ماذا بعد! 🖤
637 subscribers
9.5K photos
467 videos
7 files
138 links
ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل
ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙
Download Telegram
👀🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎.'
2🥰1
أخي
إلى صاحب التميّز والأفكار النيّرة ..
أزكى التحيّات وأجملها وأنداها وأطيبها ..
أرسلها لك بكلّ ودّ وحب وإخلاص ..
تعجز الحروف أن تكتب ما يحمل قلبي من تقدير واحترام ..
وأن تصف ما اختلج بملئ فؤادي من ثناء وإعجاب ..
فما أجمل أن يكون الإنسان شمعة تُنير دروب الحائرين.🤎🖇
2
ماذا بعد! 🖤
https://t.me/Alroooooo7
شيررر ي شباب عاوزه القناه تكبررررررررررر😂💗💗💗💗.
سرسجي سرسجي يعني😂، بس مكنتيش اتكلمتي ع اساس إنك واد عشان مش يعاند قبالك او يقولك كلام مش لطيف! بس تمام عشان انتي خلاص اتكلمتي ع اساس ولد يبقى اتكلمي بشكل لطيف سيكا عشان مش تتخانقوا واتفتحوا حورات ماشي فاهمني؟! انهي معاه بهدوء.
لا حول ولاقوة الابالله العلي العظيم إن شاء الله خير وربنا يشفيها ويعافيها بقولك أعملي بلوك وكفايه كلام كتير معاه، واختك لما تبقى كويسه فهميها وخليكي جنبها وقوليلها اللي بيحب حد ميحطوش ف وضع متعب يعني مش يتعبك ولا يخوفك وانتي غاليه ولازم تحافظي ع نفسك، اصلا دا شغل عيال مراهقه محتاج يحس انو مهم عند حد انو مسيطر ع حد، اللي بيحب مش يستغل ولا يتعب حبيبه لأ بالعكس يطمنه دايما..
الحب عبارة عن انك تحطي احتياجات حبيبك قبل حتياجاتك، ودا عارف انها تعبانه او مش تعبانه مش ينفع يقلقها، اقفي جنب اختك احتويها، عشان مش تلجأ للطريق دا.
1
وانا لو علي قلبي ف حَن عشانك فجأه ومال ♥️.
6😢1
اللهم إني تُبت اليك توبه نصوحه فطهرني بها قلبا وجسدا وروحا تُبتا الي الله ورجعنا الي الله وندمنا علي ما فعلنا وعزمنا عزما اكيدا علي أننا لن نعود الي المعاصي ابدا.💕
2
‏ولتعلموا أن صلاة الفجر خير من النوم ، ولا يستيقظ لها إلا المُحب الصادق لله ، فيها أنوارٌ تسطع وجباهٌ تركع ، وحسناتٌ تُرفع وأرزاقٌ توزع ،فيها يُنقي الله عباده من الذنوب والخطايا فأهل الفجر هم أحب العباد الي الله ، هم أصحاب النور التام يوم القيامه ، هم أصحاب الوجوه الناضرة التي ستكون إلي ربها ناظرة ..

سلامٌ علي كل من إستيقظ من أجل الله وهنيئاً لهم🤎🤎🤎🤎🤎.
2👏1
بسم الله نبدأ يومًا جديدًا، مُتوكلين عَلَيٰ الله،
آملين ألّا نتعثر.
3
" هاتلى حضن يساع مشاكلى
هاتلى صاحب لسه باقى
هاتلى ناس تنفعلي عزوه يعز علي روحهم فراقى
كل واحد ساب بواقى روحه فيا وسابني الم
هاتلى فرحة ان جت تتم 🤎".
2👍1
ما تجيبو جووووووول بقا ي اهلي❤️
1
حاسه بسبب إسلوبي وطريقتي اليومين دول محدش هيكمل معايا ،حتي يمكن أتطرد من بيتنا..
😁2😢2🤔1
الحمدلله 🦅.
عشان المؤمن متصاب، ومش بالظبط ان الإنسان الكويس بتحصل معاه حاجات وحشه الكل بيحصل معاه بس الانسان المؤمن بقضاء الله هو اللي بيصبر، انما الإنسان المهزوز مش هيستحمل وممكن يلجأ لطريق تاني، ربنا بيدي كل واحد ع قد طاقته بالظبط،وإفتكاره رحمه💗.
3👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
لأ بجد ي زغلول سيبني انا مدايق.. 🙂
😁2
أنا أسفه ع العشم بس أنا عايزة حد يديني 31 مليون .
😁3
ماذا بعد! 🖤
أنا أسفه ع العشم بس أنا عايزة حد يديني 31 مليون .
لأ حاسه انو اتعشمت أوووي ومأڤوره خلوها 30 مليون بس.
😁5
‏لما بنفارق شخص عزيز علينا أو لما بنخسر حاجة مهمة في حياتنا بتلاقي الناس بتقولك:"متشغلش بالك الدنيا مش هتقف على حد والحياة هتمشي"أنا متفهمه جدًا إن الحياة هتمشي،بس هل هتمشي بشكلها الطبيعي؟ معتقدش،وقتها الحياة بتبقى تقيلة على قلوبنا، بتمشي عشان هي لازم تمشي مش عشان إحنا عايزنها تمشي🖤.
👍3
بحبك👀.
1
مساء الخير
- طالما ربنا مقصرش معاك في اللى فات يبقى خليك واثق ان اللى جاى هيعدي. ♥️
5