أموت ف الريد بول والسوائل الغازيه ولو سألتني نفسك ف اي دلوقتي هقولك بص ع أول كلمه.
🤔1😢1
بصي انتي حاولتي تصالحيه وهو واخد دور الضحيه اوووي، اللي بيحب حد بجد عمره ما يقول عليه حسبي الله ونعم الوكيل، اصلا اقولك اللي بيحب حد يعديله عادي ويرجع زي الأول تاني لما شايفاك باقيه عليه لكن هو العكس معلق جامد واول ما تقوليله إنه غلطانه او يشوف الحق معاكي يقلب وياخد دور المظلوم واضح أوييي انو عاوز يقلب الترابيزه دايما وبصراحه انا شايفه إنك كافيه اوعي تزعلي نفسك أبداً ولا تحطي ف نفسك ربنا عالم كل حاجه هو ع فكره اي كلمتين قاله وخلاص، اصلا تقريباً هو من نوعيه النااس اللي تحب تقلب الترابيزه، لو بيحبك بجد مش هيطلب صورتك والكلام دا عشان شئ محرم مش حوار صور، اتمنى تبعدي عن الكلام دا ولا تقولي كلام ف الحدود ولا غيره صدقني اللي بيحب بجد بيمشي المركب عشان تعدي مش يقول كدا أفهمي ربنا بيظهر حقيقه الناس وانتي ابعدي وادعيله انو ربنا يعوضه عن اي شعور او اي شئ سببته اصلا انتي معملتيش جريمه او حاجه كبيره اوووي كدا عشان يقول الكلام دا او عشان ميرجعش زي الأول فاهمني؟؟
رَبَّنَا لَا تُزِغْ قُلُوبَنَا بَعْدَ إِذْ هَدَيْتَنَا وَهَبْ لَنَا مِن لَّدُنكَ رَحْمَةً ۚ إِنَّكَ أَنتَ الْوَهَّابُ💗.
❤4
متستغربش لو لاقيت حد تعب نفسياً بسبب الفراق في ناس فعلاً لما بتحب بتحب بكل حاجة فيها ولما بتتساب بيتاخد كل حاجة جواها..في غياب كفيل يدمر حياتك وفي غياب كفيل يحولك 180 درجة..وفي الاخر خلينا نتفق ان الفراق مش بيموت، بس بيتعب..بيتعب فترة وبس..مهما طولت ف هيا فترة وهتعدي.
😢4