ماذا بعد! 🖤
637 subscribers
9.5K photos
467 videos
7 files
138 links
ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل
ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙
Download Telegram
اللهم إني تُبت اليك توبه نصوحه فطهرني بها قلبا وجسدا وروحا تُبتا الي الله ورجعنا الي الله وندمنا علي ما فعلنا وعزمنا عزما اكيدا علي أننا لن نعود الي المعاصي ابدا.💕
2
‏ولتعلموا أن صلاة الفجر خير من النوم ، ولا يستيقظ لها إلا المُحب الصادق لله ، فيها أنوارٌ تسطع وجباهٌ تركع ، وحسناتٌ تُرفع وأرزاقٌ توزع ،فيها يُنقي الله عباده من الذنوب والخطايا فأهل الفجر هم أحب العباد الي الله ، هم أصحاب النور التام يوم القيامه ، هم أصحاب الوجوه الناضرة التي ستكون إلي ربها ناظرة ..

سلامٌ علي كل من إستيقظ من أجل الله وهنيئاً لهم🤎🤎🤎🤎🤎.
2👏1
بسم الله نبدأ يومًا جديدًا، مُتوكلين عَلَيٰ الله،
آملين ألّا نتعثر.
3
" هاتلى حضن يساع مشاكلى
هاتلى صاحب لسه باقى
هاتلى ناس تنفعلي عزوه يعز علي روحهم فراقى
كل واحد ساب بواقى روحه فيا وسابني الم
هاتلى فرحة ان جت تتم 🤎".
2👍1
ما تجيبو جووووووول بقا ي اهلي❤️
1
حاسه بسبب إسلوبي وطريقتي اليومين دول محدش هيكمل معايا ،حتي يمكن أتطرد من بيتنا..
😁2😢2🤔1
الحمدلله 🦅.
عشان المؤمن متصاب، ومش بالظبط ان الإنسان الكويس بتحصل معاه حاجات وحشه الكل بيحصل معاه بس الانسان المؤمن بقضاء الله هو اللي بيصبر، انما الإنسان المهزوز مش هيستحمل وممكن يلجأ لطريق تاني، ربنا بيدي كل واحد ع قد طاقته بالظبط،وإفتكاره رحمه💗.
3👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
لأ بجد ي زغلول سيبني انا مدايق.. 🙂
😁2
أنا أسفه ع العشم بس أنا عايزة حد يديني 31 مليون .
😁3
ماذا بعد! 🖤
أنا أسفه ع العشم بس أنا عايزة حد يديني 31 مليون .
لأ حاسه انو اتعشمت أوووي ومأڤوره خلوها 30 مليون بس.
😁5
‏لما بنفارق شخص عزيز علينا أو لما بنخسر حاجة مهمة في حياتنا بتلاقي الناس بتقولك:"متشغلش بالك الدنيا مش هتقف على حد والحياة هتمشي"أنا متفهمه جدًا إن الحياة هتمشي،بس هل هتمشي بشكلها الطبيعي؟ معتقدش،وقتها الحياة بتبقى تقيلة على قلوبنا، بتمشي عشان هي لازم تمشي مش عشان إحنا عايزنها تمشي🖤.
👍3
بحبك👀.
1
مساء الخير
- طالما ربنا مقصرش معاك في اللى فات يبقى خليك واثق ان اللى جاى هيعدي. ♥️
5
من عاد إلي الله عادت إليه نفسه
2
بصي انتي بتقولي انو بدأ فعلاً يتغير ويبدأ صفحه جديده، ولما رد عليكي بكلمتين ممكن مكنش حابب يتكلم، واخيرا اللي عاوزاك بجد مش هتوهي منه ولا هيخليكي ف الحيره دي ابدأ ولا هيخليكي تحسي انو مش بيحبك،.
لأ مش فهمت الصوره اووي يعني لو تقدري تعملي اسكرين وتبعتيها اشتاا، وعموما ممكن يكون بوست عادي وواحده اعجبت بيه ما انتي بتقولي الأك تبعه بابلك.
خلاص هنشوف هيثبت إزاي! وأنتي اتعاملي بشكل طبيعي لحد ما نشوف.
انتي مش مريضه انتي كويسه وبخير
مهو ممكن يكون عليكى، او ممكن الكلام ع حاجه تانيه مش ع بنت او ارتباط فاهمني!
دا محن ي اخت دا محن...
😁2