غيابك طال .... وبوختي ف هزار بعدك ...أنا بعدك عرفت اني مليش بعدك ...كبر سني ...ي اول حاجه احوشها واشوفها بتتسرق مني 🤎🍂
❤4
كل واحد فينا بلا استثناء عنده وجع مدفون جواه يللي عاش فتره صعبه ويللي عنده ذكري موقفه حياته ويللي صعبت عليه نفسه وحب وما اتحبش ويللي اتمني حلم ومطالهوش ، حاجات كتير ممكن نمر بيها توقف حياتنا وتموت حاجه جوانا لكن الحياه تجارب والتجارب يعني حرب والحرب زي ما بتخسر فيها حاجه بتكسب حاجه قصادها والحاجه يللي بتموت جواك حاجه بتصحي 100 حاجه وحاجه الوجع بيعلمك القوه والصدمه بتخليك متثقش في اي حد ، الاستغلال بيعلمك تبطل سزاجة وعلي قد ما هتتوجع علي قد ما هتتعلم وخدها قاعده
" مفيش شخص قوي بدون ماضي قاسي " 🖤
" مفيش شخص قوي بدون ماضي قاسي " 🖤
😢3
الواحد قاعد في اوضته حاسس بهزيمه من كل الاركان..هزيمه ذهنيه ونفسيه و هزيمه في اختيارته و علاقاته بأي شكل، و كأن مجهودي كله مبقاش كافي لأي حاجة.🚶♀
💔5😢2
دا مريض دا عاوز يطلع نقصه عليكي، انا مش بعرف والله انتقم او الكلام دا، انا لما الاقي شخص كدا واستغلالي، ب انسحب من حياته وبحرمه من وجوده، وزي ما انتي قولي كدا مفيش حاجه تيجي قدام الكرامه والراحه النفسيه، ابعدي بهدوء كدا وفكك من الهبل والمرض دا.
والله لسه بنتكلم ع جروب الدفعه ف موضوع ديزني وكدا😂💔
المشهد دا كان ف كرتون "الجميله والوحش" لما الوحش اديه ل الجميله المرايه عشان تشوف باباها فين، لقيت باباها ف الغابه وبيموت، راح قالها روحيله انقذيه، واداها المرايه تتطمن عليه منها، ولما مشيت سأله المساعد تبعه اللي هو الساعه😂❤️قاله سبتها تمشي لي قاله عشان بحبها♥♥♥♥♥.
المشهد دا كان ف كرتون "الجميله والوحش" لما الوحش اديه ل الجميله المرايه عشان تشوف باباها فين، لقيت باباها ف الغابه وبيموت، راح قالها روحيله انقذيه، واداها المرايه تتطمن عليه منها، ولما مشيت سأله المساعد تبعه اللي هو الساعه😂❤️قاله سبتها تمشي لي قاله عشان بحبها♥♥♥♥♥.
😁2🥰1
- ندمان ع حد عرفته قبل كدة!؟
= دكتور أحمد خالد توفيق قال جملة عجبتني جداً بيقول فيها.
" لو لم آجازف وآقترب ، كنت سأظل أعتقد بأن شيئاً جميلاً قد فاتني "
ف لا معتقدش إني ندمت مهما كان الشخص آذاني❤️.
= دكتور أحمد خالد توفيق قال جملة عجبتني جداً بيقول فيها.
" لو لم آجازف وآقترب ، كنت سأظل أعتقد بأن شيئاً جميلاً قد فاتني "
ف لا معتقدش إني ندمت مهما كان الشخص آذاني❤️.
❤5