إتأكدت النهارده إن في ناس بتبعد فتره عشان ترجع تاني في وقتها الصح ومكانها الصح مش دايما البعد بيكون النهايه أوقات كتير البعد مابيكونش غير هدنه محترمه عشان ترجع في مكان يليق بيك وبحبك للشخص ده ..أنا مبسوطه إني فهمت النقطه دي وتحديدا في الوقت ده ♥️
❤5
كان نفسي اعمل هيصه معاكم علي موضوع الدولار ده بس في الحقيقه انا دخلي بالدولار .🥹
😁3
غيابك طال .... وبوختي ف هزار بعدك ...أنا بعدك عرفت اني مليش بعدك ...كبر سني ...ي اول حاجه احوشها واشوفها بتتسرق مني 🤎🍂
❤4
كل واحد فينا بلا استثناء عنده وجع مدفون جواه يللي عاش فتره صعبه ويللي عنده ذكري موقفه حياته ويللي صعبت عليه نفسه وحب وما اتحبش ويللي اتمني حلم ومطالهوش ، حاجات كتير ممكن نمر بيها توقف حياتنا وتموت حاجه جوانا لكن الحياه تجارب والتجارب يعني حرب والحرب زي ما بتخسر فيها حاجه بتكسب حاجه قصادها والحاجه يللي بتموت جواك حاجه بتصحي 100 حاجه وحاجه الوجع بيعلمك القوه والصدمه بتخليك متثقش في اي حد ، الاستغلال بيعلمك تبطل سزاجة وعلي قد ما هتتوجع علي قد ما هتتعلم وخدها قاعده
" مفيش شخص قوي بدون ماضي قاسي " 🖤
" مفيش شخص قوي بدون ماضي قاسي " 🖤
😢3