ماذا بعد! 🖤
637 subscribers
9.5K photos
467 videos
7 files
138 links
ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل
ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙
Download Telegram
افضل حل ي غاليه انك تنهي الموضوع خالص بلا صديق بلا اخ، بلاش تتعبي نفسك، ابعدي عشان متتعبيش يغاليه، ابعدي عنه خالص وفعلا عشان البنت التانيه وكدا🤎.
1
أصدق جملة اتقالتلي في حياتي
" اللي راح كان لازم يروح "، يمكن في وقتها بيبقي صعب علينا نصدق أو نقتنع إن الحياة هتبقي أحسن بعد غياب شخص معين وبعده عننا، ويمكن كمان الحب والعشرة والحاجات الجميلة بيبقي صعب تهون، بس لو قعدت تفتكر كل الحاجات الصح اللي أتعلمتها كان سببها إيه هتلاقي إن أغلبهم كان بسبب غياب شخص عنك، بسبب صدمة كبيرة، موت حد عزيز عليك، وإن كان التعود صعب والفراق مؤلم، بس الشعور بالنضج والتغيير والنجاح مميز جداً، البعد بيعلم الزهد في الحياة، واللي راح لو مكانش راح مكناش هنتعلم حاجات كتير 🤎.
3👏1
يشيخه اقسم بالله ما فهمت حاجه خالص منك ما تكتبي عدل فهمني الحوار براحه كلامك اصعب من الهيرو اللي امتحنته النهارده 😂💔
ابعتي ريك بصوتك عشان يتأكد، وبعدين بلا صحاب بلا اخوات، الأولاد مش بيحطوا ف دماغهم كدا أصلا، وفكك من الكلام الفاضي دا، صورتك اي ودوغري اي، يستي بالله ما تدخلي ف الحوارات دي.
فانية يا الله !🤍

فلا تجعل مُرها يُشقيني ،
ولا حلوها يُلهيني.

"لا الدُنيا لنا، وما كُنا للدُنيا
كُلنا لله وإنَّا إليه لراجعُون."🖤
🥰2👏1
شغلي الرقيه الشرعيه كتيررر خالص وقرآن دايما وان شاء الله خير .
3
"واحدة من أفضل الجمل التي سمعتها على الإطلاق كانت على لسان الشيخ الشعراوي رحمه الله "لن تحصل أبدًا على شيءٍ كامل، ستحصل على أشياء ناقصة تكتمل برضاك".. فاللهم الرضا الذي يجعل قلوبنا هادئة، وهمومنا عابرة، ومصائبنا هيِّنة، اللهم الرضا الذي ينتهي بأبواب جنتك."
2
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
الأغلب قالوا وهو الرأي الصحيح يعني
لازم تكون متوضي وعلى طهارة

لقوله تعالى"لا يمسه إلا المطهرون"🤎
2👏1
ربنا ينجحنا جميعا يارب 🙂🤎.
خليك عارف انو ربنا بيدي أصعب المعارك ل اقوى جنوده، وخليك واثق ف ربنا وان شاء الله ربنا هيعوضك كل خير، وتفائل بالخير دايما، وثق بالله عز وجل، وربنا حاسس وعالم بيك دايما، ويدلك ع الناس شبهك ان شاء الله .
1
Forwarded from ماذا بعد! 🖤 (‌Ɒiиα 🥀🖤)
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما أكرمك يا الله 🥺
3😢3
Mood:
أنا ليه أتهورت وكملت دراستي بعد الحضانة..🚶‍♀️
😁5🌚1
إلهي، لم أجد شيئًا واضحًا أدعوك به، إنني هادئ تمامًا ولكن الأمور ليست على ما يرام، يكفيني أن تنظر إلي، لأنك وحدك ستغمرني بالراحة التي أستحقها، لأنك رأيت الشوط الطويل الذي قطعته كم كان مليئًا بالخيبات، اُؤمن بالعوض منك،وأشعر بمحبتك وأدعوك أن لا تتركني من دونها يومًا"
😢4
هيء وميء🦦
😁6
عارفين اي اللي يزعل بجد؟؟ كل حاجه.
😢3
‏عمري ما كنت من الناس اللي بتعرف تحكي اللي مضايقها وتشكي همومها لغيرها، أنا بعيش حزني لوحدي و مع نفسي، ومجرد ما بخرج للعالم بتعامل عادي وكإن مفيش حاجة، وكم المجهود اللي ببذله عشان ما أظهرش ضعفي بيتعبني جدًا للأمانة.
😢5
الله يخربيت الامتحانات اللي مخليه الواحد قاعد علي النت بس شايل الهم.
😁5
Forwarded from ماذا بعد! 🖤 (‌Ɒiиα 🥀🖤)
لما تظهر بوستاتي ليكي أبقي اعملي ريأكت ي كاريزما مش مرات أبوكي أنا! 🦦
😁8
ستبقى سيد الرجال ، وستبقى أجملهم يا أبي .
7🥰1