ماذا بعد! 🖤
638 subscribers
9.5K photos
467 videos
7 files
138 links
ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل
ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙
Download Telegram
اي يخويا حوار كل شويه واحده تنزل استيت وتقول كلمتين وفالاخر تقولك وانا هنا مش قصدي ع دا، احنا مالنا احنا قصدك ولا مش قصدك حتى النصيحه صعبتوها علينا!
👍1
mee بجد💔..
😢3
هه
😢2
مين؟؟، بس وانتي كمان 😂
نداء لزوجي المستقبلي اللي غالبا بيلعب LUDO أو PUBG مع تلات بنات دلوقت .

طلقني.
😁5
‏يَقُولُونَ هَلْ لَنَا مِنَ الْأَمْرِ مِنْ شَيْءٍ قُلْ إِنَّ الْأَمْرَ كُلَّهُ لِلَّهِ 🤍
🥰4
جبرَ اللّٰه فُؤاد المُتعَبين ، وفُؤادي.🤎
🔥4
من يعز عليه أمري فليدعوا لي بالشفاء فضلاً وليس أمرا🥺🤍.
6
بصي ي حبيبتي انتي مش مضطره ثبتي أو توضحي لحد إنك مش حقوده او مش بتحسدي خلي اللي يفكر يفكر زي ما هو عاوز، أصلا الواحد مش بيشوف بعينه لأ بيشوف بقلبه ف لو قلبه نضيف وصافي وبيتمنى الخير للناس تأكدي هيشوف الناس كلها بتتمناله الخير لكن الحقود هيفكر الناس كلها حقوده زيه، مش مضطره تثبتي لحد نهائي المهم ربنا عالم باللي جواكي و فداهيه اي حد تاني.
بصي ي ذات الخمار 👀💗، ف ألعاب ينفع تلعبيها من غير ما حاجه تترفع او لبسك يتبهدل ألالعاب مناسبه لسنك ولبسك فاهمني، زي العربيات، الساقيه، الكلام دا واللعبه اللي تخلي لبسك يترفع او يتهبدل بلاش تلعبيها وصلت! 💗وربنا يثبتك ي جميل💗
👍2
لما صحبتك تبقى واخده دور مامي 🌚😂❤️❤️❤️❤️، أحبك بالله أحبك👀.
7
أموت ف الريد بول والسوائل الغازيه ولو سألتني نفسك ف اي دلوقتي هقولك بص ع أول كلمه.
🤔1😢1
الثيرابيست بعد ما جاب آخره معايا
👍2
بصي انتي حاولتي تصالحيه وهو واخد دور الضحيه اوووي، اللي بيحب حد بجد عمره ما يقول عليه حسبي الله ونعم الوكيل، اصلا اقولك اللي بيحب حد يعديله عادي ويرجع زي الأول تاني لما شايفاك باقيه عليه لكن هو العكس معلق جامد واول ما تقوليله إنه غلطانه او يشوف الحق معاكي يقلب وياخد دور المظلوم واضح أوييي انو عاوز يقلب الترابيزه دايما وبصراحه انا شايفه إنك كافيه اوعي تزعلي نفسك أبداً ولا تحطي ف نفسك ربنا عالم كل حاجه هو ع فكره اي كلمتين قاله وخلاص، اصلا تقريباً هو من نوعيه النااس اللي تحب تقلب الترابيزه، لو بيحبك بجد مش هيطلب صورتك والكلام دا عشان شئ محرم مش حوار صور، اتمنى تبعدي عن الكلام دا ولا تقولي كلام ف الحدود ولا غيره صدقني اللي بيحب بجد بيمشي المركب عشان تعدي مش يقول كدا أفهمي ربنا بيظهر حقيقه الناس وانتي ابعدي وادعيله انو ربنا يعوضه عن اي شعور او اي شئ سببته اصلا انتي معملتيش جريمه او حاجه كبيره اوووي كدا عشان يقول الكلام دا او عشان ميرجعش زي الأول فاهمني؟؟
طيب ابعتيله مسدج قولي إنك هتبعدي والكلام دا ويريت تسامحني ع اي حاجه وابعدي واستغفري ربك وانسي ودي صفحه واتقفلت وربنا عالم انو كان غصب عنك وهو إن شاء الله هيسامحك يريت تقفلي الصفحه دي بقا عشان مش فيه شي بإيدك تعوضيه.
بتشرب قد اي مايه ف اليوم!! بتنسى تشرب أصلا صح!! عشان المايه دايما موجوده ومتاحه دايما ف بننساها.. ف الأنسان بطبعه بيحب التحديات مش الشئ المتاح والسهل واللي ضامن وجوده.
👍3
صَلُّوا على من أحبّنا وأحببناه دون أن يرانا أو نراه ﷺ 🤎
1