Forwarded from Saved Messages
آدمی تا یک جایی میتواند با تنهایی خویش بعد از ضربه دیدن خودش را جمع و جور کند و با لبخند به زندگیش ادامه دهد. از یک مدتی به بعد، پس از وقوع اتفاقهای ناگوار پی در پی، به ظرفی، زیر شیر باز آبی میماند که در حال لبریز شدن است، جوری که حتی اگر شیر آب هم ببندی ظرف خالی نمیشود، فقط از حالت لبریز بودن در میآید.
پر مانده و با هر تلنگری از هرجایی دوباره به وضع قبلی خود باز میگردد، سرازیر میشود…
@donntnow |
پر مانده و با هر تلنگری از هرجایی دوباره به وضع قبلی خود باز میگردد، سرازیر میشود…
@donntnow |
اَسفَل 🇮🇷
Mohsen Chavoshi – Babe Delami
از دستِ تو، تو سینهی من هلهله برپاست!
انگار درختی رو پر از سار کشیدن...
انگار درختی رو پر از سار کشیدن...
Forwarded from Saved Messages
ما فاتَكَ لم يُخلق لكَ وما خُلِقَ لكَ لن يفوتكَ!
- آنچه را از دست دادی برای تو آفریده نشده و آنچه برای تو آفریده شده است را هرگز از دست نخواهی داد.
@donntnow |
- آنچه را از دست دادی برای تو آفریده نشده و آنچه برای تو آفریده شده است را هرگز از دست نخواهی داد.
@donntnow |
Forwarded from اَسفَل 🇮🇷 (soroush.110)
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
اَسفَل 🇮🇷
گویند ز مرگ، در جهان نیست بَتَر ولله فراق! ثمُّ بالله فراق..!
پ.ن: البته که فراق فقط دور بودن جسمها نیست :)))
یا برو ای زندگانی، یا کمی با ما صفا کن
ترشرویی را که مُردن، از تو بهتر میشناسد!
ترشرویی را که مُردن، از تو بهتر میشناسد!
انتظار دارید دنیایی که با امیرالمومنین اونطور رفتار کرد، با ما چطور رفتار کنه؟!