في النهاية كل شيء سيصبح على ما يرام، مهما غابت عنك تلك الفكرة، لا تنساها، كل شيء سيمضي، وستعلم جيدًا أنها ليست المرة الأولى لك في الحزن ولن تكون الأخيرة، ولكنك في كل مرة ظننت أنك لن تستطيع الاستمرار، استمريت، وفي كل مرة شعرت بالغرق، نجوت.
❤6
ماذا بعد! 🖤
هو دا ما يسمى الاختلاط ي غاليه، مفيش حاجه اسمها أخوات وصحاب أخوكي هو اللي رضع من نفس اللبن اللي رضعيته غير كدا لأ... خاصتا ف الزمن دا،ربنا مأمرش بكدا خالص.. ﴿مُحْصَنَاتٍ غَيْرَ مُسَافِحَاتٍ وَلا مُتَّخِذَاتِ أَخْدَانٍ﴾ 🤍. دا أجنبي بالنسبالك، دا ينفع تتجوزيه…
هو ف اي بجد كل يوم أتسأل السؤال دا؟! وبرد عليه وانتو بردو🙂😂..
وبعدين مكسوفه منه ومش مكسوفه من ربك وانك بتعملي شئ محرم!!
وبعدين مكسوفه منه ومش مكسوفه من ربك وانك بتعملي شئ محرم!!
“الأسلوب دائمًا، ما يجعلنا نكمل الحديث مع أحدهم أو نتجنبه تمامًا”.. 🍂🧡
❤4👏2