ماذا بعد! 🖤
637 subscribers
9.5K photos
467 videos
7 files
138 links
ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل
ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙
Download Telegram
الحمدلله 🦅.
عشان المؤمن متصاب، ومش بالظبط ان الإنسان الكويس بتحصل معاه حاجات وحشه الكل بيحصل معاه بس الانسان المؤمن بقضاء الله هو اللي بيصبر، انما الإنسان المهزوز مش هيستحمل وممكن يلجأ لطريق تاني، ربنا بيدي كل واحد ع قد طاقته بالظبط،وإفتكاره رحمه💗.
3👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
لأ بجد ي زغلول سيبني انا مدايق.. 🙂
😁2
أنا أسفه ع العشم بس أنا عايزة حد يديني 31 مليون .
😁3
ماذا بعد! 🖤
أنا أسفه ع العشم بس أنا عايزة حد يديني 31 مليون .
لأ حاسه انو اتعشمت أوووي ومأڤوره خلوها 30 مليون بس.
😁5
‏لما بنفارق شخص عزيز علينا أو لما بنخسر حاجة مهمة في حياتنا بتلاقي الناس بتقولك:"متشغلش بالك الدنيا مش هتقف على حد والحياة هتمشي"أنا متفهمه جدًا إن الحياة هتمشي،بس هل هتمشي بشكلها الطبيعي؟ معتقدش،وقتها الحياة بتبقى تقيلة على قلوبنا، بتمشي عشان هي لازم تمشي مش عشان إحنا عايزنها تمشي🖤.
👍3
بحبك👀.
1
مساء الخير
- طالما ربنا مقصرش معاك في اللى فات يبقى خليك واثق ان اللى جاى هيعدي. ♥️
5
من عاد إلي الله عادت إليه نفسه
2
بصي انتي بتقولي انو بدأ فعلاً يتغير ويبدأ صفحه جديده، ولما رد عليكي بكلمتين ممكن مكنش حابب يتكلم، واخيرا اللي عاوزاك بجد مش هتوهي منه ولا هيخليكي ف الحيره دي ابدأ ولا هيخليكي تحسي انو مش بيحبك،.
لأ مش فهمت الصوره اووي يعني لو تقدري تعملي اسكرين وتبعتيها اشتاا، وعموما ممكن يكون بوست عادي وواحده اعجبت بيه ما انتي بتقولي الأك تبعه بابلك.
خلاص هنشوف هيثبت إزاي! وأنتي اتعاملي بشكل طبيعي لحد ما نشوف.
انتي مش مريضه انتي كويسه وبخير
مهو ممكن يكون عليكى، او ممكن الكلام ع حاجه تانيه مش ع بنت او ارتباط فاهمني!
دا محن ي اخت دا محن...
😁2
حاولي متفضليش لوحدك اقعدي مع أهلك، شئ طبيعي اول ما تكلمي حد هتكون طريقتك مفزعه عشان كاتمه جواكي ، لكن انتي طبيعيه متقوليش انك تعبانه لأ والله انتي زي الفل بس محتاجه قرب من ربنا محتاجه شويه قرآن يريح قلبك والله انتي فل.
وَإِذَا سَأَلَكَ عِبَادِي عَنِّي فَإِنِّي قَرِيبٌ ۖ أُجِيبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ ۖ فَلْيَسْتَجِيبُوا لِي وَلْيُؤْمِنُوا بِي لَعَلَّهُمْ يَرْشُدُونَ.
1
بكلمك بأمانة!
😁5
اصلا حوار انها متردش كدا هي رفضاك ي برووو، سبيها ع الله كدا وان شاء الله خير.
بقول مخنوقه ومش عاوزه اكلم حد ف هقفل سوشيال...

عمي محمد بتاع السوبر ماركت =
😁1
" حقك هيجيلك بعد يوم بعد شهر بعد سنه والحلو اللي انت عملته هيرجعلك اضعاف مع ناس شبهك وتستاهل طيبتك وجمال روحك ف إياك تزعل طول ما في رب بيجبر الخواطر وبيهون وبيعوض خلي حسن ظنك ف الله كبير  .."♥️
2