اَسفَل 🇮🇷
388 subscribers
901 photos
163 videos
35 files
113 links
مطالبی که می‌نویسم یا می‌پسندم.

[و خوابم ، وقتی بمیرم بیدار خواهم شد.]

لینک ناشناس:
https://t.me/BiChatBot?start=sc-050ed59659
Download Telegram
Forwarded from Saved Messages
آدمی تا یک جایی می‌تواند با تنهایی خویش بعد از ضربه دیدن خودش را جمع و جور کند و با لبخند به زندگیش ادامه دهد. از یک مدتی به بعد، پس از وقوع اتفاق‌های ناگوار پی در پی، به ظرفی، زیر شیر باز آبی می‌ماند که در حال لبریز شدن است، جوری که حتی اگر شیر آب هم ببندی ظرف خالی نمی‌شود، فقط از حالت لبریز بودن در می‌آید.
پر مانده و با هر تلنگری از هرجایی دوباره به وضع قبلی خود باز می‌گردد، سرازیر می‌شود…

@donntnow |
- تو چی؟ تو دوست داری چطوری بمیری آرتور؟!

+این چیزا اصلا برای من مهم نیست، فقط دلم می‌خواد لحظه‌ی آخر صورتم سمت شرق باشه و در حالی که طلوع آفتاب رو نگاه می‌کنم، به تمام زمانی که با هم داشتیم فکر کنم...

🕹🎞 Red dead redemption 2

🩸@Asfall
اَسفَل 🇮🇷
Mohsen Chavoshi – Babe Delami
از دستِ تو، تو سینه‌ی من هلهله برپاست!
انگار درختی رو پر از سار کشیدن...
Forwarded from Saved Messages
‏ما فاتَكَ لم يُخلق لكَ وما خُلِقَ لكَ لن يفوتكَ!

- آنچه را از دست دادی برای تو آفریده نشده و آنچه برای تو آفریده شده است را هرگز از دست نخواهی داد.
‌‌‌
@donntnow |
- رنج، آن بود که بر مردمِ هُشیار گذشت
Light of the Seven
Ramin Djawadi
سعی کن نجنگی
ولی اگر مجبور شدی
حتما پیروز شو!

🎞 Game of thrones

🩸@Asfall
Sixteen Hundred Men
Thomas Newman
صبح بخیر...

🩸@Asfall
Forwarded from اَسفَل 🇮🇷 (soroush.110)
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
کم محلی نکن انقدر؛ دلم می‌شکند...

🩸@Asfall
- ز آبِ خشک ملولم، بگو شراب کجاست؟!
دردها را سر به سر انباشتند
انتظارِ سینه‌ی ما داشتند!
آدم بعضی وقتا فکر می‌کنه اصلا جایی هم توی این دنیا داره؟!
گویند ز مرگ، در جهان نیست بَتَر
ولله فراق! ثمُّ بالله فراق..!
اَسفَل 🇮🇷
گویند ز مرگ، در جهان نیست بَتَر ولله فراق! ثمُّ بالله فراق..!
پ.ن: البته که فراق فقط دور بودن جسم‌ها نیست :)))
یا برو ای زندگانی، یا کمی با ما صفا کن
ترشرویی را که مُردن، از تو بهتر می‌شناسد!
انتظار دارید دنیایی که با امیرالمومنین اونطور رفتار کرد، با ما چطور رفتار کنه؟!
ظرفیتِ ما به اندازه یک کلمه شده است!
- تنها دهانِ توست که دل را نمی‌زند!
Forwarded from اَسفَل 🇮🇷 (soroush.110)
امیدِ بوسه از آن غنچه‌ی دهان دارم
Forwarded from اَسفَل 🇮🇷 (soroush.110)
به تنگ چشمیِ من می‌کند تبسّم مور
Forwarded from اَسفَل 🇮🇷 (soroush.110)
به خون تپیده‌ی شمشیرِ غمزه‌ی تو زند
Forwarded from اَسفَل 🇮🇷 (soroush.110)
هزار خنده‌ی شیرین به خضر، از لبِ گور...