إتأكدت النهارده إن في ناس بتبعد فتره عشان ترجع تاني في وقتها الصح ومكانها الصح مش دايما البعد بيكون النهايه أوقات كتير البعد مابيكونش غير هدنه محترمه عشان ترجع في مكان يليق بيك وبحبك للشخص ده ..أنا مبسوطه إني فهمت النقطه دي وتحديدا في الوقت ده ♥️
❤5
كان نفسي اعمل هيصه معاكم علي موضوع الدولار ده بس في الحقيقه انا دخلي بالدولار .🥹
😁3
غيابك طال .... وبوختي ف هزار بعدك ...أنا بعدك عرفت اني مليش بعدك ...كبر سني ...ي اول حاجه احوشها واشوفها بتتسرق مني 🤎🍂
❤4