من از فراموش شدن میترسم؛
از اینکه تکراری بشم،
-میدونی یوقتا از بس که هستی
فراموش میشی-
از اینکه دیگه یادت نیام،
هی خاک بیاد روم و بشم
اون کتاب گوشه کتابخونهات که
یه بار خوندیش و دیگه گذاشتیش کنار؛
من حتی ترسم از مرگ،
واسه خاطر اینه که یه سال، نه دو سال
نهایتش پنج سال قراره منو یادشون بیاد،
بعدش دیگه نبودم عادی میشه ..
من از اینکه تو منو نشناسی و
فکر کنی مثل بقیه ام میترسم ..
از اینکه یادت بره یه نفر اینجا بود،
که با تمام مشغله هاش مشغول تو بود؛
از اینکه نیای میترسم ..
هی میخوام ن -نون- نذارم کنار "بیای"
اما انگشتامم ترسیدن و تلاش میکنن که بیای!
من اصلا بخاطر همین همیشه نوشتم:
تو بیا!
تو بیای قشنگه ..
- #شاهین_پورعلی_اکبر
🩸@Asfall
از اینکه تکراری بشم،
-میدونی یوقتا از بس که هستی
فراموش میشی-
از اینکه دیگه یادت نیام،
هی خاک بیاد روم و بشم
اون کتاب گوشه کتابخونهات که
یه بار خوندیش و دیگه گذاشتیش کنار؛
من حتی ترسم از مرگ،
واسه خاطر اینه که یه سال، نه دو سال
نهایتش پنج سال قراره منو یادشون بیاد،
بعدش دیگه نبودم عادی میشه ..
من از اینکه تو منو نشناسی و
فکر کنی مثل بقیه ام میترسم ..
از اینکه یادت بره یه نفر اینجا بود،
که با تمام مشغله هاش مشغول تو بود؛
از اینکه نیای میترسم ..
هی میخوام ن -نون- نذارم کنار "بیای"
اما انگشتامم ترسیدن و تلاش میکنن که بیای!
من اصلا بخاطر همین همیشه نوشتم:
تو بیا!
تو بیای قشنگه ..
- #شاهین_پورعلی_اکبر
🩸@Asfall
"چشم"
بلندترین ارتفاع ممکن رو داره!
هیچوقت از چشم کسی نیفتید،
احتمال برگشتن به اون ارتفاع یک در هزاره، شایدم کمتر!
- نصیحت یک فردِ از چشم افتاده.
بلندترین ارتفاع ممکن رو داره!
هیچوقت از چشم کسی نیفتید،
احتمال برگشتن به اون ارتفاع یک در هزاره، شایدم کمتر!
- نصیحت یک فردِ از چشم افتاده.
Forwarded from ملغمهی لاطائلات (محمدِصادق)
میدونم سخته براتون باور کنید که میشه معشوقهای نداشت و متن احساسی نوشت، محبوبی نداشت و در فراقش از احساس شکست عشقی نوشت، متاهل باشی و چیزناله بزنی، کسی تو زندگیت باشه و از تنهایی بنویسی. سخته باور کنید ولی اینطوریه، بیاید بزرگ بشید و باور کنید.
چون مرا دوست داری
دنیا بزرگتر،
آسمان وسیعتر،
دریا آبیتر
و من،
هزاران بار زیباتر شدهام.
- #سعادالصباح
🩸@Asfall
دنیا بزرگتر،
آسمان وسیعتر،
دریا آبیتر
و من،
هزاران بار زیباتر شدهام.
- #سعادالصباح
🩸@Asfall
اَسفَل 🇮🇷
Homayoun Shajarian – Diyare Asheghihayam
- من از تو جان گرفتهام، کنم فدای تو
Forwarded from Saved Messages
1549365762-fadak.pdf
486.9 KB
اللّهُمَّ صَلِّ عَلَی فَاطِمَةَ و اَبِیهَا وَ بَعلِهَا وَ بَنِیهَا وَ السِّرِّ المُستَودَعِ فِیهَا بِعَدَدِ مَا اَحاطَ بِهِ عِلمُک.