ماذا بعد! 🖤
637 subscribers
9.5K photos
467 videos
7 files
138 links
ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل
ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙
Download Telegram
انت شخص؟!
Anonymous Poll
61%
إجتماعي
39%
منعزل
تقبلي تتجوزي ف بيت عائلة؟!
Anonymous Poll
44%
اه
47%
لأ
9%
يختي اي حاجه المهم اتجوز 😂💔
تقبل تتجوز واحده هتشتغل بعد الجواز؟!
Anonymous Poll
80%
اه عادي
20%
لأ
من اولى من بنى السجون ف الاسلام؟!
Anonymous Quiz
46%
عمر بن الخطاب
26%
علي بن ابي طالب
29%
ابو بكر الصديق
اخر حاجه
صليت العشاء ولا لأ
Anonymous Poll
48%
اه الحمدلله
16%
قايم أهو اصليها
36%
مش بصلي💔
نحن لا ننبهر يارفقى، نحن نقترب حين نطمئن🤍
4
وصلت؟؟
6
ي جماعه إنتو مش فاهمين، انا مش عايزه اتجوز زيكم وأبقى نُسخه منكم وتعدى سنين ونتقابل ونفضل نتكلم عن قد اى الجواز سرق شبابنا،أنا عايزه اتجوز اخاف ازعله، أمرض لو نمنا ليله ضهرنا ف ضهر بعض متخاصمين..

لو متخانقين ميجليش نفس أكل، لو مش قاعد قُصادى ع السُفره ، لو روحت أبات عند ماما يفضل طول الليل يلف ف الشوارع لحد ما النوم يكبس عليه ويروح ينام علطول عشان البيت تُربه لو انا مش فيه ..

عايزه واحد ان تعبت يسيب الشغل ويفضل جنبى يخدمنى بعينه ويديني الدوا ف معاده مش يكلم حد يقعد معايا او يودينى لأمى تشيل همى ..

عايزه واحد محسش انى بتعب عشانه مهما تعبت ، ولا يقعد يعايرنى ويقولى انتى مش حاسه بحاجه أنا بدوق المُر عشانك ، لا انا عايزه واحد المُر ليه سُكر طلامه عشانى ..

عايزه واحد يستغنى عن قاعدة القهاوى عشانى، ما يصدق يروح البيت عشان يشوفنى وميزهقش منى ،عايزه احس ان الحياه ف عنيه انا، وإن روحت ل ربنا قبلهُ ميكملش بعدى من خسرتهُ عليا يموت ورايا ..

انا مش عايزه بعد سنين اجى اقعد معاكم نفس القاعده وأقولكم يارتنى متجوزت ، والجواز ضيع شبابنا وقطم ضهرنا،انا عايزه بعد سنين ميبقاش عندى وقت اجى اقعد معاكم ده لأن وقتى كله لبيتى الى لما فتحته رجعت شباب ودوقت طعم الحياه ، انا مش مستعجله ومش هيفوتنى حاجه حلوه غير لما اتجوز المُناسب مش إللى بحبه❤️.
7
حق الصُحبه تخفيف الأحزان♥️
5
والله يستاا هي تلات دقايق قومت اشرب مايه

هي=
😁5
هبدأ جد من اول ١٢ بقي .
👍3😁1
ريلي بكون جميله ف وجودك وجودك مميز غير👀💗💗💗💗💗.
2
طيب انزل فرفشه🙂😂
🤔1
‏أَلَمْ تَرَ أَنَّ اللَّهَ يُسَبِّحُ لَهُ مَنْ فِي السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَالطَّيْرُ صَافَّاتٍ ۖ كُلٌّ قَدْ عَلِمَ صَلَاتَهُ وَتَسْبِيحَهُ💗.
2
من قلب الحدث🚶‍♀
👏3
اوقات بكون واقفه متنحه اللي هو ازاي انا اكون بعاملك بحسن نيه وانت بكل الخبث دا!
😢2
تقول أحداهن : كنت سايبة علبة الشاى فى المدرسة وكان فى عمال بيركبوا الستائر وتانى يوم لقيت الورقة دى فى العلبة .
قال رسول الله صلى الله عليه وسلم:
«لا إيمان لمن لا أمانة له، ولا دين لمن لا عهد له»
5
"اللهم تنهيده فرح من شئ استصعبنا حدوثه وبفضلك حدث" 💙
🥰4
ياليتني متُ قبل هذا وكنتُ نسياً مَنسيا .
😢4
‏حياتي الفتره دي عبارة عن:
تعب
ارهاق
مزاج سئ
قلة نوم.
😢5
عملت لحد بلوك من كل الابلكيشنز:
😁7