أرى بك شيئًا مُختلفًا عن البقية لا أعلم ما هو ، لكنّه يشبهني ، يناسبني ، و أنتمي إليه كثيرًا ♥️.
🥰2
- بتعمل ايه علشان ترجع قوي ؟
=بروح لربنا وابكي .
- وبيجيب نتيجه ؟
= صدقني ولا مرة خذلني.🤎🤎🤎🤎🤎🤎
=بروح لربنا وابكي .
- وبيجيب نتيجه ؟
= صدقني ولا مرة خذلني.🤎🤎🤎🤎🤎🤎
❤3
كل شخص يستاهل إنه يتحب زي ماهو ، كلنا عموما محتاجين حد يتقبل كل تفصيلة فينا والمقصود هنا الحاجات اللي مالناش دخل فيها هو ربنا خالقنا بيها كده لا ينفع نغيرها ولا نعدلها .. كل إنسان محتاج يحس إنه محبوب ومرغوب وجميل داخليا وخارجيا ..
ربنا دايما بيعوّض باللي يستاهل ويحب ويقدّر ، اللي يعرف يداوي كل جرح اتسبب فيه ناس قبله ويبني جواك الثقه والسلام النفسي ، اللي حُبه ليك عمره ما يتأثر مهما شاف فيك أو عرف عنك هو حَبك وقَبَلك وعايزك زي ما انت كده
ربنا دايما بيعوّض باللي يستاهل ويحب ويقدّر ، اللي يعرف يداوي كل جرح اتسبب فيه ناس قبله ويبني جواك الثقه والسلام النفسي ، اللي حُبه ليك عمره ما يتأثر مهما شاف فيك أو عرف عنك هو حَبك وقَبَلك وعايزك زي ما انت كده
❤3🔥1
بصي هو لو بيحبك بجد هيخاف عليكي وهيستنى السنه دي ويمنع نفسه من الكلام معاكي لحد ما تكوني حلاله، حوار لو اختي وكدا دا كلام لكن ف الواقع هيكون شئ تاني، هو لو فعلاً هيتقدم بعد اخر سنه هيصبر ويتقي ربنا فيكي عشان ربنا ميحرمكوش من بعض بسبب انكم ف علاقه غير شريعه، وحوار انو مش هيزود ف الكلام دا مش حقيقه ومش هيقدر يعملها عشان اللي بيحب حد بيبقى عاوز دايما يعبر عن مشاعره وكلام من دا ودا شئ محرم بتبقى خلوه، وحتة انو مخليكي محتاره ما بين انو كذاب أو صادق هو لو بيحبك بجد وحب صادق مش هيخليكي محتاره فيه، أو انتي اللي مش حابه بجد، وضع الشك والإحساس دا بيجي لما يكون الوضع ما بينكم مهزوز محدش مطمن التاني محدش مصدق التاني، واتمنى تقعنيه إن الحلال أجمل بكتير ويستحق الصبر وانو يصبر لحد ما يكون حلالك وانو يدعي والدعاء اجمل شئ يدل ع المحبه.
❤2
بصي ي حبيبتي انتي سجلي طالما مش هتقولي حاجه غلط او عيب وصوت المرأه ليس بعورة إلا ف حاله الدلع والتغنج وياريت يبعد بعد كدا ولو ع الطبيب النفسي هو لو قرب من ربه عز وجل هيعالج كل وجعه وهيصبره لحد ما تكوني حلاله +لازم تبعدي عشان خاطر مستقبلك متشغليش بالك بأي شئ تاني.
واحدة بتحكي :
بنتين قرايبي توأم ، إتجوزا من حوالي ١٠ سنين ، واحدة فيهم بحس إنها بتصغر ، والتانيه بحس إنها أكبر من امها ، بسأل امها مرة .. بقولها سبحان الله الاتنين توأم بس واحدة فيهم باين إنها عجوزة والتانيه كإنها طفلة وبتصغر ، قالتلي السحر في الكلمة .. الحلوة جوزها حلو ، كلامه حلو ، إبتسامته حلوة ، مُبتسم حتي لو غلطت ، عمره ما أحرجها قدام حد ، والتانيه جوزها عصبي ، دايماً موترها وكاسفها قدام الناس.
- البني آدم مننا شبه الزرعة ، لو رويتها وراعيتها بكلام حلو وتقدير هتحلو وترعرع ، إنما لو هينتها وبهدلتها في الرايحه والجايه هتدبل وتموت .. السحر في الكلمة 💗
بنتين قرايبي توأم ، إتجوزا من حوالي ١٠ سنين ، واحدة فيهم بحس إنها بتصغر ، والتانيه بحس إنها أكبر من امها ، بسأل امها مرة .. بقولها سبحان الله الاتنين توأم بس واحدة فيهم باين إنها عجوزة والتانيه كإنها طفلة وبتصغر ، قالتلي السحر في الكلمة .. الحلوة جوزها حلو ، كلامه حلو ، إبتسامته حلوة ، مُبتسم حتي لو غلطت ، عمره ما أحرجها قدام حد ، والتانيه جوزها عصبي ، دايماً موترها وكاسفها قدام الناس.
- البني آدم مننا شبه الزرعة ، لو رويتها وراعيتها بكلام حلو وتقدير هتحلو وترعرع ، إنما لو هينتها وبهدلتها في الرايحه والجايه هتدبل وتموت .. السحر في الكلمة 💗
🥰4🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
﴿إِنَّ اللَّهَ وَمَلَائِكَتَهُ يُصَلُّونَ عَلَى النَّبِيِّ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آَمَنُوا صَلُّوا عَلَيْهِ وَسَلِّمُوا تَسْلِيمًا﴾ ♥️.
القارئ: صلاح موصلي 🍃
القارئ: صلاح موصلي 🍃
❤3