اَسفَل 🇮🇷
387 subscribers
901 photos
163 videos
35 files
113 links
مطالبی که می‌نویسم یا می‌پسندم.

[و خوابم ، وقتی بمیرم بیدار خواهم شد.]

لینک ناشناس:
https://t.me/BiChatBot?start=sc-050ed59659
Download Telegram
زور دلتنگی از هر اختلاف و دعوا و منطقی بیشتره...
- آوار غمت بر سرم افتاد کجایی؟
Channel photo updated
Forwarded from سيد تقى سيدى
فراموش کردن یعنی چه؟ ما فراموش شدن داریم که ناخودآگاه رخ میدهد، مگر می شود چیزی را فراموش کرد؟ وقتی بدانی و تعمدی داشته باشی در فراموش کردن چیزی اتفاقا آن را یاد آوری و تاکید می کنی...
Bichareh Ensan
Ali Darabifar
بیچاره انسان...!

🩸@Asfall
i should handle life,
with a knife in my heart!
از نوجوانی‌ام تا امروز،
خیلی‌ها برایشان سوال بود که چرا باید "جنگ" را دوست داشته باشم؟!
"جنگ"، واژه‌ای که همه از آن بیم دارند و کسی را به یاد خاطرات خوش یا آرامش و خوشحالی و زیبایی نمی‌اندازد!
حالا برای اولین بار به سوالشان پاسخ می‌دهم.
"جنگ" هر چیز که نداشته باشد یک چیز دارد و آن "صداقت" است!
"جنگ" صادق است!
شبیه "زندگی صلح آمیز" که نام زیبایی هم دارد به شما وعده خاطرات خوش و آرامش و خوشحالی و زیبایی نمی‌دهد که در عوض همه چیز را زهرمارتان کند و در انتها پلیدی و پلشتی نصیبتان کند!
"جنگ" پلید و تلخ است اما به این تلخی معترف است، "جنگ" کسی را گول نمی‌زند و وعده آرامش و آسایش نمی‌دهد!
وقتی در "جنگ" باشی از آن انتظار زیبایی و آسودگی نداری، انتظار حال خوب و خیال راحت نداری.
به نظر من "زندگی صلح آمیز" پلیدتر از "جنگ" است، "زندگی صلح آمیز" فریب دهنده و دورو ست.
من "زندگی در جنگ" را به "زندگی صلح آمیز" ترجیح می‌دهم!
instrumental music {Melovy.ir}
instrumental music
من از عهدِ آدم تو را دوست دارم
از آغاز عالم تو را دوست دارم

چه شب‌ها من و آسمان تا دم صبح
سرودیم نم‌نم: تو را دوست دارم

نه خطی! نه خالی! نه خواب و خیالی
من ای حس مبهم تو را دوست دارم

سلامی صمیمی‌تر از غم ندیدم
به اندازه غم تو را دوست دارم

بیا تا صدا از دل سنگ خیزد
بگوییم با هم: تو را دوست دارم

جهان یک دهان شد هم آواز با ما:
تو را دوست دارم تو را دوست دارم

- #قیصر_امین‌پور

🫀@Asfall
زندگی بر گردنم افتاده بیدل! چاره چیست؟
شاد باید زیستن، ناشاد باید زیستن...

- #بیدل_دهلوی
جان به شوق دیدن روی تو آسـان می دهم
بعد مردن باز هم با دیدنت جـان می دهم!

❤️‍🔥 @Asfall
بسی گفتند: «دل از عشق برگیر!
که: نیرنگ است و افسون است و جادوست!»
ولی ما دل به او بستیم و دیدیم
که او زهر است، اما نوشداروست!