انتي لو كنتي قدامي كنت اديتك ست سبع كفوف كدا 😂💔 بقولك ابعدي ي بنتي انتي عملتي حاجات كتير عشانها وهي مش مقدره بالله حرام عليكي نفسك افهمي انتي غاااااالييييييه والعلاقه دي ف اهانه ليكي ابعدي مش هتموتي كن غيرها.
هه مش عندي حاجه اسمها اكراش اصلا ولا من الكليه ولا غير الكليه اي هو دا؟! وع فكره اتسألت السؤال دا قبل كدا وقولت انا أصلا مش عارفهم اكراش اي وقرف اي؟!
محدش يبعت انو معجب بحد ولا كلام دا عشان هطنش زي ما بطنش مسجات كتير تمام مش مأذونه انا هنا معجب بحد وبتحبه تروح تتقدم وسهل تعرف مكانها خلصانه!
ومحدش يبعت حاجات دي خالص.
محدش يبعت انو معجب بحد ولا كلام دا عشان هطنش زي ما بطنش مسجات كتير تمام مش مأذونه انا هنا معجب بحد وبتحبه تروح تتقدم وسهل تعرف مكانها خلصانه!
ومحدش يبعت حاجات دي خالص.
ماذا بعد! 🖤
امم
إستيعابك أنَّ الدُّنيا فانيَة يجعلك تتغاضي عن أمورٍ كثيرةٍ جِداً ولا تُبدي فيها أي ردَّة فعل.
👏2
"لنا فى قيام الليل ادعيه لا نبوح بها إلا لله ولنا فيه سكينة ليست فى شئ غيره"🤍✨
"قيام الليل"🤍
"قيام الليل"🤍
ي راحتي النفسيه🥺💕💕💕💕💕💕ان قرءان الفجر كان مشهودا💕💕💕💕
عظميه صلاه الفجر 🌚💕💕💕💕.
عظميه صلاه الفجر 🌚💕💕💕💕.
ناس كتير فاكرة إن المسيح الدجال كائن غريب و عنده عين واحدة في نص راسه و شكله مرعب ، والحقيقة إنه مش كده خالص هو حد عادي جدا زينا ، بني آدم طبيعي يعنى 👀..
تابعوا البوستات هتكلم عنه ♥️....'
تابعوا البوستات هتكلم عنه ♥️....'
❤2
ماذا بعد! 🖤
ناس كتير فاكرة إن المسيح الدجال كائن غريب و عنده عين واحدة في نص راسه و شكله مرعب ، والحقيقة إنه مش كده خالص هو حد عادي جدا زينا ، بني آدم طبيعي يعنى 👀.. تابعوا البوستات هتكلم عنه ♥️....'
هيمشي معاه نهرين واحد أكنه جنة مية جميلة جدا ، و واحد نار ملتهبة جدا ، الرسول قال انهم العكس جنته نار و ناره جنة ، ووصانا لو اتعرضنا ليه وقالنا نختار نغمض عنينا و ننزل راسنا ونشرب من النار هنلاقيها مية باردة و حلوة جدا .
و دي وصية مهمة جدااا ♥️✨
و دي وصية مهمة جدااا ♥️✨
❤3
شاب مش عجوز ، لون بشرته بيضا مايلة للأحمر ، شعره كثيف جدا و خشن جدا جدا ، قصير بس جسمه عظيم بمعنى انه عريض جدا و مليان ، و في تباعد بين رجليه واضح .
ماذا بعد! 🖤
ناس كتير فاكرة إن المسيح الدجال كائن غريب و عنده عين واحدة في نص راسه و شكله مرعب ، والحقيقة إنه مش كده خالص هو حد عادي جدا زينا ، بني آدم طبيعي يعنى 👀.. تابعوا البوستات هتكلم عنه ♥️....'
ليه بقا هو فتنة عظيمة كده ؟ عشان هيقول إنه هو ربنا و هيعمل حاجات فعلا مايقدرش يعملها إلا ربنا ، بس احنا مؤمنين طبعا ان ده كله تحت مشيئته سبحانه
ماذا بعد! 🖤
ليه بقا هو فتنة عظيمة كده ؟ عشان هيقول إنه هو ربنا و هيعمل حاجات فعلا مايقدرش يعملها إلا ربنا ، بس احنا مؤمنين طبعا ان ده كله تحت مشيئته سبحانه
وتاني حاجه عشان هو هيمسح الأرض كلها في ٤٠ يوم