ماذا بعد! 🖤
637 subscribers
9.5K photos
467 videos
7 files
138 links
ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل
ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙
Download Telegram
خليكي مصره ع موقفك واللي عاوز هيجي وهيستحمل ويحافظ عليكي لحد ما تكوني حلاله.. انتي قولتي اللي عندك ومش ممانعه قوليله انا قولت اللي عندي عاوزني بيت بابا موجود غير كدا لأ ❤️
ادعوا الله أن لا تكرهوا من بعد حبُ، ولا تملوا من بعد تعلق، ادعوا الله أن لا ينطفي نور شخص بداخلكم فيصبح وكأنه ميت "سبحان من يهين من كان بقلبك عزيزًا" ‏لان كل مايرجوه المرء في نهاية المطاف، ألا يأتي يومًا يعلم به أن مابذل روحه من أجله، كان سرابًا
3
"قدَّر الله وما شاء فعل..
هوِّن على نفسك دائمًا بهذه الجملة.. لقد فعلت ما توجب عليك فعله، وما شاء الله أن يكون قد كان.. فارضى عن نفسك وارضها لتستطيع الاستمرار والتحمُّل، ولا تنسى أنَّ لنفسك عليك
حق.. حاول أن تهوِّن على نفسك ثقل الأيام، وأرح عقلك وقلبك بالرضا، واعلم أن مهما حدث، مهما حدث سيرضيك الله ويجبر خاطرك، وليس بالذي تستحقه بل بالذي يراه مناسبًا لك، وما يريده الله لك دائمًا أفضل وأجمل مما تريده أنت لنفسك."❤️
2
انا زعلان ..زعلان علي نفسي وعلي حظي وعلي نفسيتي وعلي ايام بتضيع من عمري ف اللاشيء، زعلان علي وقت المفروض اكون مرتاح ومبسوط فيه ...! تايه و زعلان ومشتت وعندي شعور غير مُبرر بالهزيمة
ف يارب لملم شتات عقلي واجبر قلبي!!
😢2
‏أنا أكتر شخص يغرقك فُرص بس مرة واحدة هفاجئك بإنها كانت الفرصة الأخيرة ..🤎
3
قاعده بتسوح ع السوشيال 😂😂🤍
يا فاتن الحُسن إن الحُسن يأسُرني
كالبدرِ وجهُك والعينين تسحرُني
3
اقول نكته..
مره واحد اسمه أنس اتجوز واحده اسمها لين خلفوا واد سموه أنسولين نيهاهاهاها😂💔
😁4
جماعه..
ان حالتي عماله تسوء بس من غير عربيه نيهاهاها اني اسفه🚶‍♀😂
😁4
عندما رأيت عينيها اول مره سرحت فيها وكانت مثل النجمتين في السماء ومن بعدها لما ارئ نجمًا في سمائي غيرها....🖤
4
ع حسب ف كسور مش تتدوى حتى لو رجع يولع صوابعه العشره شمع وف كسر بتتداوى لو رجع وندمان بجد وبيعتذر وف عذر جامد وف الحاله دي بتاخد وقت لحد ما ترجع تتعامل معاه...
وف الحالتين تعود ع قيمه الشخص عندك 🤍
يعني هو اللي كسرك ومستنيه يرجع!! ولا اي..
ﻓﻲ ﻣﺮﺣﻠﺔ ﻧﻀﺞ ﻋﻤﻴﻘﺔ ، ﺗﻤﻨﻴﺖ ﺃﻻ
ﺃﻋﻲ ﻧﺼﻒ ﻣﺎ ﺃﻋﻲ 🥀🖤
👍2
صدق الله العظيم
1
-
«لا عِلْمَ لي بشيء ولكنّي صبُور
أنتظرُ السّلام والنُّور وشيءٌ أنتَ به أعلم»
👍2
اكيد كل اللي بيحصلي ده من حلفان اني عملت الواجب بس نسيت الكراسه ف البيت.🚶‍♀
😁3
‏غريب جداً والله إن قد ايه الواحد ممكن يمارس حياته بشكل طبيعي وقلبه مكسور ويتعامل عادي ويتجاهل مشاعر الحزن ولا كأنها موجودة عشان يعرف يعدي يومه واللي حواليه ميحسوش انه مخبي حاجة ، غريب وقاسي فوق القسوة قسوة.🖤
😢21
غيره!!!
أكيد لأ الواحد لما يحب حد بيغير عليه من اي حاجه الغيره عباره عن الحفاظ ع ممتلكات القلب بحبك يبقى لازم اغير عليك انت ملكي انا فاهم حتى لو اصدقاء، مش شرط حب الواحد لما يحب حد بيبقى مش عاوز حد يشاركه فيه 🤍
- هو انا اختارت آثار
= اه
- يقطعني🙂.
😁1
"أُحِب مُجالسة مَن يَربطون كُل شيءٍ بِالله".
3