"إنْ كانَ لي وَطَنٌ فَوَجهُكِ موطني
أو كانَ لي دارٌ فحبُّكِ داري"
اگر وطنی داشتم صورت تو وطنم بود
و اگر خانه ای داشتم عشق تو خانه ام بود.
أو كانَ لي دارٌ فحبُّكِ داري"
اگر وطنی داشتم صورت تو وطنم بود
و اگر خانه ای داشتم عشق تو خانه ام بود.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نماز اگر قضا شد امکان مجدد آن وجود دارد، اما نظام اگر آسیب دید نماز آسیب میبیند دین آسیب میبیند، به این دلیل امام(ره) حفظ نظام را اوجب واجبات و واجبتر از نماز دانستند.
🩸@Asfall
🩸@Asfall
آدم غربزده شخصیت ندارد، چیزی است بیاصالت؛
خودش و خانهاش و حرفهایش بوی هیچ چیزی را نمیدهد، بیشتر نمایندهی همهچیز و همهکس است!
- جلال آل احمد
خودش و خانهاش و حرفهایش بوی هیچ چیزی را نمیدهد، بیشتر نمایندهی همهچیز و همهکس است!
- جلال آل احمد
به فرزندان خود، اگر به راستی خواهان خوشبختی عمیق آنها هستید و اگر میخواهید که در قلبهایشان همیشه مهری باشد، عطوفتی، صفایی، شوقی و سلامت آرامشبخشی، حبالوطن بیاموزید.
- نادر ابراهیمی؛ بر جاده های آبی سرخ
- نادر ابراهیمی؛ بر جاده های آبی سرخ
Forwarded from Saved Messages
بهسان درختی که در خاک ریشه میدواند و خاک را از شسته شدن توسط سیلاب حفظ میکند، تو نیز در من ریشه میدوانی و با حضورت مرا از همراه شدن با سیلاب اندوه باز میداری.