• سید شهیدان اهل قلم •
🔻شاه برنامه مذهبی میساخت، از شما قشنگتر!!!🔻
📚 در شماره ۵۱ مجلهی «مهرنامه» مطلبی از شهید آوینی نقل شده است:
"فرض کنید این گروهها در تلویزیون موجود است: گروه سیاسی، گروه اجتماعی، گروه کودک و بعد هم یک گروه میگذارید به عنوان گروه مذهبی. اینجا چه اتفاقی میافتد؟ وقتی شما میگویید گروه مذهبی، میبینید که عدهای فقط برنامه مذهبی میسازند انگار که مذهب فقط مال اینهاست و به بقیه هم ارتباطی ندارد. گروه سیاسی میتواند مذهبی نباشد؛ چون گروه معارف یا مذهبی دارد کار خودش را میکند. اینها دارند کاری میکنند که تلویزیون مثل زمان شاه بشود. شاه برنامه مذهبی هم میساخت؛ از اینها هم قشنگتر میساخت. باید دید این تقسیمبندی تلویزیون درست است یا نه و ما را به کجا میبرد؟ این کار ما را به آنجا میبرد که گروه سیاسی انگار هیچ ارتباطی با معارف و اسلام ندارد، گروه اجتماعی هیچ ارتباطی با مذهب ندارد."
✍🏻 #شهید_سید_مرتضی_آوینی
🍃 یادش گرامی و راهش پررهرو باد🍃
🆔 @Asfall
🔻شاه برنامه مذهبی میساخت، از شما قشنگتر!!!🔻
📚 در شماره ۵۱ مجلهی «مهرنامه» مطلبی از شهید آوینی نقل شده است:
"فرض کنید این گروهها در تلویزیون موجود است: گروه سیاسی، گروه اجتماعی، گروه کودک و بعد هم یک گروه میگذارید به عنوان گروه مذهبی. اینجا چه اتفاقی میافتد؟ وقتی شما میگویید گروه مذهبی، میبینید که عدهای فقط برنامه مذهبی میسازند انگار که مذهب فقط مال اینهاست و به بقیه هم ارتباطی ندارد. گروه سیاسی میتواند مذهبی نباشد؛ چون گروه معارف یا مذهبی دارد کار خودش را میکند. اینها دارند کاری میکنند که تلویزیون مثل زمان شاه بشود. شاه برنامه مذهبی هم میساخت؛ از اینها هم قشنگتر میساخت. باید دید این تقسیمبندی تلویزیون درست است یا نه و ما را به کجا میبرد؟ این کار ما را به آنجا میبرد که گروه سیاسی انگار هیچ ارتباطی با معارف و اسلام ندارد، گروه اجتماعی هیچ ارتباطی با مذهب ندارد."
✍🏻 #شهید_سید_مرتضی_آوینی
🍃 یادش گرامی و راهش پررهرو باد🍃
🆔 @Asfall
Forwarded from || یا شهید ||
گریه، خلقت شگفت خداست و تنها زبانی که ادراک غمگنانه را بازگو میکند. بزرگی هرکس به بزرگی غمی است که در دلش پنهان کرده است. غم شوکت دارد، مهابت دارد، هیجان میآفریند و حرارت میبخشد. هرکسی به اندازه ادراکش از حقیقت، غم دارد. آنها که غم را به افسردگی و غصه فرو میکاهند، غم نمیفهمند.
📚از #كتاب نخل و نارنج | نوشتهی #وحید_یامینپور
@ya_shahid18
📚از #كتاب نخل و نارنج | نوشتهی #وحید_یامینپور
@ya_shahid18
|| یا شهید ||
گریه، خلقت شگفت خداست و تنها زبانی که ادراک غمگنانه را بازگو میکند. بزرگی هرکس به بزرگی غمی است که در دلش پنهان کرده است. غم شوکت دارد، مهابت دارد، هیجان میآفریند و حرارت میبخشد. هرکسی به اندازه ادراکش از حقیقت، غم دارد. آنها که غم را به افسردگی و غصه…
هرکس به بزرگی غمی ست که در دلش پنهان کرده....
Forwarded from گروه جهادی اکبریه شهرری
🚩#رزمایش_مهربانی
🔴 #مهربانی_بیست_یکم
👌#افطار_مهربانی
👈طرح تهیه و توزیع #بسته_ارزاق ویژه #ماه_مبارک_رمضان
❗️سهم هر نفر 20 هزار تومان
(نیت کنید از ۱۰۰۰ تومان تا هرچقدر که میتونید خودتون رو شریک کنید🌹)
💳شماره کارت جهت واریز مهربانی های شما
5022 2910 7950 1324
بنام گروه جهادی اکبریه شهرری
🙏#رسانه_ما_باشید🌹
🙏🙏 #دستان_مهربان 🙏🙏
#گروه_جهادی_اکبریه_شهرری
@dastanee_mehraban
@akbariyyeh
🔴 #مهربانی_بیست_یکم
👌#افطار_مهربانی
👈طرح تهیه و توزیع #بسته_ارزاق ویژه #ماه_مبارک_رمضان
❗️سهم هر نفر 20 هزار تومان
(نیت کنید از ۱۰۰۰ تومان تا هرچقدر که میتونید خودتون رو شریک کنید🌹)
💳شماره کارت جهت واریز مهربانی های شما
5022 2910 7950 1324
بنام گروه جهادی اکبریه شهرری
🙏#رسانه_ما_باشید🌹
🙏🙏 #دستان_مهربان 🙏🙏
#گروه_جهادی_اکبریه_شهرری
@dastanee_mehraban
@akbariyyeh
اَسفَل 🇮🇷
سید امیر حسینی – @Janan133 | جانان
گنبدت مثلِ ماه روشنه، خانوم سه ساله
حرمت آرزویِ منه، خانوم سه ساله
نبضم از عشقِ تو میزنه، خانوم سه ساله...
حرمت آرزویِ منه، خانوم سه ساله
نبضم از عشقِ تو میزنه، خانوم سه ساله...
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
در روضه کمی گریستن نعمت بود
آن سینه زنی نهایت لذت بود
حالا که شدم خانه نشین فهمیدم
سرمایه زندگی من هیئت بود
#ویران_شود_این_شهر_که_میخانه_ندارد
🆔 @Asfall
آن سینه زنی نهایت لذت بود
حالا که شدم خانه نشین فهمیدم
سرمایه زندگی من هیئت بود
#ویران_شود_این_شهر_که_میخانه_ندارد
🆔 @Asfall
Forwarded from محمدرضا حدادپور جهرمی
ی چیزی هست
که خیلی وقته انگا شده یه نفر
یه آدم خاص
فقطم شبا سر و کلش پیدا میشه
خروس بی محله
ینی به محض اینکه ببینه سرت گذاشتی رو بالشت
فورا
آروم
یواشکی
از بالا سرت
تو تاریکیا
بدون ذره ای سر و صدا
میاد و رژه میره رو مغزت
بهش میگی: میمیری اگه در طول روز بیایی؟
میگه: وقت نمیشه اون موقع
میگی: چته حالا؟
میگه: هیچی ... دیدم سرت گذاشتی رو بالشت، گفتم بیام تنها نباشی
میگی: بمیری شالله راحت بشم از دستت
میگه: اِ وا چرا؟
میگی: خب چیه حالا؟ چی میگی؟
تا اینو میپرسی، شروع میکنه
از اول ، از هر چی در رفتی و محلش نذاشتی، یادت میاره و اذیتت میکنه
جسارت نباشه ها
روم به دیوار
انگا کرم داره
مریضه
هر چی میغلتی
هر چی دست به دست میشی
پهلو به پهلو میشی
میاد همون طرفی که صورتت هست و
شروع میکنه به وزوز کردن
اینقدر یادت میاره و
اذیتت میکنه و
دلت میگیرونه و
اعصابت خورد میکنه
تا نفهمی چی شد و بری هپروت
اسمش: «فکر و خیاله»
عوضیِ شب گرد😒
بذا بخوابیم 😔
اه
#حدادپور_جهرمی
#دلنوشته_های_یک_طلبه
که خیلی وقته انگا شده یه نفر
یه آدم خاص
فقطم شبا سر و کلش پیدا میشه
خروس بی محله
ینی به محض اینکه ببینه سرت گذاشتی رو بالشت
فورا
آروم
یواشکی
از بالا سرت
تو تاریکیا
بدون ذره ای سر و صدا
میاد و رژه میره رو مغزت
بهش میگی: میمیری اگه در طول روز بیایی؟
میگه: وقت نمیشه اون موقع
میگی: چته حالا؟
میگه: هیچی ... دیدم سرت گذاشتی رو بالشت، گفتم بیام تنها نباشی
میگی: بمیری شالله راحت بشم از دستت
میگه: اِ وا چرا؟
میگی: خب چیه حالا؟ چی میگی؟
تا اینو میپرسی، شروع میکنه
از اول ، از هر چی در رفتی و محلش نذاشتی، یادت میاره و اذیتت میکنه
جسارت نباشه ها
روم به دیوار
انگا کرم داره
مریضه
هر چی میغلتی
هر چی دست به دست میشی
پهلو به پهلو میشی
میاد همون طرفی که صورتت هست و
شروع میکنه به وزوز کردن
اینقدر یادت میاره و
اذیتت میکنه و
دلت میگیرونه و
اعصابت خورد میکنه
تا نفهمی چی شد و بری هپروت
اسمش: «فکر و خیاله»
عوضیِ شب گرد😒
بذا بخوابیم 😔
اه
#حدادپور_جهرمی
#دلنوشته_های_یک_طلبه
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مزه ی خوشِ خوشبختی رو
توی کربلات باور کردم
چند شبه که تا صبح با یادِ
خاطرات صحنت سر کردم
کربلات شبیهِ خونه م بود
کاش بازم به خونه برگردم...
#کربلایی_سید_محمدرضا_نوشهور
🆔 @Asfall
توی کربلات باور کردم
چند شبه که تا صبح با یادِ
خاطرات صحنت سر کردم
کربلات شبیهِ خونه م بود
کاش بازم به خونه برگردم...
#کربلایی_سید_محمدرضا_نوشهور
🆔 @Asfall
وَالصُّبْحِ إِذَا تَنَفَّس َ...(تکویر/۱۸)
مـحمّـدی دمید ،
عصر جاهلیت تمام شد
به شب جاهلیت رسیده ایم
تاریخ ؛ چشم انتظار "م ح م د ی" دیگر است...
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج 🍃
🆔 @Asfall
مـحمّـدی دمید ،
عصر جاهلیت تمام شد
به شب جاهلیت رسیده ایم
تاریخ ؛ چشم انتظار "م ح م د ی" دیگر است...
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج 🍃
🆔 @Asfall