Asfall
ماها فقط شعار پرستیم...
ادعای مسلمونیمون هم میشه :)))

@Ghafgraphy

🆔 @Asfall
همه رفتند غمی نیست؛ علی میماند
جای سالم به تنش نیست ولی میماند...

#سید_حمیدرضا_برقعی

🆔 @Asfall
اَسفَل 🇮🇷
همه رفتند غمی نیست؛ علی میماند جای سالم به تنش نیست ولی میماند... #سید_حمیدرضا_برقعی 🆔 @Asfall
مرد آن است که سر تا به قدم غرق به خون
آنچنانی که علی از اُحد آمد بیرون...
شکسته حالی من پیش یار باید دید
خزان رنگ مرا در بهار باید دید

اگر چه چون دل شب فیض من نمایان نیست
مرا به دیده شب زنده دار باید دید

مقام عرض تجمل میان دریا نیست
چو موج جوهر من در کنار باید دید

اگر چه در خمشی نیز جوهرم گویاست
مرا چوتیغ دم کارزار باید دید

خراب حالی این قصرهای محکم را
ز روزن نظر اعتبار باید دید

مرا ز روز قیامت غمی که هست این است
که روی مردم عالم دوبار باید دید

کجاست فرصت گرداندن ورق صائب
به روی کار هم از پشت کار باید دید

#صائب_تبریزی

🆔 @Asfall
Forwarded from روضه توييت
ضامن که رضا باشد،
من آهوی دربندم!
آقا بطلب حتما
کـم می‌کـند
از دردم...
@rozetwitter
پیش ساز تو من از سحر سخن دم نزنم
که بیانی چو زبان تو ندارد سخنم

ره مگردان و نگه دار همین پرده ی راست
تا من از راز سپهرت گرهی باز کنم

صبر کن ای دل غم دیده که چون پیر حزین
عاقبت مژده ی نصرت رسد از پیرهنم

چه غریبانه تو با یاد وطن می نالی
من چه گویم که غریب است دلم در وطنم

همه مرغان هم آواز پراکنده شدند
آه ازین باد بلاخیز که زد در چمنم

شعر من با مدد ساز تو آوازی داشت
کی بود باز که شوری به جهان درفکنم

نی جدا زان لب و دندان چه نوایی دارد ؟
من ز بی هم نفسی ناله به دل می شکنم

بی تو دیگر غزل "سایه" ندارد لطفی
باز راهی بزن ای دوست که آهی بزنم

#هوشنگ_ابتهاج

🆔 @Asfall
ای بسا مطرب که با تنبور و دف
دفن می گردد به صحرای نجف

وی بسا زاهد که با سیصد مقام
ره نمی یابد به وادی السلام

#استاد_محمد_سهرابی

🆔 @Asfall