اللهم إني تُبت اليك توبه نصوحه فطهرني بها قلبا وجسدا وروحا تُبتا الي الله ورجعنا الي الله وندمنا علي ما فعلنا وعزمنا عزما اكيدا علي أننا لن نعود الي المعاصي ابدا.💕
❤2
ولتعلموا أن صلاة الفجر خير من النوم ، ولا يستيقظ لها إلا المُحب الصادق لله ، فيها أنوارٌ تسطع وجباهٌ تركع ، وحسناتٌ تُرفع وأرزاقٌ توزع ،فيها يُنقي الله عباده من الذنوب والخطايا فأهل الفجر هم أحب العباد الي الله ، هم أصحاب النور التام يوم القيامه ، هم أصحاب الوجوه الناضرة التي ستكون إلي ربها ناظرة ..
سلامٌ علي كل من إستيقظ من أجل الله وهنيئاً لهم🤎🤎🤎🤎🤎.
سلامٌ علي كل من إستيقظ من أجل الله وهنيئاً لهم🤎🤎🤎🤎🤎.
❤2👏1
بسم الله نبدأ يومًا جديدًا، مُتوكلين عَلَيٰ الله،
آملين ألّا نتعثر.
آملين ألّا نتعثر.
❤3
" هاتلى حضن يساع مشاكلى
هاتلى صاحب لسه باقى
هاتلى ناس تنفعلي عزوه يعز علي روحهم فراقى
كل واحد ساب بواقى روحه فيا وسابني الم
هاتلى فرحة ان جت تتم 🤎".
هاتلى صاحب لسه باقى
هاتلى ناس تنفعلي عزوه يعز علي روحهم فراقى
كل واحد ساب بواقى روحه فيا وسابني الم
هاتلى فرحة ان جت تتم 🤎".
❤2👍1
حاسه بسبب إسلوبي وطريقتي اليومين دول محدش هيكمل معايا ،حتي يمكن أتطرد من بيتنا..
😁2😢2🤔1
ماذا بعد! 🖤
أنا أسفه ع العشم بس أنا عايزة حد يديني 31 مليون .
لأ حاسه انو اتعشمت أوووي ومأڤوره خلوها 30 مليون بس.
😁5
لما بنفارق شخص عزيز علينا أو لما بنخسر حاجة مهمة في حياتنا بتلاقي الناس بتقولك:"متشغلش بالك الدنيا مش هتقف على حد والحياة هتمشي"أنا متفهمه جدًا إن الحياة هتمشي،بس هل هتمشي بشكلها الطبيعي؟ معتقدش،وقتها الحياة بتبقى تقيلة على قلوبنا، بتمشي عشان هي لازم تمشي مش عشان إحنا عايزنها تمشي🖤.
👍3
مساء الخير
- طالما ربنا مقصرش معاك في اللى فات يبقى خليك واثق ان اللى جاى هيعدي. ♥️
- طالما ربنا مقصرش معاك في اللى فات يبقى خليك واثق ان اللى جاى هيعدي. ♥️
❤5