Forwarded from اَسفَل 🇮🇷 (soroush.110)
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
اَسفَل 🇮🇷
گویند ز مرگ، در جهان نیست بَتَر ولله فراق! ثمُّ بالله فراق..!
پ.ن: البته که فراق فقط دور بودن جسمها نیست :)))
یا برو ای زندگانی، یا کمی با ما صفا کن
ترشرویی را که مُردن، از تو بهتر میشناسد!
ترشرویی را که مُردن، از تو بهتر میشناسد!
انتظار دارید دنیایی که با امیرالمومنین اونطور رفتار کرد، با ما چطور رفتار کنه؟!
برنامه ناشناس
سلام نجف اشرف دعاگو شما هستم
اگر به دستِ من افتد، فراق را بکشم...
Forwarded from Reza aren
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این شعرو باید همینجوری باید با سوز خوند...همینقدر هم به جگرم ناخن زد
حاج محمد قای سهرابی
حاج محمد قای سهرابی
Reza aren
این شعرو باید همینجوری باید با سوز خوند...همینقدر هم به جگرم ناخن زد حاج محمد قای سهرابی
بیماریِ مرا ز مسیحا چه فایده؟
هست از لبِ تو فایده، اما چه فایده؟
دیشب چه خودکشی که نکردم به کوی تو
بیرون نیامدی به تماشا! چه فایده؟!
- #نادم_لاهیجی
هست از لبِ تو فایده، اما چه فایده؟
دیشب چه خودکشی که نکردم به کوی تو
بیرون نیامدی به تماشا! چه فایده؟!
- #نادم_لاهیجی