ماذا بعد! 🖤
637 subscribers
9.5K photos
467 videos
7 files
138 links
ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل
ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙
Download Telegram
ربنا يشفيها ويعافيها ف القريب العاجل يارب .
8
اتفضل قول يمكن اقدر اساعدك.
😁2
المرأه تصلي الجمعه كالظهر أربع ركعات يعني، تقيمها كصلاة الظهر عادي، انما لو ف مسجد نساء وخلف إمام تصليها كجمعه ركعتين بس، والافضل للمرأة الصلاة ف منزلها ويكون اخر غرفه كمان ف البيت... ف لو انتي هتصليها ف البيت تصليها ظهر يعني اربع ركعات❤️.
5
صَلي عَلَى النَّبِيّ ﷺ يُكفَى هَمُّكَ وَيُغفَرُ ذَنبُكَ.
8
انا بحب واحده بس قلبي مايل للتانيه! 🙂

بص ي بروو انت حاسس انو قلبك مايل للتانيه حنين مش أكتر فاهم، وبعدين سوري انت يعتبر ولا بتحب دي ولا بتحب دي، عشان لو بتحب اللي معاك دلوقت مش هتفكر ف اللي جتلك، ولو بتحب اللي جتلك مش هتفكر ف اللي معاك، وبعدين افرضنا سبت اللي معاك واهل البنت بتاعت ثانوي موافقوش ويبقى كدا أنت خسرت الاتنين، اقفل الصفحه القديمه عشان البنت اللي معاك وخليك قد الوعد ومتضعفش خالص، انت مجرد حيرتك دي يعتبر خاين للبنت اللي معاك، قول للبنت بتاعت ثانوي هو فعلاً طلع حب مراهقه وانا دلوقت مفيش مشاعر من ناحيتك بلص انا بحب واحده واتقدملها واقطع اي صلة ببنت الثانويه، وربنا يدلك ع الصح ان شاء الله.
3👍2
‏- مائة شعور في اللاشعور... وعجز عظيم عن وصف الشعور...🖤
4
Forwarded from ماذا بعد! 🖤 (‌Ɒiиα 🥀🖤)
عايزة اتجوز واحد بيطلع من الاوائل عشان يذاكر لعيالي اصل امهم زي ما انتوا شايفين كدة .👩‍🦯
😁8👍1
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته 💗..

تعباكم معايا ممكن دعوه حلوه عشان عندي امتحان النهارده 🥹💗.
8🥰1
الحمدلله جبت الماده ف شوال🌚💕💕💕.
4
ماذا بعد! 🖤
الحمدلله جبت الماده ف شوال🌚💕💕💕.
اخيرا نزلت البوست دا اعاااا😂❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️.
👏2
سكر😂💗💗💗💗💗💗.
🥰2
1/هي مالها دي، هي عبيطه؟! 🙂😂
قوليلها هو انتي بتحبي تعصبيني ولا اي نظامك انتي؟؟ بتنبسطي لما اعيط ولا اي حوارك انتي...

2/مين +وانتي كمان ❤️
مفيش حل غير إنك تقولي لمامتك ع كل حاجه بالا خجل بالا كلام من دا، بجد لازم تقولي بجد🙂
افضل حل ي غاليه انك تنهي الموضوع خالص بلا صديق بلا اخ، بلاش تتعبي نفسك، ابعدي عشان متتعبيش يغاليه، ابعدي عنه خالص وفعلا عشان البنت التانيه وكدا🤎.
1
أصدق جملة اتقالتلي في حياتي
" اللي راح كان لازم يروح "، يمكن في وقتها بيبقي صعب علينا نصدق أو نقتنع إن الحياة هتبقي أحسن بعد غياب شخص معين وبعده عننا، ويمكن كمان الحب والعشرة والحاجات الجميلة بيبقي صعب تهون، بس لو قعدت تفتكر كل الحاجات الصح اللي أتعلمتها كان سببها إيه هتلاقي إن أغلبهم كان بسبب غياب شخص عنك، بسبب صدمة كبيرة، موت حد عزيز عليك، وإن كان التعود صعب والفراق مؤلم، بس الشعور بالنضج والتغيير والنجاح مميز جداً، البعد بيعلم الزهد في الحياة، واللي راح لو مكانش راح مكناش هنتعلم حاجات كتير 🤎.
3👏1
يشيخه اقسم بالله ما فهمت حاجه خالص منك ما تكتبي عدل فهمني الحوار براحه كلامك اصعب من الهيرو اللي امتحنته النهارده 😂💔
ابعتي ريك بصوتك عشان يتأكد، وبعدين بلا صحاب بلا اخوات، الأولاد مش بيحطوا ف دماغهم كدا أصلا، وفكك من الكلام الفاضي دا، صورتك اي ودوغري اي، يستي بالله ما تدخلي ف الحوارات دي.