انا عمري ما استوعبت يعني ايه ممكن اتخلي عن عفويتي عشان "يالهوي الناس هتقول ايه"
بجد مش متخيلة نفسي مباكلش او مبطلبش اكل في خروجة كبيرة عشان معجبة بشخص و عايزة ابان "رقيقة" .. ايه علاقة الرقة بالاكل اساسا؟ او اني مضحكش علي نُكت عبيطة ولا مكملش افيه تافه حد قاله قصادي عشان مبانش "تافهة" ما هي دي الحاجات اللي بتهلك ضحك و بتعمل ذكريات لاي قاعدة اصلاً.
لو ربنا كرمني ببنات، من اول الحاجات اللي هعلمهالهم؛ انهم يبقوا "هما " و انهم ميهتموش ابداً مين ممكن يقول ايه. عشان اللي هيحبهم، هيحب اي حاجة و كل حاجة طالعة منهم، و إن روحهم، اهم بكتير من شكلهم.
دمتم عفويين و ضحكتكم من الودن الودن 💗
بجد مش متخيلة نفسي مباكلش او مبطلبش اكل في خروجة كبيرة عشان معجبة بشخص و عايزة ابان "رقيقة" .. ايه علاقة الرقة بالاكل اساسا؟ او اني مضحكش علي نُكت عبيطة ولا مكملش افيه تافه حد قاله قصادي عشان مبانش "تافهة" ما هي دي الحاجات اللي بتهلك ضحك و بتعمل ذكريات لاي قاعدة اصلاً.
لو ربنا كرمني ببنات، من اول الحاجات اللي هعلمهالهم؛ انهم يبقوا "هما " و انهم ميهتموش ابداً مين ممكن يقول ايه. عشان اللي هيحبهم، هيحب اي حاجة و كل حاجة طالعة منهم، و إن روحهم، اهم بكتير من شكلهم.
دمتم عفويين و ضحكتكم من الودن الودن 💗
❤4🔥1
القبول يا جماعه القبول أهم حاجه يعني عندك مثلا أنا البيت كله مش طايقني🚶♀
😁2❤1
وَاتَّقُوا يَوْمًا تُرْجَعُونَ فِيهِ إِلَى اللَّهِ ۖ ثُمَّ تُوَفَّىٰ كُلُّ نَفْسٍ مَّا كَسَبَتْ وَهُمْ لَا يُظْلَمُونَ (281)
❤4
بصي دا واحد مش عنده قلب ولا دين عشان يعمل كدا برغم إنك ف مكان عام ولبسك محترم وشرعي ويعمل كدا! دا ريلي مش عنده دين ولا قلب ولا شاف تربيه ربنا ينتقم منه وأشد الانتقام كمان...
لأ ي حبيبتي متخفيش خالص انتي بس اتحصني بذكرك قبل ما تطلعي وهاتي خاتم تسبيح طول ما انتي ماشيه تسبحي وربنا يحفظك من اي سوء ومكروه+اللهم آمين يحفظنا جميعا ريلي الدنيا ع وشك الانتهاء 💔.
لأ ي حبيبتي متخفيش خالص انتي بس اتحصني بذكرك قبل ما تطلعي وهاتي خاتم تسبيح طول ما انتي ماشيه تسبحي وربنا يحفظك من اي سوء ومكروه+اللهم آمين يحفظنا جميعا ريلي الدنيا ع وشك الانتهاء 💔.
👍2❤1
رساله ل ماما:
زي ما شربة العدس والمحاشي بيدفوا اقسم بالله البشاميل والبانيه بردو بيدفوا🚶♀
زي ما شربة العدس والمحاشي بيدفوا اقسم بالله البشاميل والبانيه بردو بيدفوا🚶♀
😁5
هتشوفني وأنا بقول: "الشيء الفلاني مش نصيبي أكيد خير" بس مش هتشوفني وأنا بعيط غصب عني فآخر كل يوم بقهرة على ضياع اللي اتمنيته.💔
👍3🔥1
كان سيدنا النبي صلى الله عليه وسلم إذا خرج من بيته رفع طرفه إلى السماء وقال: "اللهم إني أعوذ بك أن أَضل أو أُضل، أو أَزل أو أُزل، أو أَظلم أو أُظلم، أو أجهل أو يُجْهَل علي"💗
❤2
ربنا عز وجل دايما بيختار لينا الأحسن احنا منعرفش حاجه ف علم الغيب احنا نظرتنا ضيقه أوووي لكن رب الكون أعلم بكل شئ، ممكن يكون ظا اختبار ليكي وتأكدي دايما ربنا رؤوف بعباده ومش بيعمل حاجه وحشه أوووي لكن احنا من حبنا ل شئ مش بناخد بالنا من الحته دي، ثقي بالله وبإختيارته دايما، وربنا يعوضك ويهون عليكي يا رب💗.
❤2