Forwarded from [ سِدعلی ] 🇮🇷
ممکنه بابای یکی بهش نون حلال داده باشه ولی طرف «حروملقمه» باشه.
اوحدی، عاشق اویی، ز سر جان برخیز
ورنه بنشین، که من این کار به سر خواهم کرد
- اوحدی
ورنه بنشین، که من این کار به سر خواهم کرد
- اوحدی
Forwarded from Saved Messages
بخشی از پریشانیِ تو ناشی از یک خشم مدفون است. چیزی در تو هست، نوعی ترس و کمرویی، که اجازهی ابرازِ خشمت را نمیدهد. به جای آن به فروتنیات مینازی؛ نوعی پاکدامنی اجباری برای خود پدید آوردهای.
احساسات را در عمق مدفون میکنی و چون دیگر خشمی را تجربه نمیکنی، تصور میکنی یک قدیسی.
فرو خوردن خشم، انسان را بیمار میکند.
📚وقتی نیچه گریست.
احساسات را در عمق مدفون میکنی و چون دیگر خشمی را تجربه نمیکنی، تصور میکنی یک قدیسی.
فرو خوردن خشم، انسان را بیمار میکند.
📚وقتی نیچه گریست.
جهان به مجلسِ مستانِ بی خرد مانَد
که در شکنجه بُود هر کسی که هشیار است!
- صائب تبریزی
که در شکنجه بُود هر کسی که هشیار است!
- صائب تبریزی