ماذا بعد! 🖤
637 subscribers
9.5K photos
467 videos
7 files
138 links
ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل
ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙
Download Telegram
بصي انتي حاولتي تصالحيه وهو واخد دور الضحيه اوووي، اللي بيحب حد بجد عمره ما يقول عليه حسبي الله ونعم الوكيل، اصلا اقولك اللي بيحب حد يعديله عادي ويرجع زي الأول تاني لما شايفاك باقيه عليه لكن هو العكس معلق جامد واول ما تقوليله إنه غلطانه او يشوف الحق معاكي يقلب وياخد دور المظلوم واضح أوييي انو عاوز يقلب الترابيزه دايما وبصراحه انا شايفه إنك كافيه اوعي تزعلي نفسك أبداً ولا تحطي ف نفسك ربنا عالم كل حاجه هو ع فكره اي كلمتين قاله وخلاص، اصلا تقريباً هو من نوعيه النااس اللي تحب تقلب الترابيزه، لو بيحبك بجد مش هيطلب صورتك والكلام دا عشان شئ محرم مش حوار صور، اتمنى تبعدي عن الكلام دا ولا تقولي كلام ف الحدود ولا غيره صدقني اللي بيحب بجد بيمشي المركب عشان تعدي مش يقول كدا أفهمي ربنا بيظهر حقيقه الناس وانتي ابعدي وادعيله انو ربنا يعوضه عن اي شعور او اي شئ سببته اصلا انتي معملتيش جريمه او حاجه كبيره اوووي كدا عشان يقول الكلام دا او عشان ميرجعش زي الأول فاهمني؟؟
طيب ابعتيله مسدج قولي إنك هتبعدي والكلام دا ويريت تسامحني ع اي حاجه وابعدي واستغفري ربك وانسي ودي صفحه واتقفلت وربنا عالم انو كان غصب عنك وهو إن شاء الله هيسامحك يريت تقفلي الصفحه دي بقا عشان مش فيه شي بإيدك تعوضيه.
بتشرب قد اي مايه ف اليوم!! بتنسى تشرب أصلا صح!! عشان المايه دايما موجوده ومتاحه دايما ف بننساها.. ف الأنسان بطبعه بيحب التحديات مش الشئ المتاح والسهل واللي ضامن وجوده.
👍3
صَلُّوا على من أحبّنا وأحببناه دون أن يرانا أو نراه ﷺ 🤎
1
شوفوا البوست الجاي..
ماذا بعد! 🖤
شوفوا البوست الجاي..
جوني اللي بيقول الحجاب بيقلل من جمال البنت!!
😁3
مبارك للأهلي🦅
3🥰2
و خذلني 🖤..
😢5
الواحد بقا اكبر امنياته انه يتعامل مع عقليات ناضجه!
👏4
ليس هناك أحساس أدفأ من أن تري أحدهم وهو يحاول لأجلك.🖇️🖤
3🥰2👍1
حبيت بيجااااد وكلام حلو وصادق💗💗💗💗.
وربنا يقدم اللي فيه الخير والمهم انتي مش لي ف علاقه ولحد ميجي الوقت المناسب ويتقدم.
رَبَّنَا لَا تُزِغْ قُلُوبَنَا بَعْدَ إِذْ هَدَيْتَنَا وَهَبْ لَنَا مِن لَّدُنكَ رَحْمَةً ۚ إِنَّكَ أَنتَ الْوَهَّابُ💗.
4
‏متستغربش لو لاقيت حد تعب نفسياً بسبب الفراق في ناس فعلاً لما بتحب بتحب بكل حاجة فيها ولما بتتساب بيتاخد كل حاجة جواها..في غياب كفيل يدمر حياتك وفي غياب كفيل يحولك 180 درجة..وفي الاخر خلينا نتفق ان الفراق مش بيموت، بس بيتعب..بيتعب فترة وبس..مهما طولت ف هيا فترة وهتعدي.
😢4
وقلبي يارب اجبره مع المجبورين❤️!
5
حاولت أبقا أسترونج بس العيوطه عيوطه .
😢4
لما أوحشك كلمني اللي بينا مكنش قليل🖤.
5
الصاحب ساحب ويبخت اللي صاحبه سحبه لطريق ربنا 💗💗💗💗💗💗💗.
7