آه! مرگ خونین من! عزیز من! زیبای من! کجایی؟
مشتاق دیدارت هستم، وقتی بوسه انفجار تو، تمام وجود مرا در خود محو میکند، دود میکند و میسوزاند
چقدر این لحظه را دوست دارم.
آه... چقدر این منظره زیباست.
چقدر این لحظه را دوست دارم، در راه عشق جان دادن خیلی زیباست.
خدایا! ۳۰ سال برای این لحظه تلاش کردم. برای این لحظه با تمام رقبای عشق در افتادهام. زخمها برداشتهام، واسطهها فرستادهام، چقدر این منظره زیباست! چقدر این لحظه را دوست دارم.
- شهید حاج قاسم سلیمانی
🩸@Asfall
مشتاق دیدارت هستم، وقتی بوسه انفجار تو، تمام وجود مرا در خود محو میکند، دود میکند و میسوزاند
چقدر این لحظه را دوست دارم.
آه... چقدر این منظره زیباست.
چقدر این لحظه را دوست دارم، در راه عشق جان دادن خیلی زیباست.
خدایا! ۳۰ سال برای این لحظه تلاش کردم. برای این لحظه با تمام رقبای عشق در افتادهام. زخمها برداشتهام، واسطهها فرستادهام، چقدر این منظره زیباست! چقدر این لحظه را دوست دارم.
- شهید حاج قاسم سلیمانی
🩸@Asfall
Forwarded from سيد تقى سيدى
خیلی چیزها را نمی شود شعر کرد، غم هایی هست که هیچوقت هیچکس پیش دیگری از آن ها حرفی نزده، واژه هایی هست که هنوز برای شرح احوال ما اختراع نشده اند، بیهوده با هم سخن می گوییم و انتظار فهمیده شدن داریم، آدمیزاد عمیقا تنهاست…
Forwarded from Saved Messages
بیحوصلگی کلاف کاموای بزرگ سردرگمیست که هرچه هم که آدم سررشتههای آن را میکشد، باز هم از هم باز نمیشود و تنها گره به گره، آدم را بیشتر در خودش فرو میبرد و به خودت که میآیی، مسخ شده در میانهی کامواهای باز شده گیر افتادهای و با خودت تکرار میکنی که کدام در مرا از این هزارتوی بیسر و ته بیرون میبرد؟
Forwarded from توابین | سيد مصطفی موسوی (Tavabin)
اى مردم! وفا همزاد راستگويى است و من سپرى محکمتر و نگهدارندهتر از آن سراغ ندارم. آنکس که از چگونگى قیامت آگاه است هرگز پيمانشکنى نمىکند. ما در زمانى زندگى مىکنيم که غالب اهلش خيانت و پيمانشکنى را زرنگی و عقل میشمارند، و جاهلان بىخبر اين گونه افراد را مدير و مدبّر مىشمارند! آنها را چه مىشود؟ خداوند آنان را بکشد!
امیرالمؤمنین علیهالسلام
خطبه ۴۱ نهجالبلاغه
@ir_tavabin
امیرالمؤمنین علیهالسلام
خطبه ۴۱ نهجالبلاغه
@ir_tavabin