صد مُرده زنده می شود از ذکرِ یاحسین
مولایِ ما معلمِ عیسی بن مریم است...
مولایِ ما معلمِ عیسی بن مریم است...
پناهِ عالم و آدم منم به هنگامه
بر آبِ علقمه آورده ام امان نامه
#رحم_الله_عمی_العباس
روز جانباز مبارک...❤️
🆔 @Asfall
بر آبِ علقمه آورده ام امان نامه
#رحم_الله_عمی_العباس
روز جانباز مبارک...❤️
🆔 @Asfall
شاه شمشادقدان خسرو شیرین دهنان
که به مژگان شکند قلب همه صف شکنان
____________________
الله الله الله طوفان شده برپا
الله الله الله از این قد و بالا
#مولا_علیاکبر ❤️
🆔 @Asfall
که به مژگان شکند قلب همه صف شکنان
____________________
الله الله الله طوفان شده برپا
الله الله الله از این قد و بالا
#مولا_علیاکبر ❤️
🆔 @Asfall
🟡 دستورالعمل کیمیا در بیان آیت الله بهجت به نقل از عارف بالله سید علی قاضی طباطبایی(ره)
▫️عدهای از شاگردان آیتالله قاضی(ره) به ایشان گفتند:
💠[علم] کیمیا را به ما یاد بدهید. ایشان فرموده بود: این ذکر بالاتر از کیمیاست: «اللَّهُمَّ أَغْنِنِي بِحَلَالِكَ عَنْ حَرَامِكَ وَ بِفَضْلِكَ عَمَّنْ سِوَاكَ؛
💠خدایا! مرا بهوسیله حلالت از حرامت بینیاز کن، و با فضل خودت، از هرچه غیر خودت بینیاز گردان».
▫️آیتالله بهجت(ره) میفرمودند :
💠 به هرتعداد که میخواهید ذکر را بگویید و قبل و بعد از گفتن همه، یک صلوات بفرستید.
✍🏻 در محضر بهجت، ج٣، ص٢٨۵
🔺آیتالله بهجت(ره) برای کسانی که از ایشان برای برطرف شدن مشکلات اقتصادی خود و افزایش رزق، دستورالعملی میخواستند همین ذکر را توصیه میفرمودند.
🆔 @Asfall
▫️عدهای از شاگردان آیتالله قاضی(ره) به ایشان گفتند:
💠[علم] کیمیا را به ما یاد بدهید. ایشان فرموده بود: این ذکر بالاتر از کیمیاست: «اللَّهُمَّ أَغْنِنِي بِحَلَالِكَ عَنْ حَرَامِكَ وَ بِفَضْلِكَ عَمَّنْ سِوَاكَ؛
💠خدایا! مرا بهوسیله حلالت از حرامت بینیاز کن، و با فضل خودت، از هرچه غیر خودت بینیاز گردان».
▫️آیتالله بهجت(ره) میفرمودند :
💠 به هرتعداد که میخواهید ذکر را بگویید و قبل و بعد از گفتن همه، یک صلوات بفرستید.
✍🏻 در محضر بهجت، ج٣، ص٢٨۵
🔺آیتالله بهجت(ره) برای کسانی که از ایشان برای برطرف شدن مشکلات اقتصادی خود و افزایش رزق، دستورالعملی میخواستند همین ذکر را توصیه میفرمودند.
🆔 @Asfall
شب فرو می افتاد...
به درون آمدم و پنجره ها را بستم،
باد با شاخه در آویخته بود.
من در این خانه،
تنها،
تنها،
غم عالم به دلم ریخته بود.
#هوشنگ_ابتهاج
🆔 @Asfall
به درون آمدم و پنجره ها را بستم،
باد با شاخه در آویخته بود.
من در این خانه،
تنها،
تنها،
غم عالم به دلم ریخته بود.
#هوشنگ_ابتهاج
🆔 @Asfall
• سید شهیدان اهل قلم •
🔻شاه برنامه مذهبی میساخت، از شما قشنگتر!!!🔻
📚 در شماره ۵۱ مجلهی «مهرنامه» مطلبی از شهید آوینی نقل شده است:
"فرض کنید این گروهها در تلویزیون موجود است: گروه سیاسی، گروه اجتماعی، گروه کودک و بعد هم یک گروه میگذارید به عنوان گروه مذهبی. اینجا چه اتفاقی میافتد؟ وقتی شما میگویید گروه مذهبی، میبینید که عدهای فقط برنامه مذهبی میسازند انگار که مذهب فقط مال اینهاست و به بقیه هم ارتباطی ندارد. گروه سیاسی میتواند مذهبی نباشد؛ چون گروه معارف یا مذهبی دارد کار خودش را میکند. اینها دارند کاری میکنند که تلویزیون مثل زمان شاه بشود. شاه برنامه مذهبی هم میساخت؛ از اینها هم قشنگتر میساخت. باید دید این تقسیمبندی تلویزیون درست است یا نه و ما را به کجا میبرد؟ این کار ما را به آنجا میبرد که گروه سیاسی انگار هیچ ارتباطی با معارف و اسلام ندارد، گروه اجتماعی هیچ ارتباطی با مذهب ندارد."
✍🏻 #شهید_سید_مرتضی_آوینی
🍃 یادش گرامی و راهش پررهرو باد🍃
🆔 @Asfall
🔻شاه برنامه مذهبی میساخت، از شما قشنگتر!!!🔻
📚 در شماره ۵۱ مجلهی «مهرنامه» مطلبی از شهید آوینی نقل شده است:
"فرض کنید این گروهها در تلویزیون موجود است: گروه سیاسی، گروه اجتماعی، گروه کودک و بعد هم یک گروه میگذارید به عنوان گروه مذهبی. اینجا چه اتفاقی میافتد؟ وقتی شما میگویید گروه مذهبی، میبینید که عدهای فقط برنامه مذهبی میسازند انگار که مذهب فقط مال اینهاست و به بقیه هم ارتباطی ندارد. گروه سیاسی میتواند مذهبی نباشد؛ چون گروه معارف یا مذهبی دارد کار خودش را میکند. اینها دارند کاری میکنند که تلویزیون مثل زمان شاه بشود. شاه برنامه مذهبی هم میساخت؛ از اینها هم قشنگتر میساخت. باید دید این تقسیمبندی تلویزیون درست است یا نه و ما را به کجا میبرد؟ این کار ما را به آنجا میبرد که گروه سیاسی انگار هیچ ارتباطی با معارف و اسلام ندارد، گروه اجتماعی هیچ ارتباطی با مذهب ندارد."
✍🏻 #شهید_سید_مرتضی_آوینی
🍃 یادش گرامی و راهش پررهرو باد🍃
🆔 @Asfall
Forwarded from || یا شهید ||
گریه، خلقت شگفت خداست و تنها زبانی که ادراک غمگنانه را بازگو میکند. بزرگی هرکس به بزرگی غمی است که در دلش پنهان کرده است. غم شوکت دارد، مهابت دارد، هیجان میآفریند و حرارت میبخشد. هرکسی به اندازه ادراکش از حقیقت، غم دارد. آنها که غم را به افسردگی و غصه فرو میکاهند، غم نمیفهمند.
📚از #كتاب نخل و نارنج | نوشتهی #وحید_یامینپور
@ya_shahid18
📚از #كتاب نخل و نارنج | نوشتهی #وحید_یامینپور
@ya_shahid18
|| یا شهید ||
گریه، خلقت شگفت خداست و تنها زبانی که ادراک غمگنانه را بازگو میکند. بزرگی هرکس به بزرگی غمی است که در دلش پنهان کرده است. غم شوکت دارد، مهابت دارد، هیجان میآفریند و حرارت میبخشد. هرکسی به اندازه ادراکش از حقیقت، غم دارد. آنها که غم را به افسردگی و غصه…
هرکس به بزرگی غمی ست که در دلش پنهان کرده....
Forwarded from گروه جهادی اکبریه شهرری
🚩#رزمایش_مهربانی
🔴 #مهربانی_بیست_یکم
👌#افطار_مهربانی
👈طرح تهیه و توزیع #بسته_ارزاق ویژه #ماه_مبارک_رمضان
❗️سهم هر نفر 20 هزار تومان
(نیت کنید از ۱۰۰۰ تومان تا هرچقدر که میتونید خودتون رو شریک کنید🌹)
💳شماره کارت جهت واریز مهربانی های شما
5022 2910 7950 1324
بنام گروه جهادی اکبریه شهرری
🙏#رسانه_ما_باشید🌹
🙏🙏 #دستان_مهربان 🙏🙏
#گروه_جهادی_اکبریه_شهرری
@dastanee_mehraban
@akbariyyeh
🔴 #مهربانی_بیست_یکم
👌#افطار_مهربانی
👈طرح تهیه و توزیع #بسته_ارزاق ویژه #ماه_مبارک_رمضان
❗️سهم هر نفر 20 هزار تومان
(نیت کنید از ۱۰۰۰ تومان تا هرچقدر که میتونید خودتون رو شریک کنید🌹)
💳شماره کارت جهت واریز مهربانی های شما
5022 2910 7950 1324
بنام گروه جهادی اکبریه شهرری
🙏#رسانه_ما_باشید🌹
🙏🙏 #دستان_مهربان 🙏🙏
#گروه_جهادی_اکبریه_شهرری
@dastanee_mehraban
@akbariyyeh
اَسفَل 🇮🇷
سید امیر حسینی – @Janan133 | جانان
گنبدت مثلِ ماه روشنه، خانوم سه ساله
حرمت آرزویِ منه، خانوم سه ساله
نبضم از عشقِ تو میزنه، خانوم سه ساله...
حرمت آرزویِ منه، خانوم سه ساله
نبضم از عشقِ تو میزنه، خانوم سه ساله...
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
در روضه کمی گریستن نعمت بود
آن سینه زنی نهایت لذت بود
حالا که شدم خانه نشین فهمیدم
سرمایه زندگی من هیئت بود
#ویران_شود_این_شهر_که_میخانه_ندارد
🆔 @Asfall
آن سینه زنی نهایت لذت بود
حالا که شدم خانه نشین فهمیدم
سرمایه زندگی من هیئت بود
#ویران_شود_این_شهر_که_میخانه_ندارد
🆔 @Asfall