بصي هو لو بيحبك بجد هيخاف عليكي وهيستنى السنه دي ويمنع نفسه من الكلام معاكي لحد ما تكوني حلاله، حوار لو اختي وكدا دا كلام لكن ف الواقع هيكون شئ تاني، هو لو فعلاً هيتقدم بعد اخر سنه هيصبر ويتقي ربنا فيكي عشان ربنا ميحرمكوش من بعض بسبب انكم ف علاقه غير شريعه، وحوار انو مش هيزود ف الكلام دا مش حقيقه ومش هيقدر يعملها عشان اللي بيحب حد بيبقى عاوز دايما يعبر عن مشاعره وكلام من دا ودا شئ محرم بتبقى خلوه، وحتة انو مخليكي محتاره ما بين انو كذاب أو صادق هو لو بيحبك بجد وحب صادق مش هيخليكي محتاره فيه، أو انتي اللي مش حابه بجد، وضع الشك والإحساس دا بيجي لما يكون الوضع ما بينكم مهزوز محدش مطمن التاني محدش مصدق التاني، واتمنى تقعنيه إن الحلال أجمل بكتير ويستحق الصبر وانو يصبر لحد ما يكون حلالك وانو يدعي والدعاء اجمل شئ يدل ع المحبه.
❤2
بصي ي حبيبتي انتي سجلي طالما مش هتقولي حاجه غلط او عيب وصوت المرأه ليس بعورة إلا ف حاله الدلع والتغنج وياريت يبعد بعد كدا ولو ع الطبيب النفسي هو لو قرب من ربه عز وجل هيعالج كل وجعه وهيصبره لحد ما تكوني حلاله +لازم تبعدي عشان خاطر مستقبلك متشغليش بالك بأي شئ تاني.
واحدة بتحكي :
بنتين قرايبي توأم ، إتجوزا من حوالي ١٠ سنين ، واحدة فيهم بحس إنها بتصغر ، والتانيه بحس إنها أكبر من امها ، بسأل امها مرة .. بقولها سبحان الله الاتنين توأم بس واحدة فيهم باين إنها عجوزة والتانيه كإنها طفلة وبتصغر ، قالتلي السحر في الكلمة .. الحلوة جوزها حلو ، كلامه حلو ، إبتسامته حلوة ، مُبتسم حتي لو غلطت ، عمره ما أحرجها قدام حد ، والتانيه جوزها عصبي ، دايماً موترها وكاسفها قدام الناس.
- البني آدم مننا شبه الزرعة ، لو رويتها وراعيتها بكلام حلو وتقدير هتحلو وترعرع ، إنما لو هينتها وبهدلتها في الرايحه والجايه هتدبل وتموت .. السحر في الكلمة 💗
بنتين قرايبي توأم ، إتجوزا من حوالي ١٠ سنين ، واحدة فيهم بحس إنها بتصغر ، والتانيه بحس إنها أكبر من امها ، بسأل امها مرة .. بقولها سبحان الله الاتنين توأم بس واحدة فيهم باين إنها عجوزة والتانيه كإنها طفلة وبتصغر ، قالتلي السحر في الكلمة .. الحلوة جوزها حلو ، كلامه حلو ، إبتسامته حلوة ، مُبتسم حتي لو غلطت ، عمره ما أحرجها قدام حد ، والتانيه جوزها عصبي ، دايماً موترها وكاسفها قدام الناس.
- البني آدم مننا شبه الزرعة ، لو رويتها وراعيتها بكلام حلو وتقدير هتحلو وترعرع ، إنما لو هينتها وبهدلتها في الرايحه والجايه هتدبل وتموت .. السحر في الكلمة 💗
🥰4🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
﴿إِنَّ اللَّهَ وَمَلَائِكَتَهُ يُصَلُّونَ عَلَى النَّبِيِّ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آَمَنُوا صَلُّوا عَلَيْهِ وَسَلِّمُوا تَسْلِيمًا﴾ ♥️.
القارئ: صلاح موصلي 🍃
القارئ: صلاح موصلي 🍃
❤3
وجود شخص جمبك بيحبك وانت عارف انه بيحبك بيخلي الدنيا أبسط والطف بكتير هو أكيد المشاكل موجوده والهم موجود بس وجود حد بيحبك جمبك بيقلل الأزمه دايماً للنص لان أساسا معظم الهموم اللي بتبقي بسبب مشكله معينه مش بتكون بسبب المشكله بعينها بس بتبقي بسبب أن مفيش شخص جمبك وبيشاركك مشاكلك.
❤4👏1
أَلَمْ تَرَ أَنَّ اللَّهَ يُسَبِّحُ لَهُ مَنْ فِي السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَالطَّيْرُ صَافَّاتٍ ۖ كُلٌّ قَدْ عَلِمَ صَلَاتَهُ وَتَسْبِيحَهُ♥
❤5
اخواتي لا تنسوا كهفكم أقرأو سورة الكهف مع ورد النهارده وصلاه ع النبي وساعه الاستجابه🥺🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🖇
❤1
مش اعرف أوصفهم والله.. دخلوا قلبي وكأني عارفهم من سنين، اتعرفنا عادي اتكلمنا عادي وبعد كدا بقينا صحاب وبعد كدا اخوات💗...
حصلت عندي ظروف أول ناس هما وقفوا جنبي وبتكلم معاهم بتلقائيه وهما كمان بنتعامل بطبعيتنا عادي وهزار طول الوقت وضحك ومحدش بيزعل من حد خالص حقيقي ربنا عوضني بيهم أنا أصلا بروح عشانهم والله العظيم لو ع الكليه تولع 😂💔..
والبيست فريند واحده منهم 🌚🤍🤍🤍🤍...
حاولي تقربي من ناس تحسيهم شبهك ويبقى فيه بينكم قبول ولطف كدا.. وإن شاء الله ربنا يدلك ع ناس شبهك💗.
حصلت عندي ظروف أول ناس هما وقفوا جنبي وبتكلم معاهم بتلقائيه وهما كمان بنتعامل بطبعيتنا عادي وهزار طول الوقت وضحك ومحدش بيزعل من حد خالص حقيقي ربنا عوضني بيهم أنا أصلا بروح عشانهم والله العظيم لو ع الكليه تولع 😂💔..
والبيست فريند واحده منهم 🌚🤍🤍🤍🤍...
حاولي تقربي من ناس تحسيهم شبهك ويبقى فيه بينكم قبول ولطف كدا.. وإن شاء الله ربنا يدلك ع ناس شبهك💗.
❤3
- حبيت بس اقول اني بحاول على قد ما اقدر وبكل طاقتي اني اكون comfort zone لأي حد موجود ف حياتي وبيتعامل معايا .. بحب ديما اكون الجنب المريح اللي بيطبطب وبيسمع وبيعالج مهو مش هبقا انا والدنيا عليك ، اتأكد ان ديما وقت ما تحتاجني هتلاقيني ومش هردك لأن الدنيا ابسط واسهل بكتير من كل المشاكل والعدواه اللي بتتواجد💗.
❤4
- عمرك وقعتي في الحب؟
= لا، انا مبقعش غير ف مشاكل وساعات في الشارع قدام خلق الله🦦
= لا، انا مبقعش غير ف مشاكل وساعات في الشارع قدام خلق الله🦦
😁8
فـ المستقبل هحكي لولادي عن حياتي لحد 3 اعدادي بس ، بعد كدا مامي اتهانت جامد🚶♀
😁8