ماذا بعد! 🖤
636 subscribers
9.5K photos
467 videos
7 files
138 links
ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل
ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙
Download Telegram
1/لازم يخاف عليكي لازم يفهم انك بتختاري الطريق الصح وبرافو عليكي والله وخليكي مصره ع رأيك اوعي تتكلموا، قوليله انت لازم تجاهد عشان ونجاهد نفسنا عشان ربنا يجمعنا بالحلال💗.

2/ذاكري مفيش حل غير كدا ذاكري النقاط المهمه، جاهدي عشان ربنا يكرمك، فكك من اي مش دلوقت، مفيش وقت للانهيار.
2
ان شاء الله الإمتحان بكرا ييجي ف مستويا لأن مفيش حاجه أقل من كده بصراحه🚶‍♀
😁5
لا يَسأل عنك إلّا من يَرى يومه ناقص بدونك."
3
ربنا معاكي بالكل يحبيبي، وحاولي تقربي من اهلك ع قد ما تقدري، وربنا يعوضك ويفرح قلبك والخير فيما اختاره الله لكي، وربنا يدلك ع ناس شبهك، وخليكي متأكده انو ربنا معاكي دايما ويتقبلك ف اي وقت، ونحن أقرب إليه من حبل الوريد 🥹.
2
وأنتِ تغادرين تساقطت بعض أشيائك
لم تنتبهي لها، عودي نسيتِ أن تأخذيني 🥀🖤.
😢5
- لو تعرفوا انا بنسى ازاى هتعذرونى والله
= ربنا يكون فى عونك
- على ايه !!
😁10
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته 💗.

عندي امتحان النهارده ف اي حد يشوف البوست دا يدعيلي فضلاً وليس أمرا 💗.
15
واحد ولا عمري شوفته ف حياتي..
اول ما ندخل اللجنه هو=
😁9
"أسألك ألا أُحرَم من توفيقك هذه المرة ، فيخيب مسعاي ، الذى هو صِفرٌ بدونك ، أسألك ألا أُرَدّ خائِب يا الله"
7🥰2😢1
الحمدلله جبت الماده ف شوال🌚.
👏6
ماذا بعد! 🖤
الحمدلله جبت الماده ف شوال🌚.
هه بهزر معاكم هي اللي جبتني ف شوال🥲🚶‍♀
😁4😢2🔥1
ايوا والله وربنا يهون عليها وعلينا كلنا ويعوضنا❤️❤️🖇
3
راويه اقرأيها او حفظي قرآن او اسمعي ريك. ❤️
🥰2
عادي طالما مش مرتبطه بيهم جداً، وخليكي ف حالك لو الموضوع تاعبك فاهمه، لكن عادي طالما مش محتكه بيهم اووي خلاص.
👍1
بعد كدا تتعلمي من خطأك وتختاري الشخص الصح، وحصل خير متزعليش نفسك .
1
اهااا، خلاص اعملي بلوك وخليكي عارفه لو من نصيبك هتخديه لو حصل اي، بس احنا نتقي الشبهات، وقربي من ربك اووي واشغلي بالك بتحقيق ذاتك والدراسه عشان متفكريش فيه.
1
والله عشان الامتحانات ف ضغط مش اكتر.
👍2
ايوا بجد صعبه عليكي اووي، بس اكيد دا خير ليكي وجدعه انك عملتي بلوك، بصي حاولي تحكي مع حد من صحابك عشان الكتم دا هيحسسك انك شبه ميته، هي كل حاجه لازم تاخد وقت وتتعافي منها، هو بس صعبه عشان كل حاجه ورا بعض، ربنا يعوضك يحلو ويفرح قلبك .
💔2
لما المراقب ينقلني من المكان عشان شافني بكلم صحبتي..
أنا =
😁4
قصدك من المنيا اللي انا منها ولا ألمانيا؟! 🙂
😁11
إتأكدت النهارده إن في ناس بتبعد فتره عشان ترجع تاني في وقتها الصح ومكانها الصح مش دايما البعد بيكون النهايه أوقات كتير البعد مابيكونش غير هدنه محترمه عشان ترجع في مكان يليق بيك وبحبك للشخص ده ..أنا مبسوطه إني فهمت النقطه دي وتحديدا في الوقت ده ♥️
5