الحمدلله البرتغال يسحق سوسيرا ب 6/1
6/1 مش بتفكركم بحاجه ي زمالكويين!! 🌚😂😂
6/1 مش بتفكركم بحاجه ي زمالكويين!! 🌚😂😂
😁2
حقيقي البنت مننا لا بتدور ع ظابط ولا مهندس ولا حتي ثري عربي
وان كل اللي بنكتبه من باب الهزار
كل اللي بنبقي محتاجينه حد يحتوينا و يحبنا و يتقي ربنا فينا ويبقي راجل بجد و إنسان سوي
فلو تعرف ثري عربي اتجوزه اكون شاكره ليك جدا.
وان كل اللي بنكتبه من باب الهزار
كل اللي بنبقي محتاجينه حد يحتوينا و يحبنا و يتقي ربنا فينا ويبقي راجل بجد و إنسان سوي
فلو تعرف ثري عربي اتجوزه اكون شاكره ليك جدا.
😁9
{وَأَدْعُو رَبِّي عَسَى أَلاَّ أَكُونَ بِدُعَاء رَبِّي شَقِيًّا}🤍
❤4
لما حد بيقولي " طب ايه اللي يرضيكي وانا اعمله " بحس إن قلبي فجأه حن للي قدامي و بسكت و بهدي تلقائي ، اللي هو كفاية عليا انك قولت كلمة زي دي انا كدا بقيت مرضية .. في كلام رغم بساطته قادر يبين معزتك عند الشخص اللي قدامك وبينسيك انت كنت زعلان ليه ولا كان في ايه اصلا 💗👀
🥰5
بنمتحن على نظرى النظرى و نظرى العملى و عملى النظرى و عملى العملى و عملى النظرى بتاع النظرى بتاع البت بتاعت الواد ابو چل بشعر اللى مبلط فالديسكو
😁8
اقولكم حاجه بجد !
انا اكتر حد حنين هتقابله ويحبك من كله قلبه ..
قلبي جميل ، بلاش تأذيني ، ..🍂
انا اكتر حد حنين هتقابله ويحبك من كله قلبه ..
قلبي جميل ، بلاش تأذيني ، ..🍂
❤3👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ريلي عاوزه اليوم دا يتكرر تاني 🥺🤍 من متحف موكب الموميات الملكيه حاجه جمدان بتوضح قد اي مصر عظيمه 🌚❤️التصوير بردو مش موضح حلو حاجه ريلي فوق الجمدان💗💗💗💗.
❤7
أريده يا الله كثِير الخُطى إلى المسجِد .. أريده يا الله صوته جميِل ليتلو علي ما تيسّر من القُرآن حِين يضِيق صدري ، وتضيِق الأرض ورحابِها .. أريده حامِداً ، شاكِراً ، مستغفِراً ، ذاكِراً وكفى ..أريده مُتعلقاً بالمساجِد ، لا تلهِيه تِجارة ولا بيع ولا الدُنيا وهفواتِها عن ذكرك يا الله ..أريده بِقلب مُحمدياً ، وعقلاً عُمرياً يا الله ..أريده كـ عُمر بن الخطّاب وشجاعه علي وكفى وحياه عثمان وجمال وعفه يوسف ..أريده رجلاً طيباً مُخلصاً يخشاك ويخشاك .. أريده يا اللّه ..وإني أعِدك ياا اللّه ..وإني أعِدك يا الله أن أكُون له أمُه بعد أمــِه وبِنته قبل بنِتــه ..وأخُته وسكنّه وتِرياقه وسأكُون عوناً له على الإستقامة حتى الجنة 🤍🤍🤍🤍.
❤7
لا أنام جيداً ليلاً، ولا ارتاح بما يكفيني نهاراً، ولا أهتم ب صحتي، واكتم كل شيء بقلبي وابتسم، كم انا سيء بحق نفسي!
😢6
تبقي بتحارب في كل العلاقات ، علاقتك بنفسك ، وعلاقتك بالعيلة ، وعلاقتك بصحابك ، وعلاقتك بالشخص اللي بتحبه ، وتقعد في اخر كل يوم ، مهزوم من كل الأتجاهات .
😢4❤2