از نوجوانیام تا امروز،
خیلیها برایشان سوال بود که چرا باید "جنگ" را دوست داشته باشم؟!
"جنگ"، واژهای که همه از آن بیم دارند و کسی را به یاد خاطرات خوش یا آرامش و خوشحالی و زیبایی نمیاندازد!
حالا برای اولین بار به سوالشان پاسخ میدهم.
"جنگ" هر چیز که نداشته باشد یک چیز دارد و آن "صداقت" است!
"جنگ" صادق است!
شبیه "زندگی صلح آمیز" که نام زیبایی هم دارد به شما وعده خاطرات خوش و آرامش و خوشحالی و زیبایی نمیدهد که در عوض همه چیز را زهرمارتان کند و در انتها پلیدی و پلشتی نصیبتان کند!
"جنگ" پلید و تلخ است اما به این تلخی معترف است، "جنگ" کسی را گول نمیزند و وعده آرامش و آسایش نمیدهد!
وقتی در "جنگ" باشی از آن انتظار زیبایی و آسودگی نداری، انتظار حال خوب و خیال راحت نداری.
به نظر من "زندگی صلح آمیز" پلیدتر از "جنگ" است، "زندگی صلح آمیز" فریب دهنده و دورو ست.
من "زندگی در جنگ" را به "زندگی صلح آمیز" ترجیح میدهم!
خیلیها برایشان سوال بود که چرا باید "جنگ" را دوست داشته باشم؟!
"جنگ"، واژهای که همه از آن بیم دارند و کسی را به یاد خاطرات خوش یا آرامش و خوشحالی و زیبایی نمیاندازد!
حالا برای اولین بار به سوالشان پاسخ میدهم.
"جنگ" هر چیز که نداشته باشد یک چیز دارد و آن "صداقت" است!
"جنگ" صادق است!
شبیه "زندگی صلح آمیز" که نام زیبایی هم دارد به شما وعده خاطرات خوش و آرامش و خوشحالی و زیبایی نمیدهد که در عوض همه چیز را زهرمارتان کند و در انتها پلیدی و پلشتی نصیبتان کند!
"جنگ" پلید و تلخ است اما به این تلخی معترف است، "جنگ" کسی را گول نمیزند و وعده آرامش و آسایش نمیدهد!
وقتی در "جنگ" باشی از آن انتظار زیبایی و آسودگی نداری، انتظار حال خوب و خیال راحت نداری.
به نظر من "زندگی صلح آمیز" پلیدتر از "جنگ" است، "زندگی صلح آمیز" فریب دهنده و دورو ست.
من "زندگی در جنگ" را به "زندگی صلح آمیز" ترجیح میدهم!
instrumental music {Melovy.ir}
instrumental music
من از عهدِ آدم تو را دوست دارم
از آغاز عالم تو را دوست دارم
چه شبها من و آسمان تا دم صبح
سرودیم نمنم: تو را دوست دارم
نه خطی! نه خالی! نه خواب و خیالی
من ای حس مبهم تو را دوست دارم
سلامی صمیمیتر از غم ندیدم
به اندازه غم تو را دوست دارم
بیا تا صدا از دل سنگ خیزد
بگوییم با هم: تو را دوست دارم
جهان یک دهان شد هم آواز با ما:
تو را دوست دارم تو را دوست دارم
- #قیصر_امینپور
🫀@Asfall
از آغاز عالم تو را دوست دارم
چه شبها من و آسمان تا دم صبح
سرودیم نمنم: تو را دوست دارم
نه خطی! نه خالی! نه خواب و خیالی
من ای حس مبهم تو را دوست دارم
سلامی صمیمیتر از غم ندیدم
به اندازه غم تو را دوست دارم
بیا تا صدا از دل سنگ خیزد
بگوییم با هم: تو را دوست دارم
جهان یک دهان شد هم آواز با ما:
تو را دوست دارم تو را دوست دارم
- #قیصر_امینپور
🫀@Asfall
بسی گفتند: «دل از عشق برگیر!
که: نیرنگ است و افسون است و جادوست!»
ولی ما دل به او بستیم و دیدیم
که او زهر است، اما نوشداروست!
که: نیرنگ است و افسون است و جادوست!»
ولی ما دل به او بستیم و دیدیم
که او زهر است، اما نوشداروست!
اَسفَل 🇮🇷
Ramin Djawadi – Light of the Seven
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
۶ سال پیش در چنین روزی، یکی از دیوانهوارترین، شوکهکنندهترین، باشکوهترین و جسورترین اپیزودهای تاریخ پخش شد.
با ملودی رامین جوادی...
🩸@Asfall
با ملودی رامین جوادی...
🩸@Asfall