بصي دا واحد مش عنده قلب ولا دين عشان يعمل كدا برغم إنك ف مكان عام ولبسك محترم وشرعي ويعمل كدا! دا ريلي مش عنده دين ولا قلب ولا شاف تربيه ربنا ينتقم منه وأشد الانتقام كمان...
لأ ي حبيبتي متخفيش خالص انتي بس اتحصني بذكرك قبل ما تطلعي وهاتي خاتم تسبيح طول ما انتي ماشيه تسبحي وربنا يحفظك من اي سوء ومكروه+اللهم آمين يحفظنا جميعا ريلي الدنيا ع وشك الانتهاء 💔.
لأ ي حبيبتي متخفيش خالص انتي بس اتحصني بذكرك قبل ما تطلعي وهاتي خاتم تسبيح طول ما انتي ماشيه تسبحي وربنا يحفظك من اي سوء ومكروه+اللهم آمين يحفظنا جميعا ريلي الدنيا ع وشك الانتهاء 💔.
👍2❤1
رساله ل ماما:
زي ما شربة العدس والمحاشي بيدفوا اقسم بالله البشاميل والبانيه بردو بيدفوا🚶♀
زي ما شربة العدس والمحاشي بيدفوا اقسم بالله البشاميل والبانيه بردو بيدفوا🚶♀
😁5
هتشوفني وأنا بقول: "الشيء الفلاني مش نصيبي أكيد خير" بس مش هتشوفني وأنا بعيط غصب عني فآخر كل يوم بقهرة على ضياع اللي اتمنيته.💔
👍3🔥1
كان سيدنا النبي صلى الله عليه وسلم إذا خرج من بيته رفع طرفه إلى السماء وقال: "اللهم إني أعوذ بك أن أَضل أو أُضل، أو أَزل أو أُزل، أو أَظلم أو أُظلم، أو أجهل أو يُجْهَل علي"💗
❤2
ربنا عز وجل دايما بيختار لينا الأحسن احنا منعرفش حاجه ف علم الغيب احنا نظرتنا ضيقه أوووي لكن رب الكون أعلم بكل شئ، ممكن يكون ظا اختبار ليكي وتأكدي دايما ربنا رؤوف بعباده ومش بيعمل حاجه وحشه أوووي لكن احنا من حبنا ل شئ مش بناخد بالنا من الحته دي، ثقي بالله وبإختيارته دايما، وربنا يعوضك ويهون عليكي يا رب💗.
❤2
وكم من رسائل كتبت ولم ترسل وبقيت حبيسة الاوراق
"ازيك بغض النظر اني مش هبعت اللي هكتبه بس عموما يا اغلي الناس انا معنديش حد اقله الساعه اربعه الفجر ان ده وقت صعب و إن روحي تايهه والوضع من سئ لاسوء وتقرييا الشغف مات ومفيش حاجه تكسر العتمه اللي جوايا ولوحدي في حروب مش بتخلص
جوايا نار مش عاوزه تنطفي اشدها هي نار فراقك ورغبت جزء مني انه يرجعك ورفض التاني يكون لك مكان في حياتي من خوفه منك وخوفه اكتر انه يتكسر بس انا بكابر وبكتم جوايا ومش عارفه اقول كل ده لاي حد انا بتظاهر ان كل حاجه كويسه بس الحقيقه انا مش كويسه".!
"ازيك بغض النظر اني مش هبعت اللي هكتبه بس عموما يا اغلي الناس انا معنديش حد اقله الساعه اربعه الفجر ان ده وقت صعب و إن روحي تايهه والوضع من سئ لاسوء وتقرييا الشغف مات ومفيش حاجه تكسر العتمه اللي جوايا ولوحدي في حروب مش بتخلص
جوايا نار مش عاوزه تنطفي اشدها هي نار فراقك ورغبت جزء مني انه يرجعك ورفض التاني يكون لك مكان في حياتي من خوفه منك وخوفه اكتر انه يتكسر بس انا بكابر وبكتم جوايا ومش عارفه اقول كل ده لاي حد انا بتظاهر ان كل حاجه كويسه بس الحقيقه انا مش كويسه".!
❤4
هنرجع لنكت تاني.
مره سباك كان بيلعب دومينو كسب الدش غرق بيه القاعده ههه .
مره سباك كان بيلعب دومينو كسب الدش غرق بيه القاعده ههه .
😁6