ماذا بعد! 🖤
637 subscribers
9.5K photos
467 videos
7 files
138 links
ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل
ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙
Download Telegram
إتأكدت النهارده إن في ناس بتبعد فتره عشان ترجع تاني في وقتها الصح ومكانها الصح مش دايما البعد بيكون النهايه أوقات كتير البعد مابيكونش غير هدنه محترمه عشان ترجع في مكان يليق بيك وبحبك للشخص ده ..أنا مبسوطه إني فهمت النقطه دي وتحديدا في الوقت ده ♥️
5
@dinaasultan

اي حد عنده قناه يدخل هنا يبعت اللينك ونعمل تبادل سوا 🫶🤍.
كان نفسي اعمل هيصه معاكم علي موضوع الدولار ده بس في الحقيقه انا دخلي بالدولار .🥹
😁3
بقول كدا بردو😂💔
😁1
ماذا بعد! 🖤
https://t.me/q2r2n
قناة دينيه حلوه❤️🫶
1
غيابك طال .... وبوختي ف هزار بعدك ...أنا بعدك عرفت اني مليش بعدك ...كبر سني ...ي اول حاجه احوشها واشوفها بتتسرق مني 🤎🍂
4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صياحك طرربب🫶.
🥰3
‏{إِنَّ الْأَمْرَ كُلَّهُ لِلَّهِ}
4😢1
كل واحد فينا بلا استثناء عنده وجع مدفون جواه يللي عاش فتره صعبه ويللي عنده ذكري موقفه حياته ويللي صعبت عليه نفسه وحب وما اتحبش ويللي اتمني حلم ومطالهوش ، حاجات كتير ممكن نمر بيها توقف حياتنا وتموت حاجه جوانا لكن الحياه تجارب والتجارب يعني حرب والحرب زي ما بتخسر فيها حاجه بتكسب حاجه قصادها والحاجه يللي بتموت جواك حاجه بتصحي 100 حاجه وحاجه الوجع بيعلمك القوه والصدمه بتخليك متثقش في اي حد ، الاستغلال بيعلمك تبطل سزاجة وعلي قد ما هتتوجع علي قد ما هتتعلم وخدها قاعده
" مفيش شخص قوي بدون ماضي قاسي " 🖤
😢3
King🫶.
5👍1
لن يفوتك ما هو لك 🥰.
6👍1
...
5👏2👍1
‏الواحد قاعد في اوضته حاسس بهزيمه من كل الاركان..هزيمه ذهنيه ونفسيه و هزيمه في اختيارته و علاقاته بأي شكل، و كأن مجهودي كله مبقاش كافي لأي حاجة.🚶‍♀
💔5😢2
= تعرف تحارب؟
- لو انتي جنبي 👈👉🤍.
6🔥1
بنخاف من الضلمه ومن اللمة وبنخاف من فن الڪلمات السامة🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍 .
😢1
لأ مش عارفه، بس اوعي الشيطان بتغلب عليكي اوعي تتضعفي انتي قويه والله وهتحلو، وربنا هيعوضك قربي من ربك اكتر واعرفي انو كل حاجه من ترتيب ربك حلو، اوعي تتضعفي بالله 🤍.
دا مريض دا عاوز يطلع نقصه عليكي، انا مش بعرف والله انتقم او الكلام دا، انا لما الاقي شخص كدا واستغلالي، ب انسحب من حياته وبحرمه من وجوده، وزي ما انتي قولي كدا مفيش حاجه تيجي قدام الكرامه والراحه النفسيه، ابعدي بهدوء كدا وفكك من الهبل والمرض دا.
والله لسه بنتكلم ع جروب الدفعه ف موضوع ديزني وكدا😂💔

المشهد دا كان ف كرتون "الجميله والوحش" لما الوحش اديه ل الجميله المرايه عشان تشوف باباها فين، لقيت باباها ف الغابه وبيموت، راح قالها روحيله انقذيه، واداها المرايه تتطمن عليه منها، ولما مشيت سأله المساعد تبعه اللي هو الساعه😂❤️قاله سبتها تمشي لي قاله عشان بحبها.
😁2🥰1