Forwarded from محمدرضا حدادپور جهرمی
ی چیزی هست
که خیلی وقته انگا شده یه نفر
یه آدم خاص
فقطم شبا سر و کلش پیدا میشه
خروس بی محله
ینی به محض اینکه ببینه سرت گذاشتی رو بالشت
فورا
آروم
یواشکی
از بالا سرت
تو تاریکیا
بدون ذره ای سر و صدا
میاد و رژه میره رو مغزت
بهش میگی: میمیری اگه در طول روز بیایی؟
میگه: وقت نمیشه اون موقع
میگی: چته حالا؟
میگه: هیچی ... دیدم سرت گذاشتی رو بالشت، گفتم بیام تنها نباشی
میگی: بمیری شالله راحت بشم از دستت
میگه: اِ وا چرا؟
میگی: خب چیه حالا؟ چی میگی؟
تا اینو میپرسی، شروع میکنه
از اول ، از هر چی در رفتی و محلش نذاشتی، یادت میاره و اذیتت میکنه
جسارت نباشه ها
روم به دیوار
انگا کرم داره
مریضه
هر چی میغلتی
هر چی دست به دست میشی
پهلو به پهلو میشی
میاد همون طرفی که صورتت هست و
شروع میکنه به وزوز کردن
اینقدر یادت میاره و
اذیتت میکنه و
دلت میگیرونه و
اعصابت خورد میکنه
تا نفهمی چی شد و بری هپروت
اسمش: «فکر و خیاله»
عوضیِ شب گرد😒
بذا بخوابیم 😔
اه
#حدادپور_جهرمی
#دلنوشته_های_یک_طلبه
که خیلی وقته انگا شده یه نفر
یه آدم خاص
فقطم شبا سر و کلش پیدا میشه
خروس بی محله
ینی به محض اینکه ببینه سرت گذاشتی رو بالشت
فورا
آروم
یواشکی
از بالا سرت
تو تاریکیا
بدون ذره ای سر و صدا
میاد و رژه میره رو مغزت
بهش میگی: میمیری اگه در طول روز بیایی؟
میگه: وقت نمیشه اون موقع
میگی: چته حالا؟
میگه: هیچی ... دیدم سرت گذاشتی رو بالشت، گفتم بیام تنها نباشی
میگی: بمیری شالله راحت بشم از دستت
میگه: اِ وا چرا؟
میگی: خب چیه حالا؟ چی میگی؟
تا اینو میپرسی، شروع میکنه
از اول ، از هر چی در رفتی و محلش نذاشتی، یادت میاره و اذیتت میکنه
جسارت نباشه ها
روم به دیوار
انگا کرم داره
مریضه
هر چی میغلتی
هر چی دست به دست میشی
پهلو به پهلو میشی
میاد همون طرفی که صورتت هست و
شروع میکنه به وزوز کردن
اینقدر یادت میاره و
اذیتت میکنه و
دلت میگیرونه و
اعصابت خورد میکنه
تا نفهمی چی شد و بری هپروت
اسمش: «فکر و خیاله»
عوضیِ شب گرد😒
بذا بخوابیم 😔
اه
#حدادپور_جهرمی
#دلنوشته_های_یک_طلبه
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مزه ی خوشِ خوشبختی رو
توی کربلات باور کردم
چند شبه که تا صبح با یادِ
خاطرات صحنت سر کردم
کربلات شبیهِ خونه م بود
کاش بازم به خونه برگردم...
#کربلایی_سید_محمدرضا_نوشهور
🆔 @Asfall
توی کربلات باور کردم
چند شبه که تا صبح با یادِ
خاطرات صحنت سر کردم
کربلات شبیهِ خونه م بود
کاش بازم به خونه برگردم...
#کربلایی_سید_محمدرضا_نوشهور
🆔 @Asfall
وَالصُّبْحِ إِذَا تَنَفَّس َ...(تکویر/۱۸)
مـحمّـدی دمید ،
عصر جاهلیت تمام شد
به شب جاهلیت رسیده ایم
تاریخ ؛ چشم انتظار "م ح م د ی" دیگر است...
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج 🍃
🆔 @Asfall
مـحمّـدی دمید ،
عصر جاهلیت تمام شد
به شب جاهلیت رسیده ایم
تاریخ ؛ چشم انتظار "م ح م د ی" دیگر است...
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج 🍃
🆔 @Asfall
💠 واقعیت این است که ما هیچ چیز نداریم، جز اینکه بگوییم: خدایا! تو به خودت نگاه کردی و به ما دادی؛ حالا هم به خودت نگاه کن و ادامه بده!
در کلام معصوم است که: خدایا تو هیچ وقت به خاطر استحقاق به ما ندادهای که حالا به خاطر بدی ما بخواهی پس بگیری!
#استاد_علی_صفایی_حائری
🆔 @Asfall
در کلام معصوم است که: خدایا تو هیچ وقت به خاطر استحقاق به ما ندادهای که حالا به خاطر بدی ما بخواهی پس بگیری!
#استاد_علی_صفایی_حائری
🆔 @Asfall
📣 صحبت های رهبر انقلاب در ارتباط تصویری با مجموعههای تولیدی بهمناسبت «هفته کارگر»
💠 یکی از نکاتی که در باب کارگران و به مناسبت هفته کارگر خوب است روی آن تکیه بشود، مسئله رعایت حق نیروی کار است.
💠 حقوق طبیعی نیروی کار باید رعایت شود. یعنی دستمزد عادلانه، پرداخت منظم و بدون تأخیر، ثبات اشتغال یعنی امنیت شغلی -که بنده روی این امنیت شغلی هم سالهای قبل تأکید کردم- که این یکی از مسائل بسیار مهم است. بعضی از آقایانی که صحبت کردند اشاره کردند که هیچ نیروی کاری را در این مدت از کار منفک نکردند این بسیار کار خوبی است. بسیار روش خوبی است.
💢 مسئله بیمه، مسئله آموزش، مسئله خدمات رفاهی و مسئله بهداشت و درمان؛ اینها چیزهایی است که جزو حقوق کارگران است و این وظایف طبیعی کارفرماست. 💢
💠 البته اگر اهتمام بیشتری نسبت به کارگر انجام بگیرد مثل این که نیازهای خانواده مورد مراعات قرار بگیرد یا آموزش فرزندان یا ازدواج و امثال این کارها طبعا تأثیر بیشتری در ارتباط و التیام بین کارگر و کارفرما خواهد داشت که کار مبارک و خوبی است.
🆔 @Asfall
💠 یکی از نکاتی که در باب کارگران و به مناسبت هفته کارگر خوب است روی آن تکیه بشود، مسئله رعایت حق نیروی کار است.
💠 حقوق طبیعی نیروی کار باید رعایت شود. یعنی دستمزد عادلانه، پرداخت منظم و بدون تأخیر، ثبات اشتغال یعنی امنیت شغلی -که بنده روی این امنیت شغلی هم سالهای قبل تأکید کردم- که این یکی از مسائل بسیار مهم است. بعضی از آقایانی که صحبت کردند اشاره کردند که هیچ نیروی کاری را در این مدت از کار منفک نکردند این بسیار کار خوبی است. بسیار روش خوبی است.
💢 مسئله بیمه، مسئله آموزش، مسئله خدمات رفاهی و مسئله بهداشت و درمان؛ اینها چیزهایی است که جزو حقوق کارگران است و این وظایف طبیعی کارفرماست. 💢
💠 البته اگر اهتمام بیشتری نسبت به کارگر انجام بگیرد مثل این که نیازهای خانواده مورد مراعات قرار بگیرد یا آموزش فرزندان یا ازدواج و امثال این کارها طبعا تأثیر بیشتری در ارتباط و التیام بین کارگر و کارفرما خواهد داشت که کار مبارک و خوبی است.
🆔 @Asfall
Forwarded from استاد علی صفایی حائری (عین صاد)
🔰 در ماه مبارک رمضان چه دعایی بخوانیم بهتر است ؟
▶️ @einsad
🛒 www.zekraa.ir
▶️https://instagram.com/ali.safaeihaeri
▶️ @einsad
🛒 www.zekraa.ir
▶️https://instagram.com/ali.safaeihaeri
Forwarded from || یا شهید ||
رسیدم تا حرم گویی کسی میگفت در گوشم
بیا ای خسته از دنیا که من باز است آغوشم
سلیمانا بیا بردار بار از شانهی موری
مرا باریست از غمها که سنگین است بر دوشم
کجا پیدا کنم دیگر شراب از این طهوراتر؟
بهشت اینجاست اینجایی که دارم چای مینوشم
بجز دامان تو دستانم از هر ثروتی خالیست
مکن ای شاه در تنهایی محشر فراموشم
#چایخانه_حضرت_رضا
@ya_shahid18
بیا ای خسته از دنیا که من باز است آغوشم
سلیمانا بیا بردار بار از شانهی موری
مرا باریست از غمها که سنگین است بر دوشم
کجا پیدا کنم دیگر شراب از این طهوراتر؟
بهشت اینجاست اینجایی که دارم چای مینوشم
بجز دامان تو دستانم از هر ثروتی خالیست
مکن ای شاه در تنهایی محشر فراموشم
#چایخانه_حضرت_رضا
@ya_shahid18
💠 ارزش محبت به علی علیه السلام
در مناقب خوارزمی از رسول خدا صلی الله علیه و آله مروی است که فرمود: یا علی! اگر بنده ای از بندگانْ عبادت خدا کند به قدر آنچه نوح علیه السلام در قوم خود به عبادت و رسالت مشغول بود و آن بنده را مثل کوه اُحدْ طلا باشد در راه حق تعالی همه آن را به فقرا و مساکین رسانَد و آن قدر عمرش دراز شود که هزار حج پیاده کند و بعد از اینها در میان صفا و مروه مظلوم کشته شود و با این همه، تو را ای علی! دوست نداشته باشد، بوی بهشت به مشام او نخواهد رسید و داخل جَنّت نخواهد شد.
#فضائل_امیرالمومنین
🆔 @Asfall
در مناقب خوارزمی از رسول خدا صلی الله علیه و آله مروی است که فرمود: یا علی! اگر بنده ای از بندگانْ عبادت خدا کند به قدر آنچه نوح علیه السلام در قوم خود به عبادت و رسالت مشغول بود و آن بنده را مثل کوه اُحدْ طلا باشد در راه حق تعالی همه آن را به فقرا و مساکین رسانَد و آن قدر عمرش دراز شود که هزار حج پیاده کند و بعد از اینها در میان صفا و مروه مظلوم کشته شود و با این همه، تو را ای علی! دوست نداشته باشد، بوی بهشت به مشام او نخواهد رسید و داخل جَنّت نخواهد شد.
#فضائل_امیرالمومنین
🆔 @Asfall
ملائک با نگاه یأس بر ما سجده میکردند
ملائک راست میگفتند، اما ساختی ما را
#فاضل_نظری
پن: سنگر گرفتن عکاس رویترز در اعتراضات آمریکا
🆔 @Asfall
ملائک راست میگفتند، اما ساختی ما را
#فاضل_نظری
پن: سنگر گرفتن عکاس رویترز در اعتراضات آمریکا
🆔 @Asfall