اَسفَل 🇮🇷
Ramin Djawadi – Light of the Seven
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
۶ سال پیش در چنین روزی، یکی از دیوانهوارترین، شوکهکنندهترین، باشکوهترین و جسورترین اپیزودهای تاریخ پخش شد.
با ملودی رامین جوادی...
🩸@Asfall
با ملودی رامین جوادی...
🩸@Asfall
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
در وصفِ شاورما😌
پیامبر فرمود: ای علی، حق تو واجب است بر کسانی که به من ایمان دارند، اگر تو نبودی دین خدا شناخته نمیشد؛ به واسطه تو دشمن خدا شناخته میشود، کسی که خداوند را ملاقات کند بدون ولایت تو هیچ ندارد، خداوند این آیه را به سوی من نازل نمود، «یا ایها الرسول بلغ ما انزل الیک من ربک» یعنی درمورد ولایت تو ای علی.
❤️🔥 @Asfall
❤️🔥 @Asfall
Forwarded from Saved Messages
نمیفهمم چرا از عوض شدن آدما گِله میكنيم. ما هيچكدوم آدمهای دو سال پيش نيستيم. حتی احتمالا همون آدم دو ماه پيش هم نيستيم.
چارهای نداریم جز اینکه امیدوار باشیم تا آدمهایی که دوستشون داریم، «جهت تغییراتشون» به گونهای نباشه که از ما فاصله بگیرن.
چارهای نداریم جز اینکه امیدوار باشیم تا آدمهایی که دوستشون داریم، «جهت تغییراتشون» به گونهای نباشه که از ما فاصله بگیرن.
Forwarded from هوای خوش...
اَسفَل 🇮🇷
Max Richter – On the nature of daylight [ www.Just-Music.ir ]
دنیا بنا نداشت به غم راه وا کند
دیدم غریب مانده سپردم که با من است...
دیدم غریب مانده سپردم که با من است...
Listen to On the Nature of Daylight (Full Piano Cover) by Platypuff on #SoundCloud
https://soundcloud.com/platypuffs/on-the-nature-of-daylight-full
https://soundcloud.com/platypuffs/on-the-nature-of-daylight-full
SoundCloud
On the Nature of Daylight (Full Piano Cover)
Piano cover for "On the Nature of Daylight" by Max Richter =)
Forwarded from درون!
نمیدونم مسئله دیگه چقدر غمگین تر از این حرفهاست، انقدر اتفاقات مختلف افتاده و انقدر بالا و پایین و فراز و نشیب داشته که واقعا نمیتونم تشخیص بدم مسئله همینقدر غمگینه؟ یا بیشتره و من دیگه ذهنم اشباع شده و جا نداره؟
فقط به چیزهایی که تا امروز بهش رسیدم اعتماد کردم و پایبند موندم و تا همینجاش هم حجم غم کم نیست.
امیدوارم غمگین تر از این نبوده باشه، و امیدوارم به چیز غلطی نرسیده باشم.
فقط به چیزهایی که تا امروز بهش رسیدم اعتماد کردم و پایبند موندم و تا همینجاش هم حجم غم کم نیست.
امیدوارم غمگین تر از این نبوده باشه، و امیدوارم به چیز غلطی نرسیده باشم.