عملت جاهدًا يا الله ربما كان جهدي قليلًا ولكنه حيلتي فلا تردني خائبًا🖤.
❤12👍1
انا يمكن فرحت اكتر منك أنهم وافقوا ع رأيي وقدرت اقنعهم😂❤️أصلا مكنتش معتبرها مجرد مساعده والسلام، انا كنت واخدها task بالنسبالي، كنت التلات أيام دي كل م اقوم م النوم أجهز كلام جديد أقوله ل طنط، والحمدلله نجحت ف دا🫶، ومش لازم يكون فيه بينا عشره طويله وبتاع، عشان اقف جنبك، كفايه إنك اخترتيني واعتمدتي عليا، بالرغم م اننا منعرفش بعض كويس أوي، ولا هطلب حاجه كفايه عليا دعواتك ي حبيبي ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🫶.
❤11
هل عليّ أن أبكي في الطرُقات أمام الجميع ليعلمُوا أنني لستُ بِخير ؟
💔8❤4
مساء الخير:
بلاش تقول كلام أنت مش قده، بلاش توعد بحاجه أنت مش هتعملها، حتى لو عندك شك واحد ف الميه إنك مش هتقدر تعمل الشئ دا يبقى بلاش تقول عليه، بلاش توعد بيه، ف ناس بتعيش ع كلمه!! 🖤
❤14👌1
Forwarded from ماذا بعد! 🖤 (Ɒiиα 🥀🖤)
يعني انتي بتحبي الفسيخ والرنجه والاندومي وخايفه تحبيه! ي شيخه عيب عليكي.. 🦦
😁12
معلش عارفه اني مقصره مع ناس كتير الفترة دي
بس خلاص هانت قريب اوي هقصر معاكو كلكو ان شاء الله 🚶♀.
بس خلاص هانت قريب اوي هقصر معاكو كلكو ان شاء الله 🚶♀.
😁12❤3😢1